920'yi nasıl bilirsiniz ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

You-Murta

Profesör
Evet başlıktaki gibi durum babamın telefon sıkıntısını halletik bir annem kaldı o da lumiaları çok seviyor aklımda 920 var sizce nasıldır almalımıyım ? bu arada mağaza boş falan demeyin o konuda bir sıkıntısı yok en fazla whatsapp yükler :)
 

SmokeXD

Dekan
920 bizde mevcut. Aşırı ısınma gibi bir sıkıntısı var. Ayrıca wp işletim sistemi ölü bir sistem nşye lumia alıyorsun ki?
 

You-Murta

Profesör
Annem lumiaları gerçekten seviyor özellikle sarı rengini çok beğeniyor ayrıca @Yeşil Okçu nun dediği gibi o fiyat bandında android almaktansa daha iyi bir seçim olur lumia. 925 e gelirsek bana aşırı çirkin gözüktü annem de pek sevemedi o yüzden 920 tercih ettik.
 

You-Murta

Profesör
Mağaza ile ilgili bir sıkıntısı yok annemin yükleyeceği en fazla whatsapp olur :) sadece düzgün çalışsın yeter.
 

7.43

Dekan
Stabil çalışma konusunda Windows çok doğru karar. Bende 2 yıldır Lumia 1020 var; mağaza sıkıntısı ve MS'nin verdiği güncelleme sözünü tutmaması yüzünden bir sonraki seçimim Windows olmayacak. Yoksa takılma, donma, yavaşlama gibi sorunlar yok. 2 yıl Android kullansam en az 10 defa reset atmıştım ve şu an telefon çöpe gitmişti.
 
Mağaza ile ilgili bir sıkıntısı yok annemin yükleyeceği en fazla whatsapp olur :) sadece düzgün çalışsın yeter.
WhatsApp bile düzgün çalışmazsa işte o zaman yanlış karar verdiğini anlarsın.Çünkü bir sorun oluyor ve umurlarında olmuyor wp bekleki güncelleme gelsin.Zaten mağaza sorunu yok uygulama var işe yarayanlar sıkıntı olan uygulamanında düzgün çalışmaması.Yine de sen bilirsin tabi.
 

Yavuz Kaan

Üyecik
Evet başlıktaki gibi durum babamın telefon sıkıntısını halletik bir annem kaldı o da lumiaları çok seviyor aklımda 920 var sizce nasıldır almalımıyım ? bu arada mağaza boş falan demeyin o konuda bir sıkıntısı yok en fazla whatsapp yükler :)
Uygulama açısından çok büyük sıkıntıları var ancak apk dosya ile bir şekilde halledilebiliyor pek önermem ama sen lumıa seviyorsan biraz uğraştıktan sonra normal bir telefon standartlarına getirebilirsin.
 

_FAUST_

Dekan
Uygulama açısından çok büyük sıkıntıları var ancak apk dosya ile bir şekilde halledilebiliyor pek önermem ama sen lumıa seviyorsan biraz uğraştıktan sonra normal bir telefon standartlarına getirebilirsin.
Dediğin gibi Apk ile halledilebiliyor ben benim 535'e birkaç uygulama yükledim fakat sonra sildim can sıkıntısı.:D
 

You-Murta

Profesör
Vallahi şu an oldukça memnunuz (arada bende kurcalıyorum) bu kadar ön yargıya gerek olmadığını farkettim :)
 
Dediğim gibi mi?Ayrıca istersen Win10'a formatla ve Playstore'u yükle.;)
Artık yükleniyor mu o zaman iyiymiş dicektim ama o arayüz aman Allahım rezalet ne nerde belli değil birde nokia telefonların formatladıktan sonra açılış hızı ya bir ara birinde lumia 820 var fotmat attım abartısız 15dk bekledik cihaz açılacak diye dedim ben kendi cihazıma 2 kez rom attıydım şimdiye.Birde en ufak işlemde o çizgiler beklemeler falan sürekli ağırdan alma kardeşim ben istemiyorum efekt neden herşeyde bekliyorum evet hızlı açılıyo uygulama ama bişey yapacağınız zaman da epey bekletiyor.Bir maile gircek 3dk mı aldı ne yapıyorsun sen.O cihazdan sonra android bir tel kullanınca resmen çağ atlıyorsunuz hemde 2 çağ birden :)
 

_FAUST_

Dekan
Artık yükleniyor mu o zaman iyiymiş dicektim ama o arayüz aman Allahım rezalet ne nerde belli değil birde nokia telefonların formatladıktan sonra açılış hızı ya bir ara birinde lumia 820 var fotmat attım abartısız 15dk bekledik cihaz açılacak diye dedim ben kendi cihazıma 2 kez rom attıydım şimdiye.O cihazdan sonra android bir tel kullanınca resmen çağ atlıyorsunuz hemde 2 çağ birden :)
Ben oyun için ve uygulama sıkıntısı yüzünden sattım yoksa gayet mükemmeldi,535'e format attım Win10 ama hiç sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum.;)Tabi istisnalar dışında.
 
Ben oyun için ve uygulama sıkıntısı yüzünden sattım yoksa gayet mükemmeldi,535'e format attım Win10 ama hiç sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum.;)Tabi istisnalar dışında.
Ben sana bişey diyim mi o beklerken çıkan çizgiler yüzünden battı bence lumialar varya insanı sinir hastası eder o çizgiler sürekli bişey açarken bişey yaparken sürekli dolmaya çalışan çizgiler kabus gibi yaf telefon sanki can çekişiyor ya 2sn net gitse bu çizgi çıksa sövüyo insanlar lumialarda her daim görüyorsun bir kere psikolojik olarak gidiyo adam zaten.
 

_FAUST_

Dekan
Ben sana bişey diyim mi o beklerken çıkan çizgiler yüzünden battı bence lumialar varya insanı sinir hastası eder o çizgiler sürekli bişey açarken bişey yaparken sürekli dolmaya çalışan çizgiler kabus gibi yaf telefon sanki can çekişiyor ya 2sn net gitse bu çizgi çıksa sövüyo insanlar lumialarda her daim görüyorsun bir kere psikolojik olarak gidiyo adam zaten.
Yok ben sabırla bekliyorum Ben o yönden bir sıkıntı yasamadım.:)
 

Son mesajlar

Üst