PlatVanilla
Öğrenci
- Katılım
- 21 Mayıs 2018
- Mesajlar
- 11
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yaş
- 25
Tam olarak bugün itibariyle 1 ay önce ASUS marka bilgisayar siparişi verdim. Satıcı Hepsiburada'nın kendisi. Covid nedeniyle siparişin gecikeceğinin farkındaydım fakat tahmini teslim tarihindeN 2 hafta sonra gönderdiğim destek taleplerine ne cevap alabildim ne de müşteri hizmetlerinden herhangi bir bilgi. Tek söyledikleri bir sorun oluştuğu ve itiraz kaydı oluşturdukları ama ürünün durumu ile ilgili en ufak bir bilgi edinemiyorum. Tekrar arayıp bir sonuç elde edemezsem siparişimin iptalini isteyeceğim. Hepsiburada gibi bir kuruluştan böyle bir muamele görmek gerçekten can sıkıcı. Daha önce böyle bir şeyle karşılaşmış olan var mı?