fortekno
Asistan
- Katılım
- 15 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 343
- Çözümler
- 2
- Reaksiyon puanı
- 189
- Puanları
- 43
- Yaş
- 21
Merhaba. Lg K8(2016) cihazım arızalandığı için Ankara'da bulunan Lg yetkili teknik servisini aradım.
Ciahızımın bootloop olduğunu(yani açılırken logoda takılı kalma) söyledim, telefondaki kadın anakartın değişmesi gerektiğini ve ücretin 550 tl olduğunu söyledi.
Ben de cihazın sıfır fiyatının 600 TL olduğunu ve cihazın anakartı hariç geri kalan parçaları 50 tl'mi yani diye sorduğumda cihazın eski olduğu için fiyatların böyle olduğunu söyledi.
Ama bence fiyatın böyle olmasının sebebi Lg telefonlar bu sorunla çok karşılaştığı için şikayet sayısı fazla ve Lg'nin teknik servisi yavaş olduğundan 20 iş gününü geçiyor ve yeni cihaz temin etmeleri gerekiyor bunun için fiyatı yüksek tutarak insanların teknik servis kullanımını düşürüyorlar.
Sizce bu durumu şikayet edersem haklı çıkma şansım var mı?
Hangi mercilere şikayette bulunmalıyım?
Ciahızımın bootloop olduğunu(yani açılırken logoda takılı kalma) söyledim, telefondaki kadın anakartın değişmesi gerektiğini ve ücretin 550 tl olduğunu söyledi.
Ben de cihazın sıfır fiyatının 600 TL olduğunu ve cihazın anakartı hariç geri kalan parçaları 50 tl'mi yani diye sorduğumda cihazın eski olduğu için fiyatların böyle olduğunu söyledi.
Ama bence fiyatın böyle olmasının sebebi Lg telefonlar bu sorunla çok karşılaştığı için şikayet sayısı fazla ve Lg'nin teknik servisi yavaş olduğundan 20 iş gününü geçiyor ve yeni cihaz temin etmeleri gerekiyor bunun için fiyatı yüksek tutarak insanların teknik servis kullanımını düşürüyorlar.
Sizce bu durumu şikayet edersem haklı çıkma şansım var mı?
Hangi mercilere şikayette bulunmalıyım?