- Katılım
- 16 Kasım 2019
- Mesajlar
- 243
- Reaksiyon puanı
- 370
- Puanları
- 63
Merhabalar, çarşamba günü almayı planladığım SSD'yi almak için bugün Amazon.com.tr'ye girdim ve ürünü sepetime ekleyip alışverişi yapmak için "alışverişi tamamla" dedim ve karşıma bu çıktı, sanırım genel bir hataymış eğer bugün Amazon Türkiye'ye girerseniz aynı sorunla karşılaşabilirsiniz. Amazon destek biriminden aldığım bilgiye göre onlar da sorunun farkındalarmış ve en kısa sürede sorunu çözüme kavuşturmaya çalışıyorlarmış. "Alışverişi tamamla"ya ya da "şimdi al"a tıkladığınızda aynı sorunla karşılaşıyorsunuz. Umarım bu sorun çabucak çözülür, ben de çok şanssızım sanırım.
Siz de aynı sorunu yaşıyor musunuz?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Siz de aynı sorunu yaşıyor musunuz?