Anakartım çok ısınıyor

TurkisHack

Üyecik
Anakartım : ASUSTek P5LD2-SEİşlemci : intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
Bellek (RAM) : 2.5 Gb
Sabit diskler : SAMSUNG HD503HI ATA Device
ST3320418AS ATA Device
İşletim Sistem : Windows 7 Ultimate 32-bit



Merhaba Arkadaşlar Anakartım çok ısınıyor kırmızıla işaretlediğim yer çok ısınıyor ne yapmam gerekli arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
 

TurkisHack

Üyecik
derecesi kırmızı yazıla yazıyor 80 dereceye çıkıyor ve kasanın içine alev gibi oluyor anlamadım gitti bagntılara baktım dogru baglantılar güç kaynağında sorun olabilir mi
 

cenkut

Üyecik
Bios updatelerine bir bakın önce kasa soğutması işlemci fanı haricinde bir kasa fanı yoksa ilave edin eğer yine düzelmese chipset sorunu var aşırı ısınma normal değil powersupply bir kontrol edin fazla voltaj kaçırıp anakarttı ısıtıyor olabilir ama sonuç olarak anakart bozulacaktır.
 

burns206

Profesör
kuzey koprusu mu neydi onun adi ya :p
herneyse ramler ile alakali bir sorun olabilir .
uzerine bir kasa fani yonlendirirsen sorun kismen cozuluyo . ben oyle yapiyorum.
 
O bölgenin ısınması normal ama aşırı ısınması kondesatörlerden birinin problem oluşmuş olabilir.şişen veya patlayan kondasetör varmı ona bak.power sply kontrol et. işlemci fanı yağla bu şekilde dene
 

cashpoint

Asistan
İşlemcini çıkar 5 10 liraya işlemci macunu al altına onu sür. Kasanın kapağını açık bırak olmassa kondansatörlere baktır. Arkadaşın dediği gibi patlamış veya patlamak üzere olan bir kondansatör olabilir kardeşim.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
önceden öyle bir ısınma yoktu bende bir ara anakartı söktüm bi ara gene taktım açtığımda aşırı ısınmaya başladı kondasetör ler baktım hepsi aynı patlayan yada şişen yoktu sorun ne olabir lütfen yarım daha yeni aldım marka gıgagbyte
 

Erdem-FB

Dekan
Macunlayıp güçlü bi fan çözer fiziksel olarak ama eğer bir kondansatör falan şiştiyse iyi bir teknik servis görmesi lazım.
 

ChuckyS

Asistan
Macunla olmassa yeni alman lazım dostum.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Bide 32 bitmiş zaten oyunmu oynuyosun 32 bitle?
 
Üst