1,5 aylık Samsung galaxy S10+ deneyimim

Bu konuyu okuyanlar

Guaqroz

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
18
Öncelikle merhaba 1.5 ay önce siyah bir s10+ aldım ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim önce iyi yönlerinden bahsedelim:

günlük normal bir kullanıcıysanız şarjı rahat yetiyor benim ekran açık sürem 9,5 saat ve ayrıeten %20 lik bir şarja ihtiyacım oluyor 9.5 saat kullanıyorsanız. Tasarımı bence çok hoş yeni serilerde bunu bozmuşlar bence, siyah almayı düşünüyorsanız kılıf kullanın derim çünkü çok çabuk parmak izi tutuyor, parmak izi demişken sensör iyi çalışıyor, çok fazla fotoğraf çeken biri değilim ama kamerası hoşuma gitti portre modu cidden güzel gece fotoğrafları da çok hoş ama uzak fotoğrafları çekiyorsanız önermem çünkü optik zoom 2x en fazla, ön kamera çok iyi değil ama üzmez çoğu modele göre iyi, işlemcisi günlük kullanım için yeterli tabi bir snapdragon değil. Ekran kalitesi muazzam gövde oranıda rahatsız etmiyor. iyi yanları böyle şimdi kötü yanlarına geçelim:

Eğer uzun süre oyun giriyorsanız şarj baya gidiyor yani bir %100 lük sarjla 4 saat anca oyun oynayabilirsiniz birazcık ısınıyo ama çok rahatsız etmiyor alma niyetiniz varsa ve oyunda oynuyorsanız snapdragonlu versiyonunu veya bütceyi biraz daha yükseltip snapdragon 865 li bir telefon alın şarjı çabuk bitiyor ama oyun performansı iyi ondan süpheniz olmasın PUBG mobile de aşırıyüksek ayarlarda hiç bir takılma olmadan oynayabilirsiniz, 0-100 şarjı 1 saat 30 dakikaya rahat doluyo ama adaptörü 15w koymuşlar 25w desteği olsa bile çok iyi olurmuş ama yok yapacak birşeyde yok, anlayacağınız 5000 TL bandında böyle telefon zor bulunur bir mi10t var onu alabilirsiniz güzel telefon. Ama buda iş görür
 

alpotter

Profesör
Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
4,101
Reaksiyon puanı
4,159
Puanları
113
Faydalı bir içerik olmuş. Bir aralar favori telefondu benim için. Mükemmel ekran, mükemmel kamera, mükemmel tasarım ve üst düzey ses kalitesinin tadını çıkarın.
 

Guaqroz

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
18
Faydalı bir içerik olmuş. Bir aralar favori telefondu benim için. Mükemmel ekran, mükemmel kamera, mükemmel tasarım ve üst düzey ses kalitesinin tadını çıkarın.
Ses den bahsetmemişim ben çok müzik dinleyen biriyim yatarken bile dinliyorum 10 saatlik müzik dinlemede %14 şarj gitmiş
Screenshot_20201126-204715_Device care.jpg
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
52,776
Reaksiyon puanı
15,013
Puanları
113
WhatsApp Image 2020-06-23 at 13.20.28.jpeg

eski varsa onu koy kenara 7*24 çalsın bu maxiplus5 öyle spotify Metallica çalıyor...
WhatsApp Image 2020-11-26 at 20.54.44.jpeg

spotify android 4'ü bıraktığından böyle...
 

Guaqroz

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
18
Dediğim gibi pubg mobile in güç kullanımını görüyorsunuz
Screenshot_20201126-205559_Device care.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

Ekli dosyayı görüntüle 125967
eski varsa onu koy kenara 7*24 çalsın bu maxiplus5 öyle spotify Metallica çalıyor...Ekli dosyayı görüntüle 125968
spotify android 4'ü bıraktığından böyle...
Eski varda hoparlörü patlak 😔
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ekli dosyayı görüntüle 125967
eski varsa onu koy kenara 7*24 çalsın bu maxiplus5 öyle spotify Metallica çalıyor...Ekli dosyayı görüntüle 125968
spotify android 4'ü bıraktığından böyle...
Zaten fazla zararı yok 10 saate %15 çok değil
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
52,776
Reaksiyon puanı
15,013
Puanları
113
Dediğim gibi pubg mobile in güç kullanımını görüyorsunuz
Ekli dosyayı görüntüle 125970
Mesaj otomatik birleştirildi:


Eski varda hoparlörü patlak 😔
Mesaj otomatik birleştirildi:


Zaten fazla zararı yok 10 saate %15 çok değil
hoparlör bağlı mikado md2012 onunla 7*24 çalıyor şikayet yok.

mikado-md-2012-28-w-2-1-z.jpg

bunu alma ön kolonların kabloları dandik.
 

Ekto02

Doçent
Katılım
17 Haziran 2018
Mesajlar
902
Reaksiyon puanı
770
Puanları
93
Öncelikle merhaba 1.5 ay önce siyah bir s10+ aldım ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim önce iyi yönlerinden bahsedelim:

günlük normal bir kullanıcıysanız şarjı rahat yetiyor benim ekran açık sürem 9,5 saat ve ayrıeten %20 lik bir şarja ihtiyacım oluyor 9.5 saat kullanıyorsanız. Tasarımı bence çok hoş yeni serilerde bunu bozmuşlar bence, siyah almayı düşünüyorsanız kılıf kullanın derim çünkü çok çabuk parmak izi tutuyor, parmak izi demişken sensör iyi çalışıyor, çok fazla fotoğraf çeken biri değilim ama kamerası hoşuma gitti portre modu cidden güzel gece fotoğrafları da çok hoş ama uzak fotoğrafları çekiyorsanız önermem çünkü optik zoom 2x en fazla, ön kamera çok iyi değil ama üzmez çoğu modele göre iyi, işlemcisi günlük kullanım için yeterli tabi bir snapdragon değil. Ekran kalitesi muazzam gövde oranıda rahatsız etmiyor. iyi yanları böyle şimdi kötü yanlarına geçelim:

Eğer uzun süre oyun giriyorsanız şarj baya gidiyor yani bir %100 lük sarjla 4 saat anca oyun oynayabilirsiniz birazcık ısınıyo ama çok rahatsız etmiyor alma niyetiniz varsa ve oyunda oynuyorsanız snapdragonlu versiyonunu veya bütceyi biraz daha yükseltip snapdragon 865 li bir telefon alın şarjı çabuk bitiyor ama oyun performansı iyi ondan süpheniz olmasın PUBG mobile de aşırıyüksek ayarlarda hiç bir takılma olmadan oynayabilirsiniz, 0-100 şarjı 1 saat 30 dakikaya rahat doluyo ama adaptörü 15w koymuşlar 25w desteği olsa bile çok iyi olurmuş ama yok yapacak birşeyde yok, anlayacağınız 5000 TL bandında böyle telefon zor bulunur bir mi10t var onu alabilirsiniz güzel telefon. Ama buda iş görür
Memnun Olmana Sevindim Bende Memnunum Hatta Ben Şimdiden One UI 3 Betayı Kurdum Test Ediyorum Sende Kurmak İstersen Konu Forumda Samsung Bölümünde Mevcut Hocam Deneyiminizin İyi Olmasına Sevindim
 

Guaqroz

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
18
Memnun Olmana Sevindim Bende Memnunum Hatta Ben Şimdiden One UI 3 Betayı Kurdum Test Ediyorum Sende Kurmak İstersen Konu Forumda Samsung Bölümünde Mevcut Hocam Deneyiminizin İyi Olmasına Sevindim
Bende düsündümde bir problem oluyomu
Mesaj otomatik birleştirildi:

One ui 3.0 da
 

Ekto02

Doçent
Katılım
17 Haziran 2018
Mesajlar
902
Reaksiyon puanı
770
Puanları
93
Bende düsündümde bir problem oluyomu
Hocam Çok Ufak Buglar Var Ama Gözünüze Batmayacak Küçüklükte Betada En Büyük Sorun Pil Oldu Ekran Sürem Tek Şarj İle 6 Saat Seviyesinden 4 Saat 45 Dakika Seviyesine Kadar Düştü Feci Pil Kaybı Var Geçerseniz Bunu Göz Önünde Bulundurun Efenim
 

Guaqroz

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
18
Hocam Çok Ufak Buglar Var Ama Gözünüze Batmayacak Küçüklükte Betada En Büyük Sorun Pil Oldu Ekran Sürem Tek Şarj İle 6 Saat Seviyesinden 4 Saat 45 Dakika Seviyesine Kadar Düştü Feci Pil Kaybı Var Geçerseniz Bunu Göz Önünde Bulundurun Efenim
Bir düşüneceğim 😄 teşekkürler
 

Guaqroz

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
18
Cihazının performansından ve bataryasından memnunsan güncelleme yapma derim.Emin ol yapacağın güncelleme cihazı olumsuz etkileyebilir.
Yapmayı düşünmüyorum artık ya baya uzunmuş eski cihazda çok uğraşmışdımda şimdi yeni cihaza yapasım yok ya. Bide üşendim 🥱
 
Katılım
24 Temmuz 2019
Mesajlar
105
Reaksiyon puanı
34
Puanları
28
Yaş
25
Öncelikle merhaba 1.5 ay önce siyah bir s10+ aldım ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim önce iyi yönlerinden bahsedelim:

günlük normal bir kullanıcıysanız şarjı rahat yetiyor benim ekran açık sürem 9,5 saat ve ayrıeten %20 lik bir şarja ihtiyacım oluyor 9.5 saat kullanıyorsanız. Tasarımı bence çok hoş yeni serilerde bunu bozmuşlar bence, siyah almayı düşünüyorsanız kılıf kullanın derim çünkü çok çabuk parmak izi tutuyor, parmak izi demişken sensör iyi çalışıyor, çok fazla fotoğraf çeken biri değilim ama kamerası hoşuma gitti portre modu cidden güzel gece fotoğrafları da çok hoş ama uzak fotoğrafları çekiyorsanız önermem çünkü optik zoom 2x en fazla, ön kamera çok iyi değil ama üzmez çoğu modele göre iyi, işlemcisi günlük kullanım için yeterli tabi bir snapdragon değil. Ekran kalitesi muazzam gövde oranıda rahatsız etmiyor. iyi yanları böyle şimdi kötü yanlarına geçelim:

Eğer uzun süre oyun giriyorsanız şarj baya gidiyor yani bir %100 lük sarjla 4 saat anca oyun oynayabilirsiniz birazcık ısınıyo ama çok rahatsız etmiyor alma niyetiniz varsa ve oyunda oynuyorsanız snapdragonlu versiyonunu veya bütceyi biraz daha yükseltip snapdragon 865 li bir telefon alın şarjı çabuk bitiyor ama oyun performansı iyi ondan süpheniz olmasın PUBG mobile de aşırıyüksek ayarlarda hiç bir takılma olmadan oynayabilirsiniz, 0-100 şarjı 1 saat 30 dakikaya rahat doluyo ama adaptörü 15w koymuşlar 25w desteği olsa bile çok iyi olurmuş ama yok yapacak birşeyde yok, anlayacağınız 5000 TL bandında böyle telefon zor bulunur bir mi10t var onu alabilirsiniz güzel telefon. Ama buda iş görür
Bende iphone se 2020 64 GB var babam hediye etti eğer seçenek hattı sunsa s10+ bakardım
 
Katılım
12 Mart 2011
Mesajlar
35,339
Reaksiyon puanı
19,174
Puanları
113
Ekran ve tasarımı en beğendiğim cihazdır. Fiyatı da baya ucuzladı ama şu bizim Note5 bırakmıyor ki alayım yav! Çünkü hiçbir sıkıntı vermeyince onca parayı vermeyi de prensiplerime uygun bulmuyorum. Ama o iflas ettiği gün mutlaka alacağım S10+'ı. :)
 

Guaqroz

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
18
Ekran ve tasarımı en beğendiğim cihazdır. Fiyatı da baya ucuzladı ama şu bizim Note5 bırakmıyor ki alayım yav! Çünkü hiçbir sıkıntı vermeyince onca parayı vermeyi de prensiplerime uygun bulmuyorum. Ama o iflas ettiği gün mutlaka alacağım S10+'ı. :)
bendede s6 edge vardı 4.5 yıl kullandım sonra sürekli kapanmaya başlayınca değiştirdim
 
Üst