2500 tl civarıda telefon önerisi

arkadaşlar bana boyutu devasa büyüklükte olmayan .Performansı ve hoparlörü iyi bir telefon lazım önerilerinizi bekliyorum
 
samsung galaxy m30
özellikler=6.4 inc ekran
5000 mah batarya , 1.kamera 13 mp , 2, kamera 5mp , 3. kamera 5mp , parmak izi okuyucu , 64GB hafıza 4GB ram
FİYAT: 1799 TL (TRENDYOL)'dan alırsan
 

OzkanK.

Profesör
REALME XT öneririm. Tam ideal boyutlarda ve yeterli donanımda. Fİyat Performasn telofonu.
 
Mi9T ama hoparlörü mono. O yüzden Realme XT.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mi9T de SD 730 var XT de SD 712 var
 

Bil_Berk

Asistan
arkadaşlar bana boyutu devasa büyüklükte olmayan .Performansı ve hoparlörü iyi bir telefon lazım önerilerinizi bekliyorum
Bu fiyata bulabileceğin en iyi telefon mi note 8 pro' dur sakın başka bir markanın alt modellerini almayın özellikle Samsung'un m serisi gerçekten kötü bir seri. Mi note 8 Pro ailem alsa bende alacağım fakat almıyolar :/
 

Bil_Berk

Asistan
android bencede çöp ama beni en az 3 yıl idare etmesilazım sence 6s 3 sene daha kullanılırmı
6s'in ömrü şu andan itibaren max 1 yıl bence çünkü baya eskidi. Android'e çöp demen de ayrı bir yanlış. İnsanlar apple da apple diyor arkadaş apple bana kalırsa saedece cool gözükmek için alınan bir marka onun dışında benim için bişey ifade etmiyor. Bi kere İOS hiç özgür bi sürüm değil
Mesaj otomatik birleştirildi:

yeter.Android hem çöp hem pişmanlık
kime göre neye göre ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

note 8 pro çok büyük geliyor bana
büyük geliyor demenizin sebebi alışkın olmamanız. Arkadaşımın Mate 9'u var Benim telefonum baya eski LG G3 Beat cidden boyutu küçük ama ben alıştım. Bana da mate 9 büyük geldi fakat 5 dk oyun oynadıktan sonra bi baktım telefonum gözüme küçük geldi. Yani büyük diye bahane etmenize gerek dumuyorum. :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

note 8 pro çok büyük geliyor bana
Bu telefon sizi en az 4 yıl götürür. Fakat 6s alırsanız max 1 yıl nedeni artık ondan Desteğini çekti apple bu da ileride sorun çıkaracağı anlama geliyor. Ayrıca iphone 6 serisi genellikle oyun oynayacaksanız oyundan çok atıyormuş çünkü ben mobile legends oynarken iphone 6 ya 6s'e oyundan attı diye sövüyodu.
 
Son düzenleme:

Son mesajlar

Üst