Hepsiburada.com Samsung Note Fe Rezaleti!

Bu konuyu okuyanlar

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
06.04.2018 tarihinde elime ulaşan ve Hepsiburada.com üzerinden aracısız olarak almış olduğum İthalatçı garantili Samsung Note fe isimli cihazım eksik ve daha önce kullanılmış şekilde yollandı. Cihaz elime geçtiği andan itibaren benim fark edebildiğim kusurlar şu şekildedir:

1-Ürün ithalatçı garantili olduğundan dolayı yanında gelmesi gereken dönüştürücü eksikti.
2-Ürünün kutusunu ilk açtığımda karşıma çıkan cihaz internet üzerinde gördüğüm kutu açılış videolarının aksine jelatinsiz bir şekilde telefon ebatlarında basit bir poşet içinde geldi. IMEI numarası telefon üzerinde değil kutunun içerisinde ayrı bir yerdeydi.
3-S-pen telefonun yuvasına girerken tutukluk yapıyor ve düzgün kullanılamıyor. Yayında problem olduğunu düşünüyorum. Bu sorun ile ilgili çektiğim video linki: 4-Ürünün üretici firma tarafından yanında verilen Clear View kılıf yine telefon gibi üzerinde jelatinsiz içerisinde koruyucu sünger olmadan çıktı ve üzerinde çizikler var.
5-Şarj kablosu üzerinde ezikler mevcut.
6- Ürünün içerisinden çıkması gereken hızlı kurulum klavuzu tarzında bir belge diğer kutu açılış videoları ile kıyasladığımda karşıma çıkmadı. Bu belki hiçbirimizin kullanmadığı bir belge fakat bu durum ürünün daha önceden açılmış olduğu konusunda önemli bir gösterge olduğunu düşünüyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0550.JPG
    IMG_0550.JPG
    84.1 KB · Görüntüleme: 663
  • IMG_0551.JPG
    IMG_0551.JPG
    90.9 KB · Görüntüleme: 471
  • IMG_0591.JPG
    IMG_0591.JPG
    90 KB · Görüntüleme: 609
  • IMG_0599.JPG
    IMG_0599.JPG
    73.1 KB · Görüntüleme: 692
  • IMG_0600.JPG
    IMG_0600.JPG
    83.2 KB · Görüntüleme: 730

FurkanT.

Müdavim
Katılım
5 Ağustos 2017
Mesajlar
1,530
Reaksiyon puanı
340
Puanları
83
Yaşadığınız durum biraz üzücü.
Firma ile konuşmanızı tavsiye ederim. Hepsiburada anlayışsız değil , size yardımcı olurlar.
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Yaşadığınız durum biraz üzücü.
Firma ile konuşmanızı tavsiye ederim. Hepsiburada anlayışsız değil , size yardımcı olurlar.
Size katılıyorum ilgisiz bir firma değil zaten henüz yeni bir olay firma tarafından bir cevap bekliyorum. Gelişmeleri aktaracağım.
 

Jack1095

Doçent
Katılım
16 Şubat 2018
Mesajlar
636
Reaksiyon puanı
193
Puanları
43
Beklemeden götürün.Değiştirmeleri lazım.
 

Mtn S

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,310
Reaksiyon puanı
15,299
Puanları
113
Geçmiş olsun.THH'ye şikayet edin.
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Beklemeden götürün.Değiştirmeleri lazım.
Ürün elime ulaştıktan 1 saat içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ilk olarak ayıplı ürün göderdikleri için değişim talep ettim. Bu durum yanında s-pen arızası için yapılacak işlemlerde servise onaylatılması gerekiyormuş. Buda ürünün önce delta servise gidip oradan onay alması anlamına geliyor. Bu sürecin çok uzayabileceğinden korkuyorum açıkçası.

Aslında 2 durum söz konusu. Birincisi ürün bana jelatinsiz bir şekilde ve kılıf kullanılmış bir biçimde geldi. Kılıfta telefon olmadan kullanılamayacağı durumunda telefonun kullanılmış olduğu düşünüyorum. İkinci durum ise telefonun s-pen arızası olması videodaki gibi.

Sonuç olarak iki durumu birleştirince sanki daha önceden s pen arızası için iade alınmış bir ürünü bana sıfır olarak satılmaya çalışılmış gibi bir ihtimalde yoğunlaşıyorum şuan için. Gelişmeleri aktaracağım.
 

Mtn S

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,310
Reaksiyon puanı
15,299
Puanları
113
Ürün elime ulaştıktan 1 saat içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ilk olarak ayıplı ürün göderdikleri için değişim talep ettim. Bu durum yanında s-pen arızası için yapılacak işlemlerde servise onaylatılması gerekiyormuş. Buda ürünün önce delta servise gidip oradan onay alması anlamına geliyor. Bu sürecin çok uzayabileceğinden korkuyorum açıkçası.

Aslında 2 durum söz konusu. Birincisi ürün bana jelatinsiz bir şekilde ve kılıf kullanılmış bir biçimde geldi. Kılıfta telefon olmadan kullanılamayacağı durumunda telefonun kullanılmış olduğu düşünüyorum. İkinci durum ise telefonun s-pen arızası olması videodaki gibi.

Sonuç olarak iki durumu birleştirince sanki daha önceden s pen arızası için iade alınmış bir ürünü bana sıfır olarak satılmaya çalışılmış gibi bir ihtimalde yoğunlaşıyorum şuan için. Gelişmeleri aktaracağım.
Size yeni bir kutuda yeni note fe vermeleri şart.
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Geçmiş olsun.THH'ye şikayet edin.
Eğer Hepsiburada.com üzerinden bir sonuç alamaz isem her türlü yasal hakkımı kullanacağım. Fakat olayın buralara gelmeden hepsiburada tarafından sonuçlanacağını düşünüyorum. Sonuçta bana sıfır olmayan bir ürün göndermeleri ayıplı ürün kapsamına girmekte ve bu durumdan yasal olarak bir çok hakkım doğmaktadır.
Yasal olarak:
Değişim talep edebilirim
İndirim talep edebilirim
İade talep edebilirim
Ücretsiz onarım talep edebilirim.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Size yeni bir kutuda yeni note fe vermeleri şart.
Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim.
 
Son düzenleme:

Jack1095

Doçent
Katılım
16 Şubat 2018
Mesajlar
636
Reaksiyon puanı
193
Puanları
43
K
Ürün elime ulaştıktan 1 saat içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ilk olarak ayıplı ürün göderdikleri için değişim talep ettim. Bu durum yanında s-pen arızası için yapılacak işlemlerde servise onaylatılması gerekiyormuş. Buda ürünün önce delta servise gidip oradan onay alması anlamına geliyor. Bu sürecin çok uzayabileceğinden korkuyorum açıkçası.

Aslında 2 durum söz konusu. Birincisi ürün bana jelatinsiz bir şekilde ve kılıf kullanılmış bir biçimde geldi. Kılıfta telefon olmadan kullanılamayacağı durumunda telefonun kullanılmış olduğu düşünüyorum. İkinci durum ise telefonun s-pen arızası olması videodaki gibi.

Sonuç olarak iki durumu birleştirince sanki daha önceden s pen arızası için iade alınmış bir ürünü bana sıfır olarak satılmaya çalışılmış gibi bir ihtimalde yoğunlaşıyorum şuan için. Gelişmeleri aktaracağım.
Kutu bana sıfır şekilde gelmemiştir.Değişim talep ediyorum bile demeniz yeter.S pen arızası falan olduğu için bilmem ne falan diyemezler.Yapmazlarsa tüketici mahkemesine gidin.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Eğer Hepsiburada.com üzerinden bir sonuç alamaz isem her türlü yasal hakkımı kullanacağım. Fakat olayın buralara gelmeden hepsiburada tarafından sonuçlanacağını düşünüyorum. Sonuçta bana sıfır olmayan bir ürün göndermeleri ayıplı ürün kapsamına girmekte ve bu durumdan yasal olarak bir çok hakkım doğmaktadır.
Yasal olarak:
Değişim talep edebilirim
İndirim talep edebilirim
İade talep edebilirim
Ücretsiz onarım talep edebilirim.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim.
Her halukarda değişim yapmaları zorunlu.Ayıplı malı tüketici 6 ay içerinde değiştirebilir yada para iadesi isteyebilir.
 
Son düzenleme:

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Size yeni bir kutuda yeni note fe vermeleri şart.
Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim. S-pen sorununu keşfetmeme kadar,ürünün jelatinsiz olarak gönderildiğini diğer kutu açılım videoları ile kıyaslamamdım. S-pen sorun yaratınca araştırdığım durumlarda diğer kullanıcılara ürünün poşet içerisinde değilde jelatinli bir şekilde geldiğini
K
Kutu bana sıfır şekilde gelmemiştir.Değişim talep ediyorum bile demeniz yeter.S pen arızası falan olduğu için bilmem ne falan diyemezler.Yapmazlarsa tüketici mahkemesine gidin.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Her halukarda değişim yapmaları zorunlu.Ayıplı malı tüketici 6 ay içerinde değiştirebilir yada para iadesi isteyebilir.
İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
İade et geç. Sıka sıka alacalar. Yok. Wifiye bağlanmışmış yok sim kart takılmışmıs hikaye 14 gün geçmeden iade et. Not düs eğer teslim almazlarsa tüketici mahkemesine başvuracağını şöyle eğer 3 gün içinde iade almazlarsa tüketici mahkemesine gideceğini ekle ve git

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şikayet vara şikayet yaz.
 
Son düzenleyen moderatör:

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
İade et geç. Sıka sıka alacalar. Yok. Wifiye bağlanmışmış yok sim kart takılmışmıs hikaye 14 gün geçmeden iade et. Not düs eğer teslim almazlarsa tüketici mahkemesine başvuracağını şöyle eğer 3 gün içinde iade almazlarsa tüketici mahkemesine gideceğini ekle ve git

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şikayet vara şikayet yaz.
06.04.2018'de karşılaştığım durum neticesinde zaman kaybetmeden hepsiburada.com müşteri hizmetlerini bilgilendirdim ve kayıt oluşturdular. Talebimi sordular ve değişim talep ettiğimi dile getirdim. Bunun nedenini sorduklarında ise bana gönderilen ürünün eksik ve hasarlı ürün kategorisine dahil edilerek kullanılmış bir ürün gönderildiğini belirttim. 1-2 gün içinde geri dönüş yapılacağını söylediler. Hafta sonunadenk geldiği için yarına kadar bekleyeceğim. Olumsuz bir cevap almam dahilinde ise dediklerinizi uygulayacağımı müşteri hizmetlerine bildirdim.
 

Jack1095

Doçent
Katılım
16 Şubat 2018
Mesajlar
636
Reaksiyon puanı
193
Puanları
43
Eğer Hepsiburada.com üzerinden bir sonuç alamaz isem her türlü yasal hakkımı kullanacağım. Fakat olayın buralara gelmeden hepsiburada tarafından sonuçlanacağını düşünüyorum. Sonuçta bana sıfır olmayan bir ürün göndermeleri ayıplı ürün kapsamına girmekte ve bu durumdan yasal olarak bir çok hakkım doğmaktadır.
Yasal olarak:
Değişim talep edebilirim
İndirim talep edebilirim
İade talep edebilirim
Ücretsiz onarım talep edebilirim.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim.
Her halukarda değişim yapmaları zorunlu.Ayıplı malı tüketici 6 ay içerinde de
Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim. S-pen sorununu keşfetmeme kadar,ürünün jelatinsiz olarak gönderildiğini diğer kutu açılım videoları ile kıyaslamamdım. S-pen sorun yaratınca araştırdığım durumlarda diğer kullanıcılara ürünün poşet içerisinde değilde jelatinli bir şekilde geldiğini

İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Rica ederim.
 

Defnen

Asistan
Katılım
13 Mart 2018
Mesajlar
115
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Yaş
44
Yanlis bilmiyorsam tuketici h. 15 gunde bildirimde bulunmaniz lazim. Dikkat edin hb 15 gunu gecirmek icin oyaliyabilir. Bir yandan yasal sureci baslatin
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Yanlis bilmiyorsam tuketici h. 15 gunde bildirimde bulunmaniz lazim. Dikkat edin hb 15 gunu gecirmek icin oyaliyabilir. Bir yandan yasal sureci baslatin
hb için 14 gün içinde iade talep edilebiliyor. Talebim ürün elime geçtikten bir saat içerisinde hb'ye bildirdim bugün 4.gün fakat henüz bir cevap alamadım. Eğer daha fazla oyalarlarsa yasal süreç başlatıcam.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
hb için 14 gün içinde iade talep edilebiliyor. Talebim ürün elime geçtikten bir saat içerisinde hb'ye bildirdim bugün 4.gün fakat henüz bir cevap alamadım. Eğer daha fazla oyalarlarsa yasal süreç başlatıcam.
Ara müşteri hizmetlerini bu dediğini onlara da de
Sen cihazı geri gönderdin mi? Akıllı iade meselesi hani?
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Ara müşteri hizmetlerini bu dediğini onlara da de
Sen cihazı geri gönderdin mi? Akıllı iade meselesi hani?
Evet az önce aradım hatlarımızda sorun var gibi bahaneler ürettiler bende bu durumda beni oyaladıklarını ve derhal dönüş yapılmaması durumunda yasal süreç başlatacağımı bildirdim. Cihazı geri göndermedim kutusunda duruyor. Böyle bir durumla ilk defa karşılaşıyorum müşteri hizmetlerinden bir cevap almadan göndermek mantıklı mı ?
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Kolay iade kısmına şimdi baktımda benim durumumu içeren bir madde gördüm dİkkatimi çekmemişti. Fakat ürünü elime ulaştığında wifi ye bağlamış olmam (sim kart takmadım) iade için bir sorun yaratır mı ?

madde şu:

Siparişlerim sayfasında "Kolay İade" formunu satın aldığınız ve size kargo ile teslimatı yapılmış ürünler için doldurabilirsiniz.

Ürünü satın almaktan vazgeçtiyseniz, üründe arıza ya da ayıp olduğunu düşünüyorsanız, ürün size hasarlı ulaştıysa, üründe eksik aksesuar/aparat varsa, faturanızda olan ancak gönderi içinden çıkmayan eksik bir ürününüz varsa ya da ürün satın aldığınız üründen farklı bir ürün olarak size ulaştıysa başvurunuzu uygun seçenek ve talebinize göre doldurabilirsiniz.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Kolay iade kısmına şimdi baktımda benim durumumu içeren bir madde gördüm dİkkatimi çekmemişti. Fakat ürünü elime ulaştığında wifi ye bağlamış olmam (sim kart takmadım) iade için bir sorun yaratır mı ?

madde şu:

Siparişlerim sayfasında "Kolay İade" formunu satın aldığınız ve size kargo ile teslimatı yapılmış ürünler için doldurabilirsiniz.

Ürünü satın almaktan vazgeçtiyseniz, üründe arıza ya da ayıp olduğunu düşünüyorsanız, ürün size hasarlı ulaştıysa, üründe eksik aksesuar/aparat varsa, faturanızda olan ancak gönderi içinden çıkmayan eksik bir ürününüz varsa ya da ürün satın aldığınız üründen farklı bir ürün olarak size ulaştıysa başvurunuzu uygun seçenek ve talebinize göre doldurabilirsiniz.
Sebep belirtmek zorunda değilsin. Sebepsiz yere iade edebilirsin ama hasarlı geldiğini yine de belirt istersen sana hasarlı gönderdi demesinler.
Kolay iade meselesini yap kodu al gönder. (kod verecekler sonra tüketici mahkemesine git kargo kutusu ile gelen faturayı kes tüketici mahkemesine gotur tabi müşteri hizmetlerini tekrar ara önce )
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Sebep belirtmek zorunda değilsin. Sebepsiz yere iade edebilirsin ama hasarlı geldiğini yine de belirt istersen sana hasarlı gönderdi demesinler.
Kolay iade meselesini yap kodu al gönder. (kod verecekler sonra tüketici mahkemesine git kargo kutusu ile gelen faturayı kes tüketici mahkemesine gotur tabi müşteri hizmetlerini tekrar ara önce )
Öncelikle ilginizden dolayı teşekkürler. Fakat ürünü koşulsuz bir şekilde verdikleri süre dahilinde iade ettikten sonra ve tabi bu durumda verdiğim ücreti geri alacağımı düşündüğüm için. Tüketici mahkemesi ile olan durum nedir?
 

Defnen

Asistan
Katılım
13 Mart 2018
Mesajlar
115
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Yaş
44
E devletten thh basvurabilirsiniz.
 

Sain22

Öğrenci
Katılım
8 Nisan 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Son durum nedir? Ne yaptınız?
Hepsiburada 1 hafta boyunca devamlı en kısa sürede iletişime geçilecek bahanesi ile oyaladı en sonunda gün içinde dönüş yapılmadığı taktirde thh başvuracağımı söyledim yine dönüş yapılmadı. Ertesi gün iade talebim için numara gönderdiler fakat teknik servise gitmesi gerektiğini söylüyorlar cihazın. Cihazı kullanmama gibi bir durumum söz konusu değil bu taktirde en az yaklaşık 1-2 hafta süresince telefonsuz kalıcam. Bu durumu kendilerine ilettiğimde ise tatmin edici bir cevap alamadım sanırım ikame cihaz verme durumları yok. Teknik servisin ürünün ayıplı gönderilip gönderilmediği konusunda nasıl bir sonuç çıkarabileceklerini aklım almıyor. Sonuç olarak cihazın bana geldiği andan itibaren jelatinsiz ve bir takım önemsiz dahi olsa eksiklikler var. Bu durumun beni uğraştıracağını düşündüğüm için kendime ikame bir telefon ayarlayıp durumu thh ile çözme kararı aldım.
 

Frosa

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2017
Mesajlar
3,154
Reaksiyon puanı
1,414
Puanları
113
Bu durumlardan sonra durmanız hata... THH'ye başvurup hakkınızı aramaya bakın. Emin olun Hepsiburada'dan daha çabuk çözüme kavuşacaksınız...
 

Defnen

Asistan
Katılım
13 Mart 2018
Mesajlar
115
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Yaş
44
Bu tür şikayetler çok duymaya başladım. Hepsiburadadan distribütör garantili dahi olsa ürün almam artık. Açık paket gönder, oyala, suçu müşteriye yükle... güya yılların koca firması. Bu saatten sonra iade alsa ne yazar. İnsanları paraları ile mağdur et, günlerce sıkıntı yaşat, uğraştır, şikayet edilince bir zahmet işlem yap. Hb gitsin Tahtakale ye tezgah açsın.
 

topalsolucan

Müdavim
Katılım
25 Mart 2010
Mesajlar
15,674
Reaksiyon puanı
555
Puanları
113
yıl içinde amazon geliyor. bekleyip görelim bakalım
 

ycl.mrt.zkn

Asistan
Katılım
9 Kasım 2014
Mesajlar
206
Reaksiyon puanı
38
Puanları
28
Yaş
35
Gecmis olsun insallah biran once cozersiniz uzucu bir durum valla
 

Cadde80

Öğrenci
Katılım
17 Mayıs 2018
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
33
Kardeşim az sonra kargom gelecek bende hepsi burada dan aldım şimdi senin kdnuya denk gelince korkuyla beklemeye başladım en iyisi açarken baştan sona video çekeyim ne olur ne olmaz İnşallah sorununu çözebilmişsindir çok üzüldüm senin adına
 
Üst