Arızalı Samsung Galaxy S6 Edge Plus Serviste Değişim Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

ImogenPoots

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Samsung galaxy s6 edge plus cihazımı şarj geç alması kulaklık bozuk ve USB görmüyor şikayeti ile servise verdim.Sizin Videonuzdan Öğrendiğim 6502. kanunun 10. maddesine göre 6 ay geçmeden arızalanırsa iade veya değişim oluyor ama söylediğimde elemanlar bana israrla 1 ay içinde bozulursa değişir diyor tüketici haklarına mı gideyim yoksa başka bir öneriniz var mı? Acil yardım ederseniz sevinirim. 6 ayın dolmasına sadece 6 gün kaldı.
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Samsung galaxy s6 edge plus cihazımı şarj geç alması kulaklık bozuk ve USB görmüyor şikayeti ile servise verdim.Sizin Videonuzdan Öğrendiğim 6502. kanunun 10. maddesine göre 6 ay geçmeden arızalanırsa iade veya değişim oluyor ama söylediğimde elemanlar bana israrla 1 ay içinde bozulursa değişir diyor tüketici haklarına mı gideyim yoksa başka bir öneriniz var mı? Acil yardım ederseniz sevinirim. 6 ayın dolmasına sadece 6 gün kaldı.
Tüketici haklarında paranı alırlar bir miktar ama ben öyle biliyorum.(Hakkını alırsın ama uzun sürer.)
 

ImogenPoots

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Tüketici haklarında paranı alırlar bir miktar ama ben öyle biliyorum.(Hakkını alırsın ama uzun sürer.)
6 ay dolmadi gitmeme gerek kalmadan iade almalari gerek ama bilgisiz calisanlar basdan saviyorlar ne yapsam son care tuketici haklari
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
6 ay dolmadi gitmeme gerek kalmadan iade almalari gerek ama bilgisiz calisanlar basdan saviyorlar ne yapsam son care tuketici haklari
Ülkemizde kanunlara çok önem verlmiyor insanlarımızda ne mahkemesi mahkemeyle mi uğraşacağım dediği için firmalar üstümüze çıkıyor böyle.
 
Katılım
10 Ağustos 2016
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
24
aynn bende 3 ay önce lg g3 vardı ana kartı yanmıştı servise gönderdim adamlar 20 iş günü bitmine yakın sadece bataryayı değiştirip gönderdiler eee haliyle sorun çözülmeyince geri gönderdim yapamadılar bnde değişim istedim tam 2.5 telefonsuz kaldım daha geçen hafta gönderdiler telefonuda :mad::mad:
 

kadirirdem

Müdavim
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
113
Servis'de sorunsuz bir firma yok sanırım kardeşim hakkını sonuna kadar ara demekten başka çarem yok ne yazık ki :(...
 

cengover05

Müdavim
Katılım
13 Eylül 2015
Mesajlar
3,486
Reaksiyon puanı
447
Puanları
83
Samsung galaxy s6 edge plus cihazımı şarj geç alması kulaklık bozuk ve USB görmüyor şikayeti ile servise verdim.Sizin Videonuzdan Öğrendiğim 6502. kanunun 10. maddesine göre 6 ay geçmeden arızalanırsa iade veya değişim oluyor ama söylediğimde elemanlar bana israrla 1 ay içinde bozulursa değişir diyor tüketici haklarına mı gideyim yoksa başka bir öneriniz var mı? Acil yardım ederseniz sevinirim. 6 ayın dolmasına sadece 6 gün kaldı.
Ilk aldigin 1 ay da degisim sonraki aylar tamirdir.
 

Yktrnslv

Doçent
Katılım
28 Haziran 2015
Mesajlar
563
Reaksiyon puanı
141
Puanları
43
Tüketici hakem heyetine gittiğinizde ilk altı ay içerisinde meydana gelmiş tüketici kaynaklı olmayan donanımsal problemleri servis kayıt fişiyle ıspatlarsanız ayıplı mal olması gerekçesiyle para iade hakkınız doğuyor.

Daha 2-3 gün önce s7 edge için bir arkadaşa bu şekilde karar çıktı konusu forumda mevcut.
 
Üst