1 Aylık Mağduriyet, Düzeltilmeyen Bağlantı Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
327
Puanları
83
Benim hikâyem 1 ay 1 gün (13 Ağustos) önce başladı. O gün, 4 yıllık ttnet aboneliğimde görmediğim şekilde sürekli modemimdeki Adsl ışığı sönmeye, bağlantım kopmaya başladı. Üst komşum ve evimize uzak bir tandığın da aynı sorunu vardı o günlerde.

Birkaç gün boyunca neredeyse dakikada 5-6 kez internetim kesildi. Neyse düzelir dedim, çok önemsemedim. Herkeste varmış dedim. Sonra ttnet'e buradan bulduğum bağlantı ile ileti gönderdim. 2 görevli geldi ve hızımı 4 Mbit'e sabitleyip gittiler. Sorun düzeldi mi, tabii ki hayır.

Bu sefer telefonla 444 0 375'i aradım. Bilindik çağrı merkezi saçmalıklarını dinledikten sonra arıza kaydı bıraktırdım.

Adamlar önce üst komşuma geldiler, binanın dışındaki kutuyu elden geçirip gittiler, komşumun interneti düzeldi. Birkaç gün sonra bana geldiler. Modeminiz arızalı dediler, modemi yeniden kurun dediler ve gittiler. Bir yerlerden modem bulup denedim. Aynı sorun devam etti. Ama şans işte o modemi takınca bağlantı daha az sıklıkla koptu. Sadece şans. (Bazı zamanlar neredeyse bir saat internetim kesilmiyor, büyük bir sevinç yaşıyorum. :D )

Tekrar telefonla aradım, geldiler ve il merkezinden destek istediler. Oradaki görevli bağıra-çağıra "bilgisayarında virüs vardır, format atsın" dedi. "Bir modemde internet ya vardır, ya da yoktur" dedi. (Ne demekse :p ) Ölçüm yapmışlar kutuda 32 dB, ev içinde 28 dB sinyal varmış, gayet iyi dediler. Birisi yine modemimi değiştirmemi tavsiye etti.

Formatımı attım, değişen bir şey olmadı. Dedim ki kendi kendime herhalde modemim bozuk, enayilik edip bile bile yeni modem aldım. Hâlâ internetim sürekli kesiliyor. Sinirle neredeyse yeni modemi yumruklarım sonucu kırıyordum, zor kurtuldu. :D

1 aydır giremediğim internete mi yanayım, 80 lira verip aldığım modeme mi yanayım, her arıza kaydı bıraktığımda eve gelip bana aynı ezbere şeylerden bahsetmelerine mi yanayım?

Bu süreç içinde kendi yaptığım çalışmalarım:

- Bilgisayarımı yeniden kurdum, tek bir virüs olmadığını bildiğim hâlde,
- Modemimi onlarca kez yeniden kurdum,
- Mtu değerleriyle oynadım,
- Kira süresi midir nedir onu değiştirdim,
- Firmware güncelledim,
- Hattı elden geçirdim,
- 3 farklı marka modem denedim,
- Adsl şifresini değiştirdim,
- Modemin kurcalanmadık ayarını bırakmadım, Airties benden sorulur o derece :D
- Masaüstü bilgisayarımı kablosuz alıcı aracılığıyla kablosuz bağladım.
- Ayırıcıyla (splitter) ve ayırıcısız bağlanmayı denedim,
- Hatta en yakın noktaya modemi bağladım,
- Modeme hiçbir cihaz (bilgisayar, cep telefonu, vs.) bağlamadan kendi başına bıraktım.

Ve her şekilde aynı sorun devam etti.

Çağrı merkezini aramanın sorunu çözmeyeceğinden emin olduğum için arayamıyorum da. Hep aynı zırvaları söyleyip gidiyorlar. Bu işin sonu nerede bitecek hiç bilmiyorum. Göreceğiz. (Uzun bir yazı oldu kusura bakmayın.) Yazıyı VINN'dan yazıyorum, Allah'tan 3G gelmiş bulunduğum yere. Aslında EDGE bile mutlu eder bugünlerde beni. :D
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz en kısa sürede size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

Ali TEMEL

Profesör
Katılım
17 Kasım 2006
Mesajlar
4,653
Reaksiyon puanı
90
Puanları
48
Ben 8 mbit'e geçtiğimde benim neti 2 mbit ile sabitlemişlerdi. Daha sonra modemi değiştirdiğimde sağolsun TTNETDestek'e mesaj bıraktığımda hızımı 4 mbitle sabitleyerek tam sınırda olduğunu söyledi. Şu anda 4 5 saatte bir kopma yaşıyorum. Tekrar arayıp sorunu bildireyim diyeceğim fakat hızımı tekrar 2 mbit yapacaklar diye aramaya korkuyorum :D Böyle kullanıyorum şimdilik.
 

lauset

Doçent
Katılım
1 Ağustos 2009
Mesajlar
599
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Ben 8 mbit'e geçtiğimde benim neti 2 mbit ile sabitlemişlerdi. Daha sonra modemi değiştirdiğimde sağolsun TTNETDestek'e mesaj bıraktığımda hızımı 4 mbitle sabitleyerek tam sınırda olduğunu söyledi. Şu anda 4 5 saatte bir kopma yaşıyorum. Tekrar arayıp sorunu bildireyim diyeceğim fakat hızımı tekrar 2 mbit yapacaklar diye aramaya korkuyorum :D Böyle kullanıyorum şimdilik.

Korkucak ne var kardeşim hattın desteklemiyorsa Türk Telekoma Şikayet dilekçesi vericen Mahallece imzalayın üstüne durun korkularınızında arının :) :) işe yaramışdır
 

tun@h@n

Doçent
Katılım
16 Haziran 2009
Mesajlar
828
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz en kısa sürede size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.

lütfen rahatsız olmayın!,bana yardımcı oldunuzya!,bu arkadaşada yardımcı olursunuz.

size yazıyorum bir cevap yazma nezaketini bile göstermiyorsunuz,e-mail gönderiyorum bildik nakaratları tekrarlıyorlar,4 aydır hala sorunnum çözülmedi.

ya benim halledilmesi çok zor problemim var,ya ttnet bana kıl kaptı gıcıklık yapıyor,ya da sizin ilk zamanlarda ki gibi çalışma şevkiniz kalmadı.
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
327
Puanları
83
Sorunum bugün itibariyle çözülmüştür. TTnet Destek'e ve SDN'ye bu hizmetinden dolayı sonsuz teşekkürler.
 

Micce

Öğrenci
Katılım
23 Eylül 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Aynı sorun bende 3 aydır var hala çözüm gelmedi . Ezberletmişler gibi aynı lafları sayıp duruyorlar ...
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
327
Puanları
83
Aynı sorun bende 3 aydır var hala çözüm gelmedi . Ezberletmişler gibi aynı lafları sayıp duruyorlar ...

Sözleşme olmasa bugün kapattıracağım hattı. Uğraşılacak dert mi? 2 Mbit'e sabitlediler en son hızımı, hâlâ aynı sorun var. 256 Kbps'ye doğru yol alıyorum. Yazıklar olsun.

@TTNETDestek de ilgilenmiyor artık. İlgilense bile buradaki akıllılar bağlantı hızımı düşürmekten başka bir halt yapmıyorlar.
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

halil413

Profesör
Katılım
21 Aralık 2008
Mesajlar
1,314
Reaksiyon puanı
0
Puanları
36
oyuncak olmusun resmen birde görevli sana bagırmıs virus var dıye ara musterı hızmetlerı mudurune sıkayet et rezıllık,sorunu musterı hızmetlerıyle degılde mudurle cozmeyı dene
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
327
Puanları
83
oyuncak olmusun resmen birde görevli sana bagırmıs virus var dıye ara musterı hızmetlerı mudurune sıkayet et rezıllık,sorunu musterı hızmetlerıyle degılde mudurle cozmeyı dene

Eve gelen ekipteki çalışana bağırdı ama bana bağırmış kadar oldu. Sorun çözülmezse bir yol izleyeceğim tabii ki.

Dün bir yerlerden kesintisiz güç kaynağı buldum ve modemimi ona bağlayarak denedim, aynı dert devam ediyor. Biliyorum ki sorun bende değil ama açık bırakmamak adına her şeyi deniyorum.
 

TTNETDestek

Asistan
Katılım
13 Aralık 2010
Mesajlar
184
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Merhaba, cep ve Adsl numaranızı direkt mesaj ile gönderirseniz size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
327
Puanları
83
Sayın [MENTION=113509]TTNETDestek[/MENTION] sorunum en sonunda çözüldü, yardımlarınız için çok teşekkürler. Umarım başa dönmeyiz. :)
 

rockturk

Öğrenci
Katılım
22 Kasım 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Anladığım kadarıyla herkezde aynı kopma problemi var.Bende Eylül 2011 ayından bu yana TTNET destek hattının faydasız çözümleriyle oyalanıp durdum.Sorunun 3 km uzakta olan santral kutusundan kaynaklandığını başka bir internet sağlayıcı firmasının araştırması sayesinde öğrendim.Sorun TTNET 'in bu konuyu bildiği halde müşterilerini yanlış bilgilendirip düzelir umuduyla uyutması tabi bu arada insanlarda çatır çatır aylık faturalarını ödemeye devam edmesi.
Bağlantı paketim 8mbit ama aldığım hizmet 1,62mbps adamlar 8 mbit servis vermiyor üstüne senden vermediği hizmetin parasını alıyor,ne ala ticaret vallahi..
Herkezi koyun zannetmesinler bu sorunun çözülmemesi durumunda Tüketici hakları yasasından yararlanmak zorunda kalacağım.3 kuruşluk işe 1,000 tl harcamam gereksede bu haksızlığı bir şekilde çözeceğim.
Tv lerde cem yılmazla reklam çevirceklerine kendi halkının internet sorununu bir çözsünler,elalemin ülkesine fiber optik ağ kuracağına 8 mbit lik hizmetini kendi ülkende doğru dürüst ver.

Şu yazıyı bile 1 saatte zor yazdım internet kopması yüzünden.Yazık!
 

Olguerhan

Öğrenci
Katılım
22 Kasım 2011
Mesajlar
26
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Aynı sorun bendede vardı ttnet destek mail adresine sinirli bi mail yazdım 2 güne düzelltiler.
 

esinnti

Öğrenci
Katılım
27 Kasım 2011
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
3 gun once nakil yaptırdıgım net 2 dkde bir gidiyor dier ede boyle bırsey yoktu net gıdınce hattınızda sorun var gıbı bır sayfa acılıyor hg521 modemım ınternet ısıgı sonunce bu olay oluyo net gelse bıle cok yavas oluyo yalın ınternet kullanıyorum ev telefonum yok lutfen benı siz arayıp bu sorunumu halledin sımdıden tesekkurler
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Baglantı gidiyor yerel ag baglantıyı devre dişi yapıyorum ve etkinleştırıyorm baglantı gelıyor ama 5 dk da bi oluyor devre dişi birak etinleştır anlamadım bi ay dır bununla ugraşiyorum
 

Son mesajlar

Üst