Kargo Rezaleti

Bu konuyu okuyanlar

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Merhaba arkadaşlar 23 Kasım Cuma günü saat 15.54'te Hepsiburada üzerinden bir telefon siparişi verdim.Saat 5'i geçmediği için aynı gün kargolanacağı yazıyordu.27 Kasım'da da teslim edileceği yazılıyordu.Bugün 29 Kasım ve daha kargoya bile verilmedi siparişim.Sitenin daha iyi olduğunu düşünmem ve satıcının Hepsiburada olmasına güvenmemden dolayı N**'den 125 TL daha fazla fiyat vermeme rağmen daha kargoya bile verilmemiş ürünüm.

Çağrı merkezini aradığımda sadece özür diliyorlar.Benim bu konu hakkında yasal bir hakkım var mıdır ?

Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 

enesfatihan

Öğrenci
Katılım
23 Ekim 2018
Mesajlar
36
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
28
Yasal noktada tam anlamıyla bir bilgim yok fakat çağrı merkezi'nde biraz çirkeflik yaparsanız bir şekilde bu hatalarını telafi edeceklerini düşünüyorum. Yanında telefon aksesuarı gönderimi gibi mesela :)
 

EmrahGürleyen

Doçent
Katılım
4 Ekim 2018
Mesajlar
805
Reaksiyon puanı
198
Puanları
43
Yaş
35
Aynen ara bida aç ağzını yum gözünü bonus kaparsın :)
 

Boyga TV

Doçent
Katılım
8 Ekim 2018
Mesajlar
603
Reaksiyon puanı
275
Puanları
63
Yaş
35
Aynı olayı bugün az önce ben de yaşadım ve yağdırdım müşteri hizmetlerine. Temiz bir dille, çok ağır şeyler yazdım. Adamlara da ağır gelmiş olacak ki mesajlar bölümünden kaldırılmış konu. Sonuç olarak temiz bir dille güzelce giydir. Daha önce de yaptım ben bunu ya hediye ya indirim ya da ürünü gönderip paramı da iade ettiler.
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Yasal noktada tam anlamıyla bir bilgim yok fakat çağrı merkezi'nde biraz çirkeflik yaparsanız bir şekilde bu hatalarını telafi edeceklerini düşünüyorum. Yanında telefon aksesuarı gönderimi gibi mesela :)
Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum ki karşımda insan yok galiba robot mu var ne var anlamadım.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Aynı olayı bugün az önce ben de yaşadım ve yağdırdım müşteri hizmetlerine. Temiz bir dille, çok ağır şeyler yazdım. Adamlara da ağır gelmiş olacak ki mesajlar bölümünden kaldırılmış konu. Sonuç olarak temiz bir dille güzelce giydir. Daha önce de yaptım ben bunu ya hediye ya indirim ya da ürünü gönderip paramı da iade ettiler.
Valla mesaj yolladım sizin dediğiniz gibi İnşAllah hatalarını telafi ederler.
 
Son düzenleme:

Boyga TV

Doçent
Katılım
8 Ekim 2018
Mesajlar
603
Reaksiyon puanı
275
Puanları
63
Yaş
35
Dün bahsettiğim olay lehime sonuçlandı. Resimleri paylaşıyorum: Neler yazdım, ne dediler, ne yaptılar hepsi resimlerde.
 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    62.2 KB · Görüntüleme: 450
  • 2.jpg
    2.jpg
    77.1 KB · Görüntüleme: 409
  • Kargo.jpg
    Kargo.jpg
    24.3 KB · Görüntüleme: 459

GamTech

Öğrenci
Katılım
15 Mart 2019
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
26
Puanları
13
Yaş
31
Çağrı merkezindeki çalışanları fazla zorlarsanız bir üst merciye iletmek zorunda kalırlar. Bu şekilde daha iyi sonuç alınabilir.
 
Üst