Alt Yapı Sorgulma?

Bu konuyu okuyanlar

Kalenderadam

Doçent
Merhabalar;
Uzun bir süredir ADSL internet kullanıcısıyım ve bulunduğum civarda fiber internet alt yapısını nasıl sorgulaya bilirim? Dahası hangi sokak ve hangi caddede fiber var nasıl öğrene bilirim. Geçen Haziran ayından önce alt yapımı sorguladığımda VDSL destekliyordu ve şuan sorguladığımda "bulunduğunuz lokasyonda internet hizmeti veremiyoruz" diyor. Fakat hali hazırda şuan internet kullanıyorum.
 

Erase

Doçent



 

Kalenderadam

Doçent

Trmp59

Öğrenci
Bende yeni evime internet bağlatmak istiyorum. Türk telekom da sorguladığımda hipernet görünmekte. Bu fiber Internet mi?
Superonline sorguladığımda ise adsl görünmekte.
Türknette maksimum 35 mbps verebiliyor
Vodafone adsl gösteriyo sadece ve maksimum 50 mbps veriyor.
Yani anladığım benim hattım maksimum 50 mbps destekli Siz olsanız hangi iss yi tercih ederdiniz?
 
Bende yeni evime internet bağlatmak istiyorum. Türk telekom da sorguladığımda hipernet görünmekte. Bu fiber Internet mi?
Superonline sorguladığımda ise adsl görünmekte.
Türknette maksimum 35 mbps verebiliyor
Vodafone adsl gösteriyo sadece ve maksimum 50 mbps veriyor.
Yani anladığım benim hattım maksimum 50 mbps destekli Siz olsanız hangi iss yi tercih ederdiniz?
Superonline veya Kablonet.
 
GIBIRNet

bunda çıkmaz ise hiçbirinde çıkmaz :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bende yeni evime internet bağlatmak istiyorum. Türk telekom da sorguladığımda hipernet görünmekte. Bu fiber Internet mi?
Superonline sorguladığımda ise adsl görünmekte.
Türknette maksimum 35 mbps verebiliyor
Vodafone adsl gösteriyo sadece ve maksimum 50 mbps veriyor.
Yani anladığım benim hattım maksimum 50 mbps destekli Siz olsanız hangi iss yi tercih ederdiniz?

burası gerçek hız bi sorgula bakalım...
 

Trmp59

Öğrenci

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-11-29-11-56-47-468_com.android.chrome.png
    Screenshot_2020-11-29-11-56-47-468_com.android.chrome.png
    92.5 KB · Görüntüleme: 30

Yasiin

Dekan
Kablonet fiber kullanıyorum memnunum?
En iyi 2 İSS bunlar.
Bilmiyorsanız google>şikayet var> iss lere sırayla bakarsanız en az şikayet superonline ve kablonette.
Superonline der geçerim.
Tahminimce akşam saatlerinde 25 megabite kadar düşürdükleri için tavsiye etmiyor, yoğun saatlerde düşmesi de kötü, ayrıca @AMC kablonette çalıştığını söylüyordu demekki bir bildiği var.
 

Trmp59

Öğrenci
Tahminimce akşam saatlerinde 25 megabite kadar düşürdükleri için tavsiye etmiyor, yoğun saatlerde düşmesi de kötü, ayrıca @AMC kablonette çalıştığını söylüyordu demekki bir bildiği var.
25 mbite inen süperonline yada kablonet mi? Kablonette çalışıp mı önerilmiyor kablonet. Kardeşim kablonet kullanıyor ve çok memnun. Ama benim bağlantım yok
 
Kablonet fiber kullanıyorum memnunum?
En iyi 2 İSS bunlar.
Bilmiyorsanız google>şikayet var> iss lere sırayla bakarsanız en az şikayet superonline ve kablonette.
Superonline der geçerim.
Ben sorguladım tek süperonline' da var. Ama biz turkcell bayisine gidip söyledik. Bize siz yanlış sorgulamışsın dediler. Ve sizin altyapı yok dediler.
 
Tahminimce akşam saatlerinde 25 megabite kadar düşürdükleri için tavsiye etmiyor, yoğun saatlerde düşmesi de kötü, ayrıca @AMC kablonette çalıştığını söylüyordu demekki bir bildiği var.
Her tarifede akşam değişmiyor hızlar. Kablonet fanboyu falan değilim ama sıkıntısız bir İSS yani kendim kullanıyorum.
25 mbite inen süperonline yada kablonet mi? Kablonette çalışıp mı önerilmiyor kablonet. Kardeşim kablonet kullanıyor ve çok memnun. Ama benim bağlantım yok
Kablonetin bazı tarifeleri öyle.
Ben sorguladım tek süperonline' da var. Ama biz turkcell bayisine gidip söyledik. Bize siz yanlış sorgulamışsın dediler. Ve sizin altyapı yok dediler.
Varsa Superonline müşteri hizmetini arayıp bir de oradan sorgulatın varsa telefonda abonelik yaptırın.
 

Trmp59

Öğrenci
Kablonet fiber kullanıyorum memnunum?
En iyi 2 İSS bunlar.
Bilmiyorsanız google>şikayet var> iss lere sırayla bakarsanız en az şikayet superonline ve kablonette.
Superonline der geçerim.
Peki ttnet.? Apartmanda 5_6 tane WiFi gördüm tt net. Tabi kablonet olmadığı içinde olabilir
Mesaj otomatik birleştirildi:

2 seçenek kaldı.
Süperonline adls 50 mbit sınırsız 129 tl
Ttnet hipernet 50 mbit sınırsız 123 tl
 

OzkanK.

Dekan
Bu altyapı sorgulama sitelerine pek güvenmemek lazım. Arayıp bizzat firmalardan hız sorgulaması yapmak lazım.

Mesela ben Süperonline ı aramıştım size max 25 Mhps veriyoruz dedi. Türknet sitesinden sorguluyom 50 alabilirsin diyoz. Vodofone'ı aradım 80 e kadar veririrz dedi. En son vodofon ile konuşurken sizin apartmanda kablonet altyapısıda varmış beyfendi dedi. Ve o an bir ışık çaktı :D Kablonete ulaştım ve 100 mhps internet + Full kanal Kabloneti 89 TL ye kullanıyorum.
 

Yasiin

Dekan
25 mbite inen süperonline yada kablonet mi? Kablonette çalışıp mı önerilmiyor kablonet. Kardeşim kablonet kullanıyor ve çok memnun. Ama benim bağlantım yok
Sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum kablonette ama gün içerisinde 100 megabit verip akşam tam kullanma saatlerinde 25 megabite düşünmeleri kötü birşey. Kablonet için söylüyorum.
 

SDN Son Haberler

Üst