700TL'ye 24 inç ips monitör, alınır mı ?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Sisonho

Asistan
arkadaşlar selam önüme denk geldi bu markayı ilk defa gördüm, sizce alınır mı ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mesaj otomatik birleştirildi:

bütçe max 700 tl bu arada
 
Son düzenleme:

Emir Aydın

#EvdeKal Türkiye
Yönetici
Moderatör
Açıkçası benim de ilk defa duyduğum bir marka,internette bu marka hakkında pek bir yorum da bulamadım.Ben olsam bu durumda kendimi riske atmazdim ve Allah'ın Kulu nun önerdiği monitörü alırdım 🙂
 

Sisonho

Asistan

O fiyata göre daha iyi.
hocam cs go felan oynuyorum benim için ms önemli o monitör 4 ms
Mesaj otomatik birleştirildi:

Açıkçası benim de ilk defa duyduğum bir marka,internette bu marka hakkında pek bir yorum da bulamadım.Ben olsam bu durumda kendimi riske atmazdim.
hocam bende bunu düşündüm sizlere sorum dedim onay çıkarsa alım dedim bu fiyata ips 24 inç 1 ms pek bulunmaz çünkü
Mesaj otomatik birleştirildi:

Açıkçası benim de ilk defa duyduğum bir marka,internette bu marka hakkında pek bir yorum da bulamadım.Ben olsam bu durumda kendimi riske atmazdim ve Allah'ın Kulu nun önerdiği monitörü alırdım 🙂
cs go oynadığım için 4 ms çok arkadaşın 1 ms tavsiyesi varsa bekliyorum
 
Bu daha iyisi: :)

Mesaj otomatik birleştirildi:

Açıkçası benim de ilk defa duyduğum bir marka,internette bu marka hakkında pek bir yorum da bulamadım.Ben olsam bu durumda kendimi riske atmazdim ve Allah'ın Kulu nun önerdiği monitörü alırdım 🙂
@Emir Aydın, tuhaf olarak mesajı silmişsin. 🤔
 

Sisonho

Asistan
Bu daha iyisi: :)

hocam saol bence f/p bu ürün n11 linki attığınız aynımı ona göre n11 verim daha ucuza geliyor

 

dgnttnc

Üyecik

Emir Aydın

#EvdeKal Türkiye
Yönetici
Moderatör
Bu daha iyisi: :)

Mesaj otomatik birleştirildi:


@Emir Aydın, tuhaf olarak mesajı silmişsin. 🤔
Seninki daha iyi olduğu için önerimi geri çektim kafa karışıklığı olmasın diye 🙂😁
 

Sisonho

Asistan
Boyu mühim değilse.

kral 24 inç olursa daha iyi olur tavsiyelerni bekliyorum
 

Drift King

Profesör
arkadaşlar selam önüme denk geldi bu markayı ilk defa gördüm, sizce alınır mı ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mesaj otomatik birleştirildi:

bütçe max 700 tl bu arada
Bunu al:
 

VECTORRR

Dekan
24inç için bunlardan birini alabilirsin acer olanı öneririm ıps panel çünkü.
 

Sisonho

Asistan
24inç için bunlardan birini alabilirsin acer olanı öneririm ıps panel çünkü.
tavsiye için teşekkür edeirm acer alıcam kuponla 690 tl alıcam onu
 
Arkadaşlar böyle bir konu varken bana da bir yardımcı olsanız, ben de böyle bir TN ekran buldum, amacım en fazla 1000TL'ye maksimum yenileme hızı ve 1ms tepki süreli ekran bulmak. Bundan daha iyi bir seçenek var mıdır? TN panel IPS'e göre renk açısından kötüymüş fakat benim zaten başka IPS ekranlarım var amacım küçük bütçeyle rekabetçi oyunlarda hız farkı yaratacak bir şey.
 

VECTORRR

Dekan
Arkadaşlar böyle bir konu varken bana da bir yardımcı olsanız, ben de böyle bir TN ekran buldum, amacım en fazla 1000TL'ye maksimum yenileme hızı ve 1ms tepki süreli ekran bulmak. Bundan daha iyi bir seçenek var mıdır? TN panel IPS'e göre renk açısından kötüymüş fakat benim zaten başka IPS ekranlarım var amacım küçük bütçeyle rekabetçi oyunlarda hız farkı yaratacak bir şey.
Şöyle alabilirsin ya da 3-4 ölü pixelli bir monitör senin için sıkıntı çıkarmazsa 1000 civarında C24G1 var onu da alabilirsin.
 
Şöyle alabilirsin ya da 3-4 ölü pixelli bir monitör senin için sıkıntı çıkarmazsa 1000 civarında C24G1 var onu da alabilirsin.
Teşekkürler bu model de güzel, ölü piksel derken? 0 üründe kesin ölü piksel çıkan ürünler mi var?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Teşekkürler bu model de güzel, ölü piksel derken? 0 üründe kesin ölü piksel çıkan ürünler mi var?
0 ürün bakıyorum da.
 

VECTORRR

Dekan
Hayır ölü pixel dediğim bu şekilde büyük ihtimal 2. eldir ama çok daha iyi modeller neyse acer olanı al geç.
 
Üst
stat counter