Acronis True İmage BOOT cd yapamıyor.

Katılım
1 Haziran 2007
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Elimde Acronis True İmage 10 var ama boot cd oluşturacağım zaman bu hatayı veriyor. Ben anlayamadım anlayanlarınız varsa yardımcı olabilirlermi?

Birde norton ghost 2003 de nasıl boot cd oluşturcaz. Disket değil. Boot cd. Ben normal olarak ghost.exe dosyasını başka bir yere alıp sonra ms-dosdan o dosyanın yolunu yazıp programı çalıştırıyordum ama şimdi ntfs dosya sistemine geçtiğimiz için izin vermiyor. Bana yardımcı olabilecek varmı? Format atmaktan bıktım artık ya.

İşte resim;

acronisoz0.png
 
Katılım
1 Haziran 2007
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Yokmu bilgisi olan?


Düzeltme: Sorun dil ayalarını ingilizce seçmememdenmiş(nasıl işse). Sonunda buldum ama onu yapasıya kadar norton ghost işimi gördü. Teşekkürler.
 
Katılım
1 Haziran 2007
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
:) Ne yazıkki gene olmadı. Denemeden çözdüm demiştim. Çünkü bir arkadaş sordum oda dil ayarları ingilizce yapmadan boot cd yapmaz. O hatayı verir dedi. Bende ona güvendim sorunun çözdüm dedim ama denediğimde fos çıktı. Halen konu görüşlerinize açıktır :)
 

assenucler

Öğrenci
Katılım
24 Kasım 2005
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşım,

Senin yaşadığın sorunu ben de yaşıyorum, yani bootable yapmak için DVD koyduğumda bu iletiyi aynen alıyorum. Hiç bir yerden doğru bir yanıt alamadım. Bilgisayarı 2 ay önce en son donanımlara göre toplattım. Sata 2 hard disk kullanıyorum, işletim sistemim Windows XP Pro Tr SP2. Acronus True Image 10 Pro 'da sorun yaşayınca Norton Ghost Dos ile image aldım.

İnternette hatayı yazıp arattım. Aşağıdaki bilgiyi buldum. İngilizcem yeterli olmadığı için aşağıya aktarıyorum.

http://www.wilderssecurity.com/archive/index.php/t-152898.html


Acronis Support
November 15th, 2006, 06:24 AM
Hello TeknO,

Thank you for choosing Acronis Disk Backup Software (http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/).

We are sorry for the delayed response.

Could you please create ISO image of Bootable Rescue CD (see Chapter 10. "Creating bootable media" of Acronis True Image 10.0 Home User's Guide (http://www.acronis.com/homecomputing/download/docs/) for details)? Then burn Bootable Rescue CD from this ISO image using your favorite CD-recording software.

If the issue persists, please create cdrecord.log file the way it is described in this previous post of mine (http://www.wilderssecurity.com/showpost.php?p=872427&postcount=11). Then submit a request for technical support (http://www.acronis.com/homecomputing/my/support/). Attach all the collected files and information to your request along with the step-by-step description of the actions taken before the problem appears and the link to this thread. We will investigate the problem and try to provide you with a solution.

Thank you.
--
Aleksandr Isakov


TeknO
November 15th, 2006, 07:17 AM
First of all, thanks for interest.

I had an interesting problem related with regional settings. But, now it has been temporarily solved. Perhaps, it may be usefull for other users.

I am using Turkish Windows XP Pro. in fact, our error message was different a little. The word wasn't "ICON3". The first character of ICON3 was dotted capıtal I. It is a special turkish character different than english. For example, lowercase typing of city of istanbul is "istanbul" but uppercase typing of city of istanbul begins with dotted capital I. :)

It was a hint for me. The temporarily solution was;
Settings >>> Control Panel >>> Regional and Language Options
changing "Standarts and formats" from "Turkish" to "English".

I had no problem with previous versions.
I think that new version needs some improvements.

Regards,


TeknO
November 15th, 2006, 07:40 AM
Error is; (with "Turkish" "Standarts and formats")

http://img295.imageshack.us/img295/5268/1dl7.jpg

http://img243.imageshack.us/img243/9413/2tg8.jpg


Kolay gelsin.
 
Üst