AKK rezaleti

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
TTnet müşteri hizmetleri ile geçtiğimiz ay 5 tanesi arıza kaydı bırakılmak üzere 8 kez aradım.Sorun şu ki benim bulunduğum mahellede tadilat nedeni ile kimi yerlerde telefon hatları yerlerde bulunmaktadır araçlar telefon kablolarının üzerinden geçmektedir.
8 mbps'ye kadar olan hattım 1 mbps bulusmaktadır yükseltildiğinde up/down oluyor.Her defasında bu durumu açıklamama rağmen bir düzeltme yapılmamıştır ve müşteri hizmetlerini aradığımda AKK nedeni ile düştüğü ay sonunda düzeleceği gibi trajikomik bir cevapla karşılaştım ve telefonu çağrı merkezi elemanının suratına kapattım.

Şimdi sizden istediğim bu sorun karşısında ne yapmam gerektiği.
Diğer yandan Bağcılar tarafında Türknet hattı bulunmakta mıdır? Varsa ve kullanan varsa kalitesi nedir.Şuan işte olduğum için konuyu sıkı takip edemeyebilirim ancak yardım edeceklere şimdiden teşekkürler.
 

rohirrim

Profesör
Katılım
21 Kasım 2008
Mesajlar
1,359
Reaksiyon puanı
11
Puanları
0
abi ttnet'ten hizmet beklemicen...
birincisi bol bol dua et, mucize ile düzelmesi ttnet'in duzetmesinden daha yüksek bir ihtimal...
ikincisi eline kazma kürek al, kendin kazı çaışmalarına başla, emin ol ttnet'ten daha cabuk bitirirsin...
ücüncüsü: müşteri hizmetlerini hiç arama.. allah korusun felc bile geçirtebilirler insana...
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Söylediklerine birebir katılıyorum.Ben nokta atışı yapıyorum sorun burada diye adamlardan biri ilgilendi hattı 1mbps'ye düşürdü ve ekip göndereceğini söyledi ama daha sonradan aradığım sahıs bnm internetimin yavaş olmasının nedeninin AKK olduğunu söyledi ben hiç 1mbps üzerine çıkamadımki 1,5 aydır. Yorumsuz anlayacağınız Türknete geçmeyi düşünüyorum ama onlarda kendi hatlarını çektiği bölgeler kısıtlı detaylı bilgi bulabilsem geçebilirim türknete.
 

hüseyin123

Profesör
Katılım
9 Haziran 2009
Mesajlar
1,057
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
ttnet müşteri hizmetlerinin birşey bildiğini sanmıyorum. 2 yıllık halkla ilişkiler gibi bir bölüm mezununu telefon başına programlayıp, hep aynı cevaplar vermesini sağlıyorlar sanki. arıza kaydı falan hepsi hikaye bence. telefonun diğer ucunda ttnet müşteri hizmetiyle görüştüğünü sanıyorsun ama oda senden fazla birşey bilmiyor emin ol. sistem bozuk yapcak bişey yok. bizim arkadaş 8 mbps ye kadar olan sınırsız paketi aylardır kullanıyor ve birgün olsun 1 mbps ye bile çıktığını görmedik öyle yavaşki, hadi yavaş olması bir kenara sürekli kesiliyor. defalarca aradık TTNet müşteri hizmetlerini ama hepsi aynı şeyi söylüyor. yok arıza kaydı oluşturalım efendim, yok kabloları kontrol edin, yok modemi resetleyin... KENDİ PARANLA REZİL OLMAK BÖYLE BİRŞEY.
 

Forward

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sorun o değil.Leased line hatlarda paşa paşa ekip gönderiyorlar 1 haftada kesin çözüm oluşturuluyor ancak iş adsl hatlara gelince bir halt yemiyorlar...
 
Üst