Apple farkı

Bu konuyu okuyanlar

İzzet Özer

Öğrenci
Katılım
22 Ağustos 2020
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
15
Puanları
8
Yaş
26
Apple'dan airpods pro hediye geldi Nisan da ve Ağustos'ta servise verdim . Servisten gelince çalışanların kullanıp kulak kiri ile bana verdiğini gördüm hatta bu servis İzmir Karşıyaka'da mavibahçe AVM'de troy adı. Orada fotoğraflarını çekip Apple'a gönderdim Gamze Demir adındaki müşteri hizmetleri danışmanı çok güzel ve kibar bir şekilde konuştu işlemlerimi yaptı ve bana temiz silikon gönderdi. Hizmet kalitesi baya güzel bunu diğer markalarda nasibini alsın diye paylaşıyorum .
 

AlperShal

Profesör
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,724
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
Apple'dan airpods pro hediye geldi Nisan da ve Ağustos'ta servise verdim . Servisten gelince çalışanların kullanıp kulak kiri ile bana verdiğini gördüm hatta bu servis İzmir Karşıyaka'da mavibahçe AVM'de troy adı. Orada fotoğraflarını çekip Apple'a gönderdim Gamze Demir adındaki müşteri hizmetleri danışmanı çok güzel ve kibar bir şekilde konuştu işlemlerimi yaptı ve bana temiz silikon gönderdi. Hizmet kalitesi baya güzel bunu diğer markalarda nasibini alsın diye paylaşıyorum .
Hocam sorun üretip çözüm satan bir firma hata yaptığında çözümünü ücretsiz versin bir zahmet. Bir yerden kırıyor bir yerden veriyor. Pahalılık apayrı mesele zaten. Yaptıkları davranış güzel ama bir çok firma bunu uygular zaten. Servisin hatasını telafi etmezlerse ne kadar kötü yorum alırlar farkındalar. Bütün firmalar böyle bir durumda çözüm sunarlar zaten.
 

İzzet Özer

Öğrenci
Katılım
22 Ağustos 2020
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
15
Puanları
8
Yaş
26
Hocam sorun üretip çözüm satan bir firma hata yaptığında çözümünü ücretsiz versin bir zahmet. Bir yerden kırıyor bir yerden veriyor. Pahalılık apayrı mesele zaten. Yaptıkları davranış güzel ama bir çok firma bunu uygular zaten. Servisin hatasını telafi etmezlerse ne kadar kötü yorum alırlar farkındalar. Bütün firmalar böyle bir durumda çözüm sunarlar zaten.
Reis cidden bir çok firma yapmıyor yapsa yapsa Sony yapar birde . Alt tarafı bir Silikona bile önem vermeleri hoşuma gitti zaten sonra iki kulaklıkta değişti, benim hoşuma gitti. Kadının tavrı özellikle çok hoşuma gitti. Para kısmında çok pahalı lakin çok iyi malzeme kalitesi.
 

AlperShal

Profesör
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,724
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
Reis cidden bir çok firma yapmıyor yapsa yapsa Sony yapar birde . Alt tarafı bir Silikona bile önem vermeleri hoşuma gitti zaten sonra iki kulaklıkta değişti, benim hoşuma gitti. Kadının tavrı özellikle çok hoşuma gitti. Para kısmında çok pahalı lakin çok iyi malzeme kalitesi.
Hocam en az 100TL fazlaları var ürünlerinde. 2 metre kabloyu 250TL'ye satıyorlar. 250TL! Servis kalitesi ile pahalı ürün alırsanız her firma için geçerli. Eğer ben gider Samsung'dan S20 Ultra alırsam A5 ile aynı hizmeti sunmaz tabi. Zengin insanı bünyelerinde tutmak isterler. Yani sırf Apple için geçerli değil.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,118
Puanları
113
sony en lanet servise sahip kulaklığn jakı koptu kronik sorunu mdr x15 mi ne? jack takmak yerine bakmadan garanti dışı dedi...
üstelik d&r yanlış resim koyduğu için onu almıştım.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,992
Puanları
113
Apple servisinin kalitesi biraz da Koç Sistem ile ilgili. TR şartlarındaki en iyi servis hizmeti sunan şirket Koç Sistem. Dell ve Apple ürünlerine bakıyorlar zaten.
 

İzzet Özer

Öğrenci
Katılım
22 Ağustos 2020
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
15
Puanları
8
Yaş
26
Hocam en az 100TL fazlaları var ürünlerinde. 2 metre kabloyu 250TL'ye satıyorlar. 250TL! Servis kalitesi ile pahalı ürün alırsanız her firma için geçerli. Eğer ben gider Samsung'dan S20 Ultra alırsam A5 ile aynı hizmeti sunmaz tabi. Zengin insanı bünyelerinde tutmak isterler. Yani sırf Apple için geçerli değil.

Bu durumda var ama kadının tavrı hoşuma gitti. 13 bine Asus rog aldım şimdi kargoda servis tavrı ve mediamarktın tavrı beni deli etti . Ürün özelliklerini soruyorum sanki zorla çalışanlar var trip atan oluyor düzgün bilgi vermeyip kapatan oluyor. Bu yüzden iade edeceğim. Forumdakiler sayesinde HP almaya karar verdim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

sony en lanet servise sahip kulaklığn jakı koptu kronik sorunu mdr x15 mi ne? jack takmak yerine bakmadan garanti dışı dedi...
üstelik d&r yanlış resim koyduğu için onu almıştım.
Reis bende öyle bir durum olmadı. Geçmiş olsun.
 

AlperShal

Profesör
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,724
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
Bu durumda var ama kadının tavrı hoşuma gitti. 13 bine Asus rog aldım şimdi kargoda servis tavrı ve mediamarktın tavrı beni deli etti . Ürün özelliklerini soruyorum sanki zorla çalışanlar var trip atan oluyor düzgün bilgi vermeyip kapatan oluyor. Bu yüzden iade edeceğim. Forumdakiler sayesinde HP almaya karar verdim.
Hocam MediaMarkt ve kargo şirketi o kadar ilgilenmez. Sonuçta gerçek parayı Asus kazanıyor. MediaMarkt vs. o kadar büyük kazanmıyorlar o yüzden her firma için bunu söyleyemeyiz.
 

TheChild

Profesör
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,198
Reaksiyon puanı
1,569
Puanları
113
Yaş
26
Hocam en az 100TL fazlaları var ürünlerinde. 2 metre kabloyu 250TL'ye satıyorlar. 250TL! Servis kalitesi ile pahalı ürün alırsanız her firma için geçerli. Eğer ben gider Samsung'dan S20 Ultra alırsam A5 ile aynı hizmeti sunmaz tabi. Zengin insanı bünyelerinde tutmak isterler. Yani sırf Apple için geçerli değil.
Zamanında s7 Edge almıştım , ben niye öyle bir hizmet göremedim ? Telefon elimde kaldı.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,992
Puanları
113
Benzer bir durum benim Razer Blackwidow Elite klavyemde de meydana geldi. Klavyem bozuldu ve servisi ile görüştüm. Arena bilgisayar servis sağlayıcısıydı zaten. Yaklaşık 2-3 saat içerisinde detaylı bir mailleşme sonucu ürünümü Çarşamba günü kargoya vermiştim. Adamlar ertesi gün sıfırı ile değiştirip Cuma günü kargoya vermişlerdi. Cumartesi günü kargolar yarım gün çalışmasa elimde olacaktı ürün. Ben Samsun'dan yollamıştım birde. Yüksek bütçede bir ürün alırken kesinlikle servis sağlayıcısı kimse bakın. Koç Sistem ve Arena Bilgisayar servis konusunda ortalamadan daha yukarıda.
 

TheChild

Profesör
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,198
Reaksiyon puanı
1,569
Puanları
113
Yaş
26
Sorunu neydi telefonun acaba? Garanti dışı olduysa ne yapabilirler?
Pembe çizgi ve ısınma sorunuydu , telefon ateş gibi oluyordu.
Kullanıcı hatası diyip çevirdiler. Kesinlikle kabul ettiremedim.
Bunda benim garanti dışı bırakacak bir müdahalem yoktu.
samsung sattığı telefonun arkasında asla durmaz.
Aynı zaman da içinden çıkan kulaklığı bir ay sonra bozuldu onu da kabul etmediler.
 

AlperShal

Profesör
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,724
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
113
Pembe çizgi ve ısınma sorunuydu , telefon ateş gibi oluyordu.
Kullanıcı hatası diyip çevirdiler. Kesinlikle kabul ettiremedim.
Bunda benim garanti dışı bırakacak bir müdahalem yoktu.
samsung sattığı telefonun arkasında asla durmaz.
Aynı zaman da içinden çıkan kulaklığı bir ay sonra bozuldu onu da kabul etmediler.
Hocam benim 300TL'lik Samsung kulaklığım bile bir taraf az ses veriyor diye değiştirildi. Size öyle denk gelmiş diyebiliyorum şu an maalesef ilgili servis düzgün davranmamış. :(
 

Yıldırım E.

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
2,202
Reaksiyon puanı
1,681
Puanları
113
Pembe çizgi ve ısınma sorunuydu , telefon ateş gibi oluyordu.
Kullanıcı hatası diyip çevirdiler. Kesinlikle kabul ettiremedim.
Bunda benim garanti dışı bırakacak bir müdahalem yoktu.
samsung sattığı telefonun arkasında asla durmaz.
Aynı zaman da içinden çıkan kulaklığı bir ay sonra bozuldu onu da kabul etmediler.
pembe çizgi herkesde olabiliyor samsungun servisi çöp gerçekten.
 

Hakantoris

Profesör
Katılım
8 Mayıs 2020
Mesajlar
1,700
Reaksiyon puanı
1,242
Puanları
113
Apple'dan airpods pro hediye geldi Nisan da ve Ağustos'ta servise verdim . Servisten gelince çalışanların kullanıp kulak kiri ile bana verdiğini gördüm hatta bu servis İzmir Karşıyaka'da mavibahçe AVM'de troy adı. Orada fotoğraflarını çekip Apple'a gönderdim Gamze Demir adındaki müşteri hizmetleri danışmanı çok güzel ve kibar bir şekilde konuştu işlemlerimi yaptı ve bana temiz silikon gönderdi. Hizmet kalitesi baya güzel bunu diğer markalarda nasibini alsın diye paylaşıyorum .
Appleın piyasa gelirinin 2 trilyon dolara ulaşmasının en büyük nedenlerinden biri:HİZMETİ EN İYİ VEREN FİRMA OLMASI
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,768
Puanları
113
Bu biraz şans işi sanırım. 3 kez servislik oldu iPhone'um üçünde de parça değişimi yaptık dediler ama cihaz bozuk geldi. Aynı şekilde nimli Samsung servislerinde sorunum çok hızlıca çözülmüştü.
 
Üst