🔥 Öne Çıkan Konular

Öneri 70Tl oyun kolu önerisi

Bu konuyu okuyanlar

RizeliCapkin53

Asistan
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
186
Reaksiyon puanı
86
Puanları
28
Yaş
20
70 80 TL bütçem var 2 ay falan dayanıcak kol arıyorum önerilerinizi beklerim :)
 

HÜDHÜD

Rektör
Cezalı
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,107
Reaksiyon puanı
6,579
Puanları
113
Hangi oyun konsoluna uygun kol aradığını da yazsaydın iyi olurdu :) Eğer usb girişli olsun dersen ucuz sıfır kol bulabilirsin ama dandiktir, iki ay bile dayanamayabilir veya oyunlardan zevk alamazsın çünkü yetersiz özellikte olur. İkinci el logitech bakmanı tavisye ederim.
 

RizeliCapkin53

Asistan
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
186
Reaksiyon puanı
86
Puanları
28
Yaş
20
Hangi oyun konsoluna uygun kol aradığını da yazsaydın iyi olurdu :) Eğer usb girişli olsun dersen ucuz sıfır kol bulabilirsin ama dandiktir, iki ay bile dayanamayabilir veya oyunlardan zevk alamazsın çünkü yetersiz özellikte olur. İkinci el logitech bakmanı tavisye ederim.
hocam ben öyle fazla özellikli oyun oynamicam human flat flat pes mortal kombat 11 falan ama ikinci el logitech bakıcam dediğiniz gibi
 

Osman Baytekin

Moditör
Yönetici
Moderatör
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
250
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
179
Puanları
43
Yaş
20
Normal herhangi bir USB girişli kol alabilirsin. Sadece sağ analog tarafı pek iyi performans vermiyor. Yine de sana 2 ay yetebilir.
 

Yahya Furkan

Profesör
Katılım
29 Şubat 2020
Mesajlar
1,226
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
727
Puanları
113
İyi bir şey bulamazsın fazla. İkinci el Logitech bakabilirsin yukarıdaki arkadaşların dediği gibi ama 70 TL'ye de 2. El Logitech kalmış mıdır bilmiyorum.
 

KimBuGamzeli

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
3,642
Reaksiyon puanı
1,787
Puanları
113
Aslında bana da lazım kardeşimle arada sırada Pes falan oynamak için. Şu mahalle arasında ki bir milyoncu diye tabir edilen yerlerden de almak istemiyorum. Kalitesiz markası belli olmayan oyun kollarına dünyanın parasını istiyorlar.
 

Son mesajlar

Üst