TuningMert
Dekan
- Katılım
- 4 Ocak 2007
- Mesajlar
- 5,660
- Reaksiyon puanı
- 84
- Puanları
- 0
İnternette gezerken denk geldi,höh be karşim dedim.Böyle bir markada böyle şeyler nasıl olurki?
Sikayetvar.com
Alfa 159 2007 model aracımız var. Araba 1 senelikken baskı balata yani debriyaj komple yanmış. Bu bir kullanıcı hatası deyip kestirip atıyorlar. Servis çok ilgisiz.
Hep hallederiz deyip oyalama yoluna gidiyorlar. Arabamız daha 200 km de iken debriyajdan yanık kokuları geliyordu. Servise telefon açtığımızda �bir şey olmaz, kullanmaya devam edin� diyorlardı.
Periyodik bakıma girdiğinde de �bir şeyi yok, kontrol ettik� diyorlardı. Doğal olarak da faturaya geçilmiyordu. Arabamızın sorunu bununla da bitmiyor.
Şehirlerarası çok yol yapan biriyim. Araba durup dururken abs asr ve benzeri ne varsa bütün güvenlik sistemleri devre dışı oluyor. Yarın öbür gün bir kaza olsa bunun hesabını kim verecek? Can güvenliğim kesinlikle tehlike altında.
Problemleri saymakla bitmiyor. Koltuk derileri çatlamaya başladı. Uzman kişiler bakacak dendi, kestirip atıldı.
Koltuk ısıtma rezistansı çalışmıyor. Getireceğiz dendi, hiç ses seda yok. Bagaj ve plaka ışığı 5 kere değişti. servis raporlarında da kesinlikle var. Aynı gün bozuluyor.
Araca ilk defa silecek suyu koyalım derken kaput kolu elimizde kaldı. Araç vites topuzu gevşedi. Anahtarı vermeme, hız ibresinin 120 km ye kendi kendine çıkması (araç daha garantili ve 1 senelik) ve daha bir sürü olay.
Kısacası bu aracın kesinlikle üretim hatalı olduğunu belirtiyorum. Servisin bu konunun arkasında durmadığını, bizi mağdur ettiğini, can güvenliğimin frenlerin devreden çıkmasıyla yok olduğunu belirtiyorum.

Sikayetvar.com
Alfa 159 2007 model aracımız var. Araba 1 senelikken baskı balata yani debriyaj komple yanmış. Bu bir kullanıcı hatası deyip kestirip atıyorlar. Servis çok ilgisiz.
Hep hallederiz deyip oyalama yoluna gidiyorlar. Arabamız daha 200 km de iken debriyajdan yanık kokuları geliyordu. Servise telefon açtığımızda �bir şey olmaz, kullanmaya devam edin� diyorlardı.
Periyodik bakıma girdiğinde de �bir şeyi yok, kontrol ettik� diyorlardı. Doğal olarak da faturaya geçilmiyordu. Arabamızın sorunu bununla da bitmiyor.
Şehirlerarası çok yol yapan biriyim. Araba durup dururken abs asr ve benzeri ne varsa bütün güvenlik sistemleri devre dışı oluyor. Yarın öbür gün bir kaza olsa bunun hesabını kim verecek? Can güvenliğim kesinlikle tehlike altında.
Problemleri saymakla bitmiyor. Koltuk derileri çatlamaya başladı. Uzman kişiler bakacak dendi, kestirip atıldı.
Koltuk ısıtma rezistansı çalışmıyor. Getireceğiz dendi, hiç ses seda yok. Bagaj ve plaka ışığı 5 kere değişti. servis raporlarında da kesinlikle var. Aynı gün bozuluyor.
Araca ilk defa silecek suyu koyalım derken kaput kolu elimizde kaldı. Araç vites topuzu gevşedi. Anahtarı vermeme, hız ibresinin 120 km ye kendi kendine çıkması (araç daha garantili ve 1 senelik) ve daha bir sürü olay.
Kısacası bu aracın kesinlikle üretim hatalı olduğunu belirtiyorum. Servisin bu konunun arkasında durmadığını, bizi mağdur ettiğini, can güvenliğimin frenlerin devreden çıkmasıyla yok olduğunu belirtiyorum.
