2 Faktörlü Doğrulama Kodu Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Rimokon

Öğrenci
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Discord hesabımdan çıkış yaptım giriş yapmam için 2 Faktörlü doğrulama kodu istiyor Nasıl Çözebilirim Çok acil lütfen
 

ardatdev

Öğrenci
Katılım
21 Ağu 2021
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
34
Puanları
18
Yaş
14
Discord hesabımdan çıkış yaptım giriş yapmam için 2 Faktörlü doğrulama kodu istiyor Nasıl Çözebilirim Çok acil lütfen
2 Faktörlü doğrulama kodunu ya e-postana ya da telefon numarana yollamış olması lazım. 2 Faktörlü doğrulamayı açarken hangi iletişim adresini verdiysen ona yollamıştır. E-postanı veya SMS mesajlarını kontrol et. Yollamadıysa tekrar yolla butonu olmalı ona bas.
 

Rimokon

Öğrenci
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
2 Faktörlü doğrulama kodunu ya e-postana ya da telefon numarana yollamış olması lazım. 2 Faktörlü doğrulamayı açarken hangi iletişim adresini verdiysen ona yollamıştır. E-postanı veya SMS mesajlarını kontrol et. Yollamadıysa tekrar yolla butonu olmalı ona bas.
Aga telefon numarama geldi büyük ihtimalle ama mesajlarımda yok
 
Katılım
2 Şub 2021
Mesajlar
926
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
539
Puanları
93
Yaş
14
Yok baktim, mesajlarda 6 haneli kodlar vqrdi denedim onlari ama olmadi
Giriş yaparken kodu; gelmesini bekle onlar eski kodlardır bi 10 dk bekle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yok baktim, mesajlarda 6 haneli kodlar vqrdi denedim onlari ama olmadi
Giriş yaparken kodu; gelmesini bekle onlar eski kodlardır bi 10 dk bekle
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yok baktim, mesajlarda 6 haneli kodlar vqrdi denedim onlari ama olmadi
Giriş yaparken kodu; gelmesini bekle onlar eski kodlardır bi 10 dk bekle
 

Rimokon

Öğrenci
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Giriş yaparken kodu; gelmesini bekle onlar eski kodlardır bi 10 dk bekle
Mesaj otomatik birleştirildi:


Giriş yaparken kodu; gelmesini bekle onlar eski kodlardır bi 10 dk bekle
Mesaj otomatik birleştirildi:


Giriş yaparken kodu; gelmesini bekle onlar eski kodlardır bi 10 dk bekle
Nasıl yani pek anlayamadim
 
Katılım
2 Şub 2021
Mesajlar
926
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
539
Puanları
93
Yaş
14
Nasıl yani pek anlayamadim
Doğrulama kodları genelde geç gelir. Kodu yazma kısmına geldikten sonra bir süre beklemen gerekir. Bu süre eğer yoğunluk varsa 1-2 saati bile bulabilir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Beklemek istemiyorsan daha sonra deneyebilirsin
Ardatdev in dediği gibi kod girme ekranında yeni kod gelene kadar bekle geç geliyo
 

Rimokon

Öğrenci
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23

Ekli dosyalar

  • IMG_20210828_225651.jpg
    IMG_20210828_225651.jpg
    21.5 KB · Görüntüleme: 34

Camper2

Öğrenci
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Bu konu niye basit bir şey için uzamış?Disvord'a kayıtlı mail adresine ve telefona erişimin var mı?
Eğer varsa tarayıcıdan veya bilgisayardan gir discorda.İki faktörlü doğrulama kodu istediği zaman alt kısımda sms ile giriş yap gibi bir yazı olması lazım.Tıkla telefonla gir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca iki faktörlü doğrulama kodları uygulama ile alınıyorsa geç gelme gibi bir durum yoktur.Discord lan bu.E-devlet'e giriyorsunuz sanki.
 
Katılım
2 Şub 2021
Mesajlar
926
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
539
Puanları
93
Yaş
14
Bu konu niye basit bir şey için uzamış?Disvord'a kayıtlı mail adresine ve telefona erişimin var mı?
Eğer varsa tarayıcıdan veya bilgisayardan gir discorda.İki faktörlü doğrulama kodu istediği zaman alt kısımda sms ile giriş yap gibi bir yazı olması lazım.Tıkla telefonla gir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca iki faktörlü doğrulama kodları uygulama ile alınıyorsa geç gelme gibi bir durum yoktur.Discord lan bu.E-devlet'e giriyorsunuz sanki.
Discord çok geç atıyo
 

elatreiNN

ShiftDelete.net - Sosyal Medya Yöneticisi
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
47
Puanları
18
Yaş
20
Telefondan discord kullanıyorsan QR koduyla giriş yapmayı deneyebilirsin. O zaman doğrulama kodu istemiyor direkt giriş yapabiliyorsun.
 

Rimokon

Öğrenci
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
23
Bu konu niye basit bir şey için uzamış?Disvord'a kayıtlı mail adresine ve telefona erişimin var mı?
Eğer varsa tarayıcıdan veya bilgisayardan gir discorda.İki faktörlü doğrulama kodu istediği zaman alt kısımda sms ile giriş yap gibi bir yazı olması lazım.Tıkla telefonla gir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca iki faktörlü doğrulama kodları uygulama ile alınıyorsa geç gelme gibi bir durum yoktur.Discord lan bu.E-devlet'e giriyorsunuz sanki.
Sms ile giris yap yazmiyor aga
Mesaj otomatik birleştirildi:

Telefondan discord kullanıyorsan QR koduyla giriş yapmayı deneyebilirsin. O zaman doğrulama kodu istemiyor direkt giriş yapabiliyorsun.
Qr kod nerde tam olarak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu konu niye basit bir şey için uzamış?Disvord'a kayıtlı mail adresine ve telefona erişimin var mı?
Eğer varsa tarayıcıdan veya bilgisayardan gir discorda.İki faktörlü doğrulama kodu istediği zaman alt kısımda sms ile giriş yap gibi bir yazı olması lazım.Tıkla telefonla gir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca iki faktörlü doğrulama kodları uygulama ile alınıyorsa geç gelme gibi bir durum yoktur.Discord lan bu.E-devlet'e giriyorsunuz sanki.
Sms ile giriş yap yazmıyor?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20210829_171915.jpg
    IMG_20210829_171915.jpg
    34.6 KB · Görüntüleme: 31
Son düzenleme:

Camper2

Öğrenci
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Sms ile giris yap yazmiyor aga
Mesaj otomatik birleştirildi:


Qr kod nerde tam olarak
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sms ile giriş yap yazmıyor?
Tarayıcı ile denemen lazım.Eğer mobilde isen sağ üst noktadan masaüstü sitesini aktif etmen lazım.
 
Üst