tufan4435
Öğrenci
- Katılım
- 28 Mart 2019
- Mesajlar
- 63
- Çözümler
- 1
- Reaksiyon puanı
- 11
- Puanları
- 8
- Yaş
- 29
Herkese iyi günler dilerim öncelikle. Sahip olduğum Acer Nitro5 ürününde ekranda saniyelik olarak gidip gelmeler ve çizgiler çıkmaktadır. Bundan dolayı 4 sefer teknik servise verdim ve şu an yine aynı sorunla karşı karşıyayım. Eğer bu sefer de verirsem 5. sefer olacak ama artık benim gerçekten sabrım kalmadı. Üniversite 3. sınıf öğrenicisi birisi olarak son 1 yıldır hep gönderiyorum ama sorunumu hala çözmediler ve diretmekte de kararlı gibi gözüküyorlar. Bu sorundan dolayı ürünümün artık yenisi ile değiştirilmesini talep etmek istediğimde müşteri hizmetleri bana para iadesi yapacaklarını söylüyorlar. Ama burada yaşanan saçmalık ben ürünü 2018 Ağustos'unda aldığım fiyat ile şu an hiçbir bilgisayar alamam. Ayrıca bu dediklerini ben hiçbir firmada duymadım. Sizce tüketici haklarına şikayette bulunmalı mıyım şu durumda, yoksa firmanın cevabını mı beklemeliyim?