200 TL ye kadar kablolu kulaklık önerisi

Bu konuyu okuyanlar

oguzhanb3y

Doçent
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
139
Puanları
43
Arkadaşlar 200 TL ye kadar kablolu kulaklık önerir misiniz oyun falan oynuyorum
 

SELO BEY

Profesör
Katılım
22 Ara 2017
Mesajlar
1,317
Reaksiyon puanı
507
Puanları
113
gamiG kulaklık mi istiyorsunuz yoksa normal kulmiklık m
Mesaj otomatik birleştirildi:

@Captain MacMillan nedir bu sabahtan beri abuk subuk tavırların sebebi?:)
 

oguzhanb3y

Doçent
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
139
Puanları
43
Arkadaşlar kablolu kulaklık onerir misiniz?
 

lordare

Profesör
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
2,233
Reaksiyon puanı
1,191
Puanları
113
Kafa üstü kulaklık mı kulakiçi kulaklık mı arıyorsunuz?
 

lordare

Profesör
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
2,233
Reaksiyon puanı
1,191
Puanları
113
Kafa üstü kulaklıklar daha iyi ses verir ama taşınabilir değildir ben kendi adıma kulak üstü kulaklıklarla dışarı çıkmak bana göre değildir. Kulakiçi ona nazaran daha taşınabilirdir ve verdiği ses olsun dış sesleri azaltması olsun benim daha çok tercihimdir. Fiyatlar uçmuş ama güzel bir şey bulmaya çalışacağım hemen bakıyorum
 

oguzhanb3y

Doçent
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
139
Puanları
43
Kafa üstü kulaklıklar daha iyi ses verir ama taşınabilir değildir ben kendi adıma kulak üstü kulaklıklarla dışarı çıkmak bana göre değildir. Kulakiçi ona nazaran daha taşınabilirdir ve verdiği ses olsun dış sesleri azaltması olsun benim daha çok tercihimdir. Fiyatlar uçmuş ama güzel bir şey bulmaya çalışacağım hemen bakıyorum
Tamam o zaman siz kulakici öneriniz
 

oguzhanb3y

Doçent
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
139
Puanları
43

Bu kulaklık nasıl sizce
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kulakiciye bu kadar yüksek bir fiyat vermem
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kulaküstü iyi bir şey alabilmek için 250 TL ye yükselttim kulak için maalesef o kadar bütçe yükseltemem
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar JBL T110 almaya karar verdim
Mesaj otomatik birleştirildi:

150 TL ye kadar Kablolu kulakici önerir misiniz? Ona göre bende hareket edeyim
 
Son düzenleme:

oguzhanb3y

Doçent
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
139
Puanları
43
Arkadaşlar 100 TL ye kadar kablolu en çok bu iki kulaklık hoşuma gitti sizce hangisi daha iyi ses veriyor?
JBL C100SI - JBL T110
 
Son düzenleyen moderatör:

Laufeyson

Rektör
Katılım
19 Tem 2020
Mesajlar
10,993
Reaksiyon puanı
13,142
Puanları
113
Peki nedenini açıklayabilir misin? Onu neden tercih edersiniz?
Kaliteli durdu bir tık daha. Aslında ikisini de almam o tarz silikonlar hoşuma gitmiyor.
C100SI hem pahalı değil hem de daha kaliteli duruyor gibi. Benim şahsi fikrim.
 

oguzhanb3y

Doçent
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
139
Puanları
43
Kaliteli durdu bir tık daha. Aslında ikisini de almam o tarz silikonlar hoşuma gitmiyor.
C100SI hem pahalı değil hem de daha kaliteli duruyor gibi. Benim şahsi fikrim.
Benim bir zaman götürsün ileride degistiricem zaten
 

oguzhanb3y

Doçent
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
523
Reaksiyon puanı
139
Puanları
43
Arkadaşlar kablolu almak istiyorum çünkü oyunlarda ses kaymasi gibi bir sorun yasamak istemiyorum
 

Son mesajlar

Üst