Soru 80 Tl Ile ...

Bu konuyu okuyanlar

Berk

Kısır döngü severim
Yönetici
Moderatör
Editor
Katılım
17 Şub 2018
Mesajlar
2,446
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,688
Puanları
113

Berkecans

Öğrenci
Katılım
10 May 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
25
Puanları
13
Yaş
21
VALORANT oynuyorsanız yeni desen/desenler satın alabilirsiniz.
ejder vandal var ama pc çok iyi olmadığı için fps düşüşleri 60hz falan sıkıntı ve internet cafede 144hzi tatdıktan sonra hevesim kırılıyor sürekli evde oynarken
Mesaj otomatik birleştirildi:

Pc iyi değil her oyunu oynuyamıyorum gerçek hayatdan örnek verirsen daha güzel olur
 

ExpertGamer90

Profesör
Katılım
25 Ara 2020
Mesajlar
1,510
Reaksiyon puanı
2,706
Puanları
113
Gir bakkal'a, elinde 2-3 poşetle çıkarsın.
 

Berkecans

Öğrenci
Katılım
10 May 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
25
Puanları
13
Yaş
21

Berkecans

Öğrenci
Katılım
10 May 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
25
Puanları
13
Yaş
21
ya da 80tl ile 4 kasa açıp kalanı ile (çıkan itemlerin değeri kadar) mi bakkala girsem
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gerçi o da doğru, bir şey soracam illa bir şey harcayacan mı yani para kalsın sende yada git yemeğe göm ama sen bilirsin.
yani para ile başka ne yapabilirim ki harcıyıcam tabi ki xd
 

''Wolfred1ght''

Profesör
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
2,194
Reaksiyon puanı
2,296
Puanları
113
Yaş
16
80 Tl ile kripto para borsasında ''Kuruyemiş'' taktiği yaparaktan paranın bilmem kaç yıl sonra 2 katına çıktığını görebilirsin :D
Ya da gidip 80 Tl'nin bir kısmı ile kitap alıp.Bir kısmı ile kahve alıp.Kitap&Kahve keyfi yapabilirsin.Geriye kalan parayı da cebine koyar unutup unutup bakınca kendini ''zengin'' hissedersin.
 

Berkecans

Öğrenci
Katılım
10 May 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
25
Puanları
13
Yaş
21
80 Tl ile kripto para borsasında ''Kuruyemiş'' taktiği yaparaktan paranın bilmem kaç yıl sonra 2 katına çıktığını görebilirsin :D
Ya da gidip 80 Tl'nin bir kısmı ile kitap alıp.Bir kısmı ile kahve alıp.Kitap&Kahve keyfi yapabilirsin.Geriye kalan parayı da cebine koyar unutup unutup bakınca kendini ''zengin'' hissedersin.
80 tl ile 10tl-8tane hiç bilinmeyen bana mantıklı gelen coinlere ytırsam 2 yıl sonra şansıma biri patlayıp milyoner olsam üfff var bi hayalimiz XD
 

fulbaibu

Öğrenci
Katılım
25 Ara 2020
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
37
80 tl ile 10tl-8tane hiç bilinmeyen bana mantıklı gelen coinlere ytırsam 2 yıl sonra şansıma biri patlayıp milyoner olsam üfff var bi hayalimiz XD

7 TL'ye yaklaşık 560 adet bir fondan hisse aldım. Ve onu unuttum şuan. ilerde bu fonun 1 adedinin 1000 TL olduğunu düşünürsen 560.000 TL param olabilir. Portföyümde duruyordu bende bir fon alıp unutayım dedim. Çok ucuz bir petrol fonuydu. Sen de böyle bir şey yapabilirsin.
 

Son mesajlar

Üst