Apple Servis rezaleti ve hakımı arama çabam.

Bu konuyu okuyanlar

Bomba1071x

Öğrenci
Katılım
26 Ekim 2017
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yakında yazacağım
 
Son düzenleme:

Leͥgeͣnͫd

Asistan
Katılım
1 Ekim 2019
Mesajlar
134
Reaksiyon puanı
39
Puanları
28
Genpa der geçerim. Ben 2 defa sıfır aldım genpaya verip.
 

Bomba1071x

Öğrenci
Katılım
26 Ekim 2017
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
İphone 7plus cihazımda hoparlör ve mikrofodaki ses sıkıntısından dolayı Ağustos’un son haftası servise verdim. 4-5 gün sonra yapıldığı ve hazır olduğu söylendi gittim cihazı aldım. Cihaza teknik bir işlem yapılmamış sadece yazılım yüklenmiş ve telefon sağlam şekilde duruyordu.
Mikrofon ile ses kayıt ettim. Ses açtım hoparlörü test ettim sıkıntı yoktu.
işte her şey burdan sonra başlıyor.
test etmek için bir de arama yaptım ve karşının sesi bana çok net ve güzel gelmesine rağmen benim senin sesim ona kötü gidiyordu. 8-10 arama yaptım ve arama yaptığım kişilerin yarısına sesim net ve güzel giderken yarısına kötü gidiyordu.
hemen aynı gün cihazı servise tekrar götürdüm. Arızayı anlattım. Servis çalışanları böyle bir arızanın mümkün olamayacağını ya hep kötü ya hep iyi ses gideceğini söylediler. Onlara hak verdim ama cihazım arızalıydı. Zar zor ikna ettik cihazı alıp ses testine sokup getirdiler ve cihaz testen başırı ile çıktı sıkıntı yok dediler. Hemen orada sesimin kötü giden arkadaşım da yanımdaydı ve arama yaptım sesin kötü gittiğini onlara gösterdim. Arkadaşım telefonuna da baktılar onda her hangi bir sıkıntı yoktu. Bir tane duyarlı servis çalışanı evet cihazda arıza var gibi dedi. Farklı bir sim hat takıp cihazla arama yaptı ve ses yine bozuk gidiyordu.
Bakın burası önemli Apple kendi ses testinden başarı ile çıkan cihaz arızalıydı ve servis buna bizzat şahit oldu.
cihazı tekrar servise aldılar.
bilgi mesajlarında Apple Onarım Merkezine gönderildiği söyleniyordu.
yani servis “cihazdaki arızayı görmüş yapamamış ve cihazı merkeze göndermiş”. Cihazım 2.defa yapıldı denilerek servisten mesaj geldi gittim aldım.Apple “cihaza gereken testler yapılmış ve arıza görülememiştir” denilerek işlem yapmadan cihazı göndermişti.
burası da önemli madem arıza yok servis neden merkeze gönderdi.
bu olaydan sonra Apple Desteği aradım bana yardımcı olacaklarını ve cihazı tekrar servise vermemi söylediler. 3.defa servise verdim. Cihaz yine test ettik sıkıntı yok denilerek geri verildi.
Apple desteği bir daha aradım durumu anlattım. Yetkili birimden birisiyle irtibat halinde idik. Cihazı servise vermemi ve bu defa kesin çözüleceğini söyledi. 4.defa servise verdim. Cihaz yine servisten onarım merkezine gönderildi. Onarım merkezi yine arıza yok demiş. Apple destekteki yetkili bana sıkıntıyı çözeceğini ve cihazı değişmesi için girişimlerde olduğunu söyledi bekleyin bekledim. Ve cihaz yine servisten geldi gittim aldım yine aynı şekilde test ettik sıkıntı yok demişlerdi. Cihaz hala arızalıydı. Apple desteği bir daha aradım bu sıkıntıyı anlattım yine bir yetkili çözeceğim dedi. Uğraştı etti en son maillerime cevap vermedi.
tüketici hakem heyetine başvurmayı kafaya koydum ama son kez arayıp acaba apple da çözebilir miyim diye Apple desteği aradım.
konuştuğum kişi bana yine yardımcı olacağını söyledi. Hatta cihazım zaten konuşurken hoparlör moduna alınca sesi komple bozuyordu buna kendiside görüşme yaparken şahit oldu. Bir şeyler denedi çözüm olmadı. Bana en son servise vermemi söyledi. Ben de ona “eğer kesin çözüm ise vereyim, ama bir şeyler denemek için servise tekrardan veremem” dedim. Zira ben her türlü yolu yaklaşık 3-4 aylık süreçte denemiş 4 defa servise vermiştim.
Şimdi apple’ı tüketici hakem heyetine verdim telefon için ödediğim ücreti talep ettim.
sonuçlanırsa buradan yazarım.
 
Üst