Soru 2040'lı yıllarda Z Kuşağı Türkiye'yi Yönetirse Ne olur?

Bu konuyu okuyanlar

EuropeanDriver

Asistan
Katılım
11 Mayıs 2019
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
107
Puanları
43
Şimdiden ne düşünüyorsunuz Arkadaşlar tepkilerinizi alayım bu zaman için konuşursak?
 

salihaktan_

Moderatör
Yönetici
Moderatör
Super Moderator
Katılım
8 Nisan 2022
Mesajlar
689
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
205
Puanları
43
Yaş
19
Aydınlık bir gelecek görüyorum...
 

mb14

Profesör
Katılım
27 Ağustos 2019
Mesajlar
1,157
Reaksiyon puanı
1,599
Puanları
113
Yaş
22
Din, artık siyaset için gerçekten bir etki bırakmayacaktır. Şu anda öğretenlerin de bilmemesi üzerine öğrenenlerin ne kadar öğrenebildiğini de sorgulamak lazım. Gerçekten öğrenenleri de asıl bilenler kendi ülkelerine çekiyorlar. Yani aydınlık bir gelecek mi olur bilmem, ama pek de aydınlık olacağını düşünmüyorum.
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,268
Reaksiyon puanı
11,236
Puanları
113
@OzkanK. Hocam sizin herhangi bir düşünceniz yok mu?

Soru ney tam olarak anlayamadım için cevap vermek istemedim açıkçası.

2040 Yılında Z kuşağı ülkeyi yönetse ne olacak hiç bir şey olmaz. Aynı tas aynı hamam gider diyorum ben.

İnsanların seviye atlayabilmesi için en az 3 kuşak geçmesi gekiyormuş diye bir yazı okumuştum. Mesela Köyde yaşayan bir çift şehre taşınsada onlar halen köylü gibi yaşarlar. Devamında çocuklarıda onlar gibi yaşarlar. Daha sonra hiç köy görmese bile torunlarıda birazcık onlar gibi köylü gibi yaşar ve ancak torununun çocuğu artık şehirli olur ve seviye atlamış olur.

Aynı mantık Z kuşağı 20 sene sonra ülkeyi yönetse ne olacak babasından dedesinden gördüğü gibi aynen devam edecektir... Z kuşağının torunları bir şey yapacaksa yapacaktır.
 

EuropeanDriver

Asistan
Katılım
11 Mayıs 2019
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
107
Puanları
43
Soru ney tam olarak anlayamadım için cevap vermek istemedim açıkçası.

2040 Yılında Z kuşağı ülkeyi yönetse ne olacak hiç bir şey olmaz. Aynı tas aynı hamam gider diyorum ben.

İnsanların seviye atlayabilmesi için en az 3 kuşak geçmesi gekiyormuş diye bir yazı okumuştum. Mesela Köyde yaşayan bir çift şehre taşınsada onlar halen köylü gibi yaşarlar. Devamında çocuklarıda onlar gibi yaşarlar. Daha sonra hiç köy görmese bile torunlarıda birazcık onlar gibi köylü gibi yaşar ve ancak torununun çocuğu artık şehirli olur ve seviye atlamış olur.

Aynı mantık Z kuşağı 20 sene sonra ülkeyi yönetse ne olacak babasından dedesinden gördüğü gibi aynen devam edecektir... Z kuşağının torunları bir şey yapacaksa yapacaktır.
Yani hocam günümüzdeki Z Kuşağının 2040'lı yıllarda en az 40 yaşlarına gelecekleri için biliyorsunuz bu yaş en az cumhurbaşkanı olma yaşı Z Kuşağı 40 yaşlarına geldikleri zaman ülkeyi yönetmek isterlerseler ne olur kısacası bunu soruyorum.
 

Dertsizali

Profesör
Katılım
24 Nisan 2020
Mesajlar
2,446
Reaksiyon puanı
2,115
Puanları
113
Yani hocam günümüzdeki Z Kuşağının 2040'lı yıllarda en az 40 yaşlarına gelecekleri için biliyorsunuz bu yaş en az cumhurbaşkanı olma yaşı Z Kuşağı 40 yaşlarına geldikleri zaman ülkeyi yönetmek isterlerseler ne olur kısacası bunu soruyorum.
Hersey gelişir ama biz değil bu coğrafyanın kaderi mi nedir bilmem ama yenilik düşmanıyız eminim z kuşağı sonraki kuşaklara aynısını yapacak... misal daha şimdiden çocuklara tahammül edemiyor.. Ha teknolojik olarak biraz daha iyi oluruz tabi yeniliğe açık olursak.. bizden öncekilere de sonrakilere de umarım zulüm etmeyiz..
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,268
Reaksiyon puanı
11,236
Puanları
113
Hersey gelişir ama biz değil bu coğrafyanın kaderi mi nedir bilmem ama yenilik düşmanıyız eminim z kuşağı sonraki kuşaklara aynısını yapacak...

Coğrafya kader değildir bana göre.

Herkes kendi kaderini yaratır. Veya herkes kendi kaderini yaşar. :) İkisinden biri hayat...

İnanmayan adam için herkes kendi kaderini yaratır inanan adam için herkes kendi kaderini yaşar.

Millet Z kulağı şöyle Z kuşağı böyle yok gümbür gümbür geliyor ülkeyi kurtaracak flan diyor ama ben hiç öyle görmüyorum açıkçası. Gidenlere söyleyin gelenlerle fena diye bir şarkı var ya o geliyor aklıma ancak Z kuşağını gördükçe. İçlerinde çok iyiler vardır hatta varda ama ortalamaya vurduğunda genele baktığında sıkıntılı görüyorum.
 

EuropeanDriver

Asistan
Katılım
11 Mayıs 2019
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
107
Puanları
43
Coğrafya kader değildir bana göre.

Herkes kendi kaderini yaratır. Veya herkes kendi kaderini yaşar. :) İkisinden biri hayat...

İnanmayan adam için herkes kendi kaderini yaratır inanan adam için herkes kendi kaderini yaşar.

Millet Z kulağı şöyle Z kuşağı böyle yok gümbür gümbür geliyor ülkeyi kurtaracak flan diyor ama ben hiç öyle görmüyorum açıkçası. Gidenlere söyleyin gelenlerle fena diye bir şarkı var ya o geliyor aklıma ancak Z kuşağını gördükçe. İçlerinde çok iyiler vardır hatta varda ama ortalamaya vurduğunda genele baktığında sıkıntılı görüyorum.
Hocam ben Türkiye gibi bir ülkede verilen oylarında kader olduğunu düşünüyorum. Bir Z kuşağı olarak bunu söylüyorum okulumdaki akranlarımda benim gibi Z Kuşağıydı haliyle. Mezun olmadan öncelerinde ve şimdide akranlarımın gereğinden aşırı bir biçimde zihniyetlerinin kötü olduğunu biliyorum. Okulumda ben hariç herkes Cumhur İttifakı yandaşıydı. Ayrıca çoğunluk MHP'li ülkücüydü İlçeye ait Ülkü Ocakları okula çok yakın. (Pandeminin ilk başlarında okulun son günü Ülkü Ocakları Teşkilat Başkanının okul bahçesinde bana zorla Bozkurt işareti yaptırdığını bilirim)
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,268
Reaksiyon puanı
11,236
Puanları
113
Hocam ben Türkiye gibi bir ülkede verilen oylarında kader olduğunu düşünüyorum.

Ne alaka kader ile verilen oyun?

Sonuçta herkes özgür istediğine oy veriyor. Veya isterse vermiyor o gün oy kullanmaya gitmezsin.

Tek sıkıntı seçenekler kötü alternatif yok. Yoksa sana zorla bozkurt işareti yaptırdılarsa sen ülkücü mü oldun sanıyon. Veya zorla ibadet ettirilen biri Müslüman mı oluyor sanıyon. Zorla Türküm dedirtilen insanın Türk olmadığı gibi...
 

EuropeanDriver

Asistan
Katılım
11 Mayıs 2019
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
107
Puanları
43
Ne alaka kader ile verilen oyun?

Sonuçta herkes özgür istediğine oy veriyor. Veya isterse vermiyor o gün oy kullanmaya gitmezsin.

Tek sıkıntı seçenekler kötü alternatif yok. Yoksa sana zorla bozkurt işareti yaptırdılarsa sen ülkücü mü oldun sanıyon. Veya zorla ibadet ettirilen biri Müslüman mı oluyor sanıyon. Zorla Türküm dedirtilen insanın Türk olmadığı gibi...
Seçeneklerin olumsuz olduğu ve Alternatiflerin olmadığı konuda da hemfikiriz.
 

CtrlEnter

Doçent
Katılım
24 Aralık 2011
Mesajlar
827
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
770
Puanları
93
Z kuşağı sadece Ak Parti'den aday olursa ülkeyi yönetebilir. Çünkü 2040'lı yıllarda bile Kemal Kılıçdaroğlu koltuğu kimseye bırakmaz.. :)
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
2,528
Reaksiyon puanı
1,786
Puanları
113
Coğrafya kader değildir bana göre.

Herkes kendi kaderini yaratır. Veya herkes kendi kaderini yaşar. :) İkisinden biri hayat...

İnanmayan adam için herkes kendi kaderini yaratır inanan adam için herkes kendi kaderini yaşar.

Millet Z kulağı şöyle Z kuşağı böyle yok gümbür gümbür geliyor ülkeyi kurtaracak flan diyor ama ben hiç öyle görmüyorum açıkçası. Gidenlere söyleyin gelenlerle fena diye bir şarkı var ya o geliyor aklıma ancak Z kuşağını gördükçe. İçlerinde çok iyiler vardır hatta varda ama ortalamaya vurduğunda genele baktığında sıkıntılı görüyorum.
Doğru 👍

Şu milleti Norveç'e götür orayıda cehenneme çevirir burayı çevirdiği gibi.

Dinler acil yok olup gitmeli
 

EuropeanDriver

Asistan
Katılım
11 Mayıs 2019
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
107
Puanları
43
Z kuşağı sadece Ak Parti'den aday olursa ülkeyi yönetebilir. Çünkü 2040'lı yıllarda bile Kemal Kılıçdaroğlu koltuğu kimseye bırakmaz.. :)
Yaşı 92 oluyor o civarlarda falan. Vasiyetnâme falan hazırlatıp yinede bırakmaz diyorsunuz doğru mu? :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Doğru 👍

Şu milleti Norveç'e götür orayıda cehenneme çevirir burayı çevirdiği gibi.

Dinler acil yok olup gitmeli
Örn. Dünyada İslamiyet dininin istediği uygun şekilde yaşayan ülke Yeni Zelanda'yıda batırılması gibi.
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,268
Reaksiyon puanı
11,236
Puanları
113
Doğru 👍

Şu milleti Norveç'e götür orayıda cehenneme çevirir burayı çevirdiği gibi.

Dinler acil yok olup gitmeli

Konunun dinle ne alakası var?

Sen ülkeyi kurtaracaktında din mi engelledi. Üst düzey sporcu olacaktın sanatçı olacaktın veya profesör olacaktın din mi tuttu paçandan.

Senin güvenlik olmanın sebebide din dersin şimdi Allah bilir... Yapmak isteyipte yapamadığın ne var din neyini engelledide bu hale düştün ? Yapı olarak tembel ve hantal bir millletiz bu bir gerçek bu arada. Rahatımıza çok düşkünüz.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
2,528
Reaksiyon puanı
1,786
Puanları
113
Konunun dinle ne alakası var?

Sen ülkeyi kurtaracaktında din mi engelledi. Üst düzey sporcu olacaktın sanatçı olacaktın veya profesör olacaktın din mi tuttu paçandan.

Senin güvenlik olmanın sebebide din dersin şimdi Allah bilir... Yapmak isteyipte yapamadığın ne var din neyini engelledide bu hale düştün ? Yapı olarak tembel ve hantal bir millletiz bu bir gerçek bu arada. Rahatımıza çok düşkünüz.
Din=biyat
Dinde sorgulama yoktur haram kılınmıştır şükret sabret mantığı var ahiret cennet var o yüzden.

Önceden dini masum sanırdım huzur ama öyle değil ilerleyen zamanlarda sen bile anlayacaksın.

Ramak kaldı deist olarak kurtulacam dinden birkaç zam daha kaldı.

Semavi din safsatası tez vakitte yok olup gitmeli hepsi, gittiklerinde ahlak gelecek adalet gelecek barış gelecek ayrılık bitecek.
Din bu dünyanın özellikle işçinin kamburudur, zengin düzeni bozulmasın diye çıkmış bir olay fakirler zenginleri öldürmesin diye.
 
Katılım
11 Ocak 2022
Mesajlar
585
Reaksiyon puanı
427
Puanları
63
Yaş
31
Din=biyat
Dinde sorgulama yoktur haram kılınmıştır şükret sabret mantığı var ahiret cennet var o yüzden.

Önceden dini masum sanırdım huzur ama öyle değil ilerleyen zamanlarda sen bile anlayacaksın.

Ramak kaldı deist olarak kurtulacam dinden birkaç zam daha kaldı.

Semavi din safsatası tez vakitte yok olup gitmeli hepsi, gittiklerinde ahlak gelecek adalet gelecek barış gelecek ayrılık bitecek.
Din bu dünyanın özellikle işçinin kamburudur, zengin düzeni bozulmasın diye çıkmış bir olay fakirler zenginleri öldürmesin diye.
Dinde tam tersine sorgulama olmalıdır.
Sorgulamalısın ki öğrenmelisin gerçeği.
Zaten sorun bu düşünceden dolayı oluyor sen sorgulamadığın zaman dinini yanlış öğreniyorsun yanlış öğrendiğine inanıp doğru yaptığını sanıyorsun.
Sorun da tam olarak burda zaten.
Birçok hadis değiştirilmiş ayetleri bağlantıları olmadan anlatanlar var o yüzden durum vahim.
İslamoğlu nu dinlemeni tavsiye ederim.
Yıllardır dinlerim ve çoğu şeyi yanlış bildiğimi öğrendim.
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,268
Reaksiyon puanı
11,236
Puanları
113

Tamam işte sen dindar değilsen biat etmiyon neden bu haldesin o zaman. Kurtaramadın kendini.

Dinde sorgulama yoktur haram kılınmıştır şükret sabret mantığı var ahiret cennet var o yüzden.

Bunlar inananların sorunu derdi seni neden ilgilendiriyor?

Not: Sen de hep birine suç bulma bir şeye suç atma alışkanlığı var hiç kendine bakmıyon ben acaba neyi yanlış yapıyom demiyon. Ya siyasiler suçlu ya din suçlu yaa ailen suçlu yaa etraf suçlu hiç kendine bakmıyon acaba ben de mi sorun demiyon.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
2,528
Reaksiyon puanı
1,786
Puanları
113
Tamam işte sen dindar değilsen biat etmiyon neden bu haldesin o zaman. Kurtaramadın kendini.



Bunlar inananların sorunu derdi seni neden ilgilendiriyor?

Not: Sen de hep birine suç bulma bir şeye suç atma alışkanlığı var hiç kendine bakmıyon ben acaba neyi yanlış yapıyom demiyon. Ya siyasiler suçlu ya din suçlu yaa ailen suçlu yaa etraf suçlu hiç kendine bakmıyon acaba ben de mi sorun demiyon.
Ayete hadise göre ekonomi yöneten benim dimi 🤣
Mesaj otomatik birleştirildi:

Dinde tam tersine sorgulama olmalıdır.
Sorgulamalısın ki öğrenmelisin gerçeği.
Zaten sorun bu düşünceden dolayı oluyor sen sorgulamadığın zaman dinini yanlış öğreniyorsun yanlış öğrendiğine inanıp doğru yaptığını sanıyorsun.
Sorun da tam olarak burda zaten.
Birçok hadis değiştirilmiş ayetleri bağlantıları olmadan anlatanlar var o yüzden durum vahim.
İslamoğlu nu dinlemeni tavsiye ederim.
Yıllardır dinlerim ve çoğu şeyi yanlış bildiğimi öğrendim.
Efe aydalı takip etmeni öneririm 👍
 
Katılım
11 Ocak 2022
Mesajlar
585
Reaksiyon puanı
427
Puanları
63
Yaş
31
Ayete hadise göre ekonomi yöneten benim dimi 🤣
Mesaj otomatik birleştirildi:


Efe aydalı takip etmeni öneririm 👍
Efe aydalı biliyorum bazen eğlence amaçlı dinlerim.
Ama dediğim gibi Mustafa İslamoğlu ve Mehmet okuyan dinlemeni tavsiye ederim.Kelimenin köküne kadar nerden geldiğine kadar açıklıyorlar.Dinledikçe insan hayran kalıyor öğrendikçe de yaşadıklarının yaptıklarının islamla pek de alakası olmadığını anlıyor.Gerçekleri görüyor.
Korkmayın kardeşim dinleyin bişi kaybetmez çok şey kazanırsınız.
En azından dünya neden bu hâlde anlarsınız.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
2,528
Reaksiyon puanı
1,786
Puanları
113
Efe aydalı biliyorum bazen eğlence amaçlı dinlerim.
Ama dediğim gibi Mustafa İslamoğlu ve Mehmet okuyan dinlemeni tavsiye ederim.Kelimenin köküne kadar nerden geldiğine kadar açıklıyorlar.Dinledikçe insan hayran kalıyor öğrendikçe de yaşadıklarının yaptıklarının islamla pek de alakası olmadığını anlıyor.Gerçekleri görüyor.
Korkmayın kardeşim dinleyin bişi kaybetmez çok şey kazanırsınız.
En azından dünya neden bu hâlde anlarsınız.
Ben aslında biliyorum dinin amacının bu olmadığını din demek huzur demek paylaşım demek iyilik demek yardım demek adalet demek tüm dinler böyle, ama zenginler dinle oynayıp çıkarları doğrultusunda kullandığı için millet ateist oldu, bazı insanlar cehenneme odun olsun diye yaratılmış.

Herşeyin farkındayım bira içip camiye gidecem derken deist olacam derken üzülüyorum tövbe ediyorum ama sistemden cidden sıkıldım, Allahında bu düzeni bozmaya niyeti yok bari kopsun artık kıyamet 😞

Olay çok karışık kardeşim
 
Katılım
11 Ocak 2022
Mesajlar
585
Reaksiyon puanı
427
Puanları
63
Yaş
31
Ben aslında biliyorum dinin amacının bu olmadığını din demek huzur demek paylaşım demek iyilik demek yardım demek adalet demek tüm dinler böyle, ama zenginler dinle oynayıp çıkarları doğrultusunda kullandığı için millet ateist oldu, bazı insanlar cehenneme odun olsun diye yaratılmış.

Herşeyin farkındayım bira içip camiye gidecem derken deist olacam derken üzülüyorum tövbe ediyorum ama sistemden cidden sıkıldım, Allahında bu düzeni bozmaya niyeti yok bari kopsun artık kıyamet 😞

Olay çok karışık kardeşim
Doğru diyorsun kim sıkılmadı ki şu düzenden yani ben oturup ingilizce öğrenmek istedim belki bir şans bir ihtimal defolurum şu ülkeden diye de olmadı.
İnsanlar her ne kadar kötü olsa da bozulsa da ben kendim kendi çapımda insan kalmaya çabalıyorum.Benim düşünce tarzım böyle ne olursa olsun herkes kendine yakışanı yapar bişey yaparken sorarım kendime bunu kendine yakıştırır mısın ona göre yaparım.
Karakterli olmak insan kalabilmek zordur yaşadıkların karşısında canın yansa da bu şekilde sağlam kalmak zordur.Fakat günün sonunda 500 yıl yaşamıyoruz herkes gibi günün birinde göçüp gideceğiz o yüzden değmiyor.
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
1,786
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,206
Puanları
113
Yaş
32
Şimdiden ne düşünüyorsunuz Arkadaşlar tepkilerinizi alayım bu zaman için konuşursak?
AKP den iyi yöneteceği kesin.20 yıldır palavra,din üzerinden siyaset,saçmasapan algılarla siyaset yapan bir parti yerine vatanı için uğraşan insanları görmeyi isterim.
 
Üst