17.09.2011 tarihinde çok az kullandığım için evimdeki ADSL hattını kapatıp 3g modeme geçmeyi düşündüm ve 4440375'i aradım. ADSL hattımı iptal etmek istediğimi aktardım talebimi alıp iptal etmeleri yaklaşık 60saniye sürdü, ve en yakın telekom müdürlüğüne gidip işlemi naylamamı istediler. Ertesi gün yeni bir abonelikle uğraşmaktansa telekomdan adsl almaya devam etmeye karar verdim malesef. 18.09.2011 tarihinde tekrar 444.0.375'i aradım ve iptalden vazgeçtiğimi söyledim müşteri temsilcisi arkadaş şok tereddütlü yanındakine sorarak bana cevaplar verdi ve kaydımı açtığını söyledi. 19.09.2011 de adsl açılmadığından tekrar aradım ve bu şekilde adsl hattımın açılamayacağını sadece kayıt açılabilceğini (ilk arkadaş kaydımı bile açamamış) adsl hattımın ne zaman açılacağının belli olmayacağını iletti. Bir hafta boyunca usanmadım aradım. Ama sonuç hala aynı kaydı açtık süre belli olmaz açılır dediler. Şimdi ben bundan şunu anlıyorum Telekomun okadar çok müşterisi varki artık yeni müşteri istemiyor. Yada bak sen vazgeçtin seni böyle cezandırırız, gör gününü demek mi oluyor?
Ben artık bu işten vazgeçtim inşallah beni ararlarda şöle güzel bi redederim şuanda gidip Turkcellden 3g Modem alacağım
Ben artık bu işten vazgeçtim inşallah beni ararlarda şöle güzel bi redederim şuanda gidip Turkcellden 3g Modem alacağım