3000 TL Gaming Laptop Önerisi

tgykya

Üyecik
Merhaba arkadaşlar 3000 ve 3500 arası oyuncu laptopu almayı düşünüyorum ama karar veremiyorum hangi marka nasıl bişi alsam diye bir kaç model buldum bakıp yorum yaparsanız sevinirim ,17 inc pc arıyorum aslında ama 17 inc çok pahalı nedense.

benim başlıca aradıgım özellikler;

ddr5 gtx ekran kartı 2 gb 8 gb ram i7 6 nesil işlemci m2 slotu ful hd ekran.

Abra A5 V6.1 15.6" Oyun Bilgisayarı

Dell Inspiron 7559 B70F161C i7-6700HQ 16GB 1TB 8GB SSHD 4GB GTX960M 15.6 FreeDos


Birde bu var ama bunun ekran kartı ddr3. sizce ddr3 ekran kartı ile ddr5 arasında uçurum işe yarar farklar varmı?

MSI GL62 6QD-079XTR i5-6300HQ 8GB 1TB 2GB GTX950M 15.6 FreeDos
 

tgykya

Üyecik
Monster da iyide malzeme kalitesi iyi deil gibi tasarımı hoş degil. Windows olsa bile silerim zaten kendim kurarım
 

Ɲevermore

Profesör
Dell'i al dostum Monster'daki ekran kartını 2500 liralık laptopta bile bulursun ama GTX960M o fiyat civarlarında olduğundan DELL'i alman en iyisi olacaktır.
 

Ɲevermore

Profesör
Aynen hocam ramı de 8 düşürüp onun yerine SSD yada m2 taksam diyorum
7200 rpm harddiskler var notebook için onlardan alın bence 750 gblık olanından ssd fazla maliyetli ama laptop için biçilmiş kaftan çünkü 5400 rpm acayip uyuz oluyor bilgisayar misalen bende asus x550jx var 5400 rpm harddisk yüzünden tam verim alamıyorum elime para geçince ilk fırsatta 7200 rpm harddisklerden alacağım.
 

tgykya

Üyecik
hocam dh de bu pc ile bir sıkıntı var şöyle demiş biri;

7559 b70 lerde boe panel ve lg panel var boe paneller biraz daha soluk renkli oluyor ve laptopu alıp açana kadar hangi panel olduğunu bilemiyorsun. bide eksen ebrar gibi sitelerden alırken iki kere düşün derim ışık sızması ölü piksel gibi sorunlarda garanti kapsamına almıyorlar 5 ölü pikselden fazla olması lazım garantiye girmesi için. alanlar genel olarak ışık sızması ve ölü pikselden şikayet ediyor.

şans işimiş yani denk gelebilirmiş
 

Ɲevermore

Profesör
hocam dh de bu pc ile bir sıkıntı var şöyle demiş biri;

7559 b70 lerde boe panel ve lg panel var boe paneller biraz daha soluk renkli oluyor ve laptopu alıp açana kadar hangi panel olduğunu bilemiyorsun. bide eksen ebrar gibi sitelerden alırken iki kere düşün derim ışık sızması ölü piksel gibi sorunlarda garanti kapsamına almıyorlar 5 ölü pikselden fazla olması lazım garantiye girmesi için. alanlar genel olarak ışık sızması ve ölü pikselden şikayet ediyor.

şans işimiş yani denk gelebilirmiş
o sorun bütün bilgisayarlarda var teknoloji işi şans işi mesela benim bu laptopu alacağım zaman klavye sorunu var diyorlardı ama aldım kullanıyorum bir defa olsun klavye sorunu vermedi :)
 

tgykya

Üyecik
Ve işin komik tarafı servisler bunu kabul etmiyor ölü pikseli arkadaş fabrikadan öyle çıkıyor ben üstüne çıkıp yapmıyorumki nasıl düzeltmiyorlar anlamıyorum
 

Ɲevermore

Profesör
Ve işin komik tarafı servisler bunu kabul etmiyor ölü pikseli arkadaş fabrikadan öyle çıkıyor ben üstüne çıkıp yapmıyorumki nasıl düzeltmiyorlar anlamıyorum
Çünkü adamlar resmi dağıtıcı değil rami bile sonradan ekliyorlar ebrar olsun eksen olsun resmi satıcılar mesela Vatancomputer,Bimeks,Teknosa,Hepsiburada vb. gibi yerler
 

Ɲevermore

Profesör
m2 slotu çoğunda olmaz cd romu söktürüp kızakla takacan ya da harddiski çıkartıp onun yerine takacan
 

tgykya

Üyecik
Hdd yerine yada cd rom yerine olmaz hocam pahalı pc lerde oluyor m2 hep m2 sistem 1 2 oyun diger sata hdd ye de depolama yapacagım
 
Üst