Airties modem ve müşteri hizmetleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan eoktay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

eoktay

Asistan
Katılım
30 Kasım 2009
Mesajlar
216
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Merhaba arkadaşlar ,

Airties air 5452 modem kullanıyorum. Son zamanlarda internetim çok yavaş olduğundan dolayı yaklaşık 6-7 kez ttnet ile görüşüp arıza kaydı oluşturdum. Ancak 6 mbit hız vermelerine rağmen sorunum bir türlü çözülmedi. Bende acaba modemin wireless kartına sorun varmıdır diye airties müşteri hizmetlerini aradım. 14 dk bekledikten sonra bir temsilciyle görüşebildim. İnternetimin çok yavaş olduğunu ve modem ile ilgili yapılabilecek bir şey olabilir mi diye sordum.
Müşteri temsilcisi bir döküman yollamak için mail adresimi istedi. Bende mail adresimi verdim ama dökümanı yollayamadığını sistemlerinin izin vermediğini çünkü modemin garantisinin bitmiş olduğunu söyledi. Ancak 43 TL karşılığında garantiyi 1 yıl uzatmam karşılığında modemle ilgili dökümanı yollayabileceğini söyledi.
Tabi ki kabul etmedim çünkü 80 -100 tl ye sıfır modemler geliyor. Konuyu sizlerle paylaşmak istedim. Sorunum çözüldü mü tabi ki hayır yavaş internete devam. Saygılar
 
Üst