HTC 10 Kullananlar Kulübü

Bu konuyu okuyanlar

Alio6

Doçent
Katılım
20 Şubat 2016
Mesajlar
583
Reaksiyon puanı
38
Puanları
28
Yaş
27
Arkadaşlar cihazı 2016 Temmuz ayında aldım fa65 serisi koyu gri renkli

Cihazın arkasında gözle görülür şekilde nokta nokta beyaz lekeler var, şarj aletim ve kulaklığım bozuldu garantiye verdim değiştirdiler kulaklık tekrar bozuldu batarya ise sürekli cızırtı ediyor ve ısınıyor, telefonda birçok defa "hata raporu" donma, kasma gibi sorunlar oldu, Wifi çekim gücü s3'ile aynı diyebilirim o kadar kötü, kamera odaklamasından memnun değilim bataryası öldü fakat kendi kendine kapanma yapmıyor günde 3 kez şarj etmek zorunda kalıyorum ve kullandığım ekran parlaklılığı neredeyse minumum yakın, ekranda renk dalgalanması vardı tam ortasında şuan geçmiş gibi gözüküyor ama dikkatli bakınca belli olabilir. Bu şartlar altında telefonu garantiye versem ne gibi bir sonuç alırım para iadesi, değişim vs. olabilir mi?

Yedek cihazım yok bu yüzden servise veremiyorum kesin değişim, iade olacaksa 20 gün cihazsız kalmayı göze alıp vereceğim artık burama kadar geldi. Ayrıca bu kulaklık değiştiği halde tekrar bozulmasını da belirtirsem bir avantaj sağlar mıyım? Ne yapmamı önerirsiniz bilgili arkadaşlar lütfen yardımcı olabilir mi?
 

mstf_l

Öğrenci
Katılım
5 Kasım 2016
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Arkadaşlar cihazı 2016 Temmuz ayında aldım fa65 serisi koyu gri renkli

Cihazın arkasında gözle görülür şekilde nokta nokta beyaz lekeler var, şarj aletim ve kulaklığım bozuldu garantiye verdim değiştirdiler kulaklık tekrar bozuldu batarya ise sürekli cızırtı ediyor ve ısınıyor, telefonda birçok defa "hata raporu" donma, kasma gibi sorunlar oldu, Wifi çekim gücü s3'ile aynı diyebilirim o kadar kötü, kamera odaklamasından memnun değilim bataryası öldü fakat kendi kendine kapanma yapmıyor günde 3 kez şarj etmek zorunda kalıyorum ve kullandığım ekran parlaklılığı neredeyse minumum yakın, ekranda renk dalgalanması vardı tam ortasında şuan geçmiş gibi gözüküyor ama dikkatli bakınca belli olabilir. Bu şartlar altında telefonu garantiye versem ne gibi bir sonuç alırım para iadesi, değişim vs. olabilir mi?

Yedek cihazım yok bu yüzden servise veremiyorum kesin değişim, iade olacaksa 20 gün cihazsız kalmayı göze alıp vereceğim artık burama kadar geldi. Ayrıca bu kulaklık değiştiği halde tekrar bozulmasını da belirtirsem bir avantaj sağlar mıyım? Ne yapmamı önerirsiniz bilgili arkadaşlar lütfen yardımcı olabilir mi?
Bence garantiye göndermelisin.cihazsiz kalmak diye bişe dusunmemelisin. Ben 1 yıldır kullanıyorum bataryası 1.5 günü rahatlıkla çıkariyor.kulaklik taş gibi. Bence aldığın yerde sıkıntı var.baska Bir servise gönder kvk garantisi varsa...
 

Mateist

Müdavim
Katılım
10 Ekim 2011
Mesajlar
1,290
Reaksiyon puanı
238
Puanları
63
Ben de 1 yılı aşkın süredir kullanıyorum. Hala sağlam kulaklığı. Batarya perfomansı elbette azaldı ama dediğin kadar değil. 1 günü idare ediyor çok oyun oynanmazsa. Ama bu demek değildir ki S7 yerine HTC 10 aldığıma pişman değilim :)
 

mzafa

Asistan
Katılım
16 Mayıs 2017
Mesajlar
244
Reaksiyon puanı
45
Puanları
28
Ben de 1 yılı aşkın süredir kullanıyorum. Hala sağlam kulaklığı. Batarya perfomansı elbette azaldı ama dediğin kadar değil. 1 günü idare ediyor çok oyun oynanmazsa. Ama bu demek değildir ki S7 yerine HTC 10 aldığıma pişman değilim :)


Bence pişman olma kulaklığı yeter be HTC nin :)
 

fatihdalli00

Öğrenci
Katılım
9 Ağustos 2017
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
Benim HTC 10'um da sesler açık olmasına rağmen ses gelmiyor ve video oynatılamıyor. Telefonu açıp kapatınca düzeliyor fakat birkaç gün sonra tekrar aynı sorun oluşuyor. Diğer uygulamalar ile zil sesi çakışıyor olabilir mi? Lütfen yardım.
 

Yuzarsif2727

Öğrenci
Katılım
8 Kasım 2016
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Sa arkadaşlar ithalatçı garantili htc 10 almayı düşünüyorum hepsiburada dan önerir misiniz yada TR garantili başka marka model mi almalıyım?
 

Mateist

Müdavim
Katılım
10 Ekim 2011
Mesajlar
1,290
Reaksiyon puanı
238
Puanları
63
Sa arkadaşlar ithalatçı garantili htc 10 almayı düşünüyorum hepsiburada dan önerir misiniz yada TR garantili başka marka model mi almalıyım?
Vakti zamanında S7 ile HTC 10 arasında kalıp HTC 10 alan biri olaraktan HTC 10 yerine başka telefon öneririm. Mesela S7.
 

Yuzarsif2727

Öğrenci
Katılım
8 Kasım 2016
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
1600-1700 tl arası bütçem var ve bu fiyata huawei p10 lite asus zenfone3 gibi TR garantili tlflar var ama ithalatçı htc 10 bana biraz daha avantajlı geliyor kamera konusunda da iyi duruyor
 

rawkid

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,253
Reaksiyon puanı
1,316
Puanları
113
Kullanıcı kulüplerinde ve sözlüklerde cihazın anakartında kronik olarak arıza çıktığını okudum. LG G4'lerdeki soruna benzeyen bir sorun oluyormuş. Tabii ki tüm cihazlarda değil ancak azımsanmayacak derecede varmış bu sıkıntı. Bunu da göz önüne almanızı öneririm.
 

Yuzarsif2727

Öğrenci
Katılım
8 Kasım 2016
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Eyvallah tsk ederim öneriniz ve ilginiz için huawei p9 lite 2017 alayım o zaman p10 lite ile arasında çok bir fark yok ama daha uygun
 

barispamukcu

Öğrenci
Katılım
18 Haziran 2015
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Merhaba arkadaşlar. HTC 10 da aldığımız klasik yavaş şarj oluyor uyarısı geçen gün çok sıklaştı ve şarj yüzde 84 lere geldiğinde cihaz uyarı verdi. Telefonunuz şarj almayı kesti diye. Telefonu açıp kapattım. Telefon Ana ekranda HTC yazısı ile kaldı. Müşteri hizmetlerini aradım. Batarya kalibrasyonu yaptık olmadı, factory reset yaptık olmadı. Müşteri temsilcisi dedi ki "servise gönderin". Servise gönderdim. KVK servisinde bana gelen cevap "cihazda sıvı teması var. Ekran değişecek. Kullanıcı hatası olduğu için garanti dışı olacak 478 tl masraf var. Ekstra birşey çıkarsa yine bildirilecek" aradım bi şekilde görüntü istedim. Kenardan sıvı teması var. Bu cihaz suya düşmedi, üzerine bişey dökülmedi, kaldı ki benim şikayetim ekranla ilgili değil dedim. Görüştüğüm kişi "Evet cihaz duya düşmüş vs gibi görünmüyor. Karadeniz bölgesinde nemden dolayı sıkıntı yaşanabiliyor . Ayrıca ıslak elle de tutmuş olabilirsiniz. Burada teknisyen iyi niyet kullanmış cihazı komple garanti dışı bırakmak yerine sadece ekranı bırakmış"dedi. Bende cihazı geri istedim. Bir de teleservice göndereceğim. Oradan da benzer cevap gelirse hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Canımı fena halde sıktı adamlar. Ne demek teriniz geçmiş olabilir ya da ıslak elle tutmuş olabilirsiniz. Bu kadar basit mi bu telefon .
 

rawkid

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,253
Reaksiyon puanı
1,316
Puanları
113
@barispamukcu

Geçmiş olsun. Almayı düşündüğüm fakat sonradan vazgeçtiğim bir telefondu bu. HTC genelde kronik arızası az olan bir markaydı ancak bu modelde çok fazla sıkıntı çıkmaya basladi. Kimisi ekran sararmasindan şikayetçi, kimisi anakart arizasindan şikayetçi, kimiside pilinden şikayetçi. Umarım en kısa sürede çözüme kavuşur sorununuz.

Hala almayı düşünen arkadaşlar içinde uyarı mahiyetinde olur bu mesajlar.
 

barispamukcu

Öğrenci
Katılım
18 Haziran 2015
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
@barispamukcu

Geçmiş olsun. Almayı düşündüğüm fakat sonradan vazgeçtiğim bir telefondu bu. HTC genelde kronik arızası az olan bir markaydı ancak bu modelde çok fazla sıkıntı çıkmaya basladi. Kimisi ekran sararmasindan şikayetçi, kimisi anakart arizasindan şikayetçi, kimiside pilinden şikayetçi. Umarım en kısa sürede çözüme kavuşur sorununuz.

Hala almayı düşünen arkadaşlar içinde uyarı mahiyetinde olur bu mesajlar.
Teşekkür ederim. 6 yıldır sürekli HTC telefonlar kullanıyorum. Desire S, m8 derken HTC 10 oldu şimdi. Telefonun tamir olmama ihtimaline karşın ne alabilirim diye baktım. İnan U 11 gönlümden geçen. Benim için kulaklık ve ses çok önemli. Diğerlerinin hiçbiri bu istediğimi veremiyor. Fakat şu Type C bağlantısından Hem şarj hemde kulaklık işi hiç olmadı. Ve tabiki bu HTC nin servisleri beni deli ediyor.
 

barispamukcu

Öğrenci
Katılım
18 Haziran 2015
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Arkadaşlar merhaba. Yakın zamanda HTC 10 cihazımda yaşadığım bir sorunu sizlerle paylaşmıştım. Okumayanlar iki mesaj öncesine bakabilirler. Özetle: KVK garantili cihazımı şarj almaması şikayetiyle KVK servisine göndermiş ve servisten de cihazımda sıvı teması görülmesi ve bunun da garanti dışı olması nedeniyle ekranının değişeceğini ve bunun 478 TL masrafı olduğu cevabını almıştım. KVK'dan cihazımı geri istedim ve Teleservice gönderdim. Yaklaşık 10 gün süren Teleservice macerası sonrası cihazımın Anakartı garantiden değişti. (KVK ekran değiştirecekti, Teleservise Anakartı değiştirdi.) Ayrıca kulaklıkla ilgili şikayetim vardı, cızırtı yapıyordu sanki, sonuç: yenisi gönderildi. Şarj cihazının kablosunda kopukluk vardı, sonuç: yenilendi. Teleservice'nin ataşehir'deki şubesine yıllar önce HTC Desire S telefonumu göndermiştim ve yine memnuniyetle cihazım onarılmış ve geri gönderilmişti. Şu sn cihaz elimde ve çatır çatır çalışıyor. Keşke diyorum, bu kadar iyilik yapmışken kasa ve bataryayı da yenileselerdi :)))

Not: cihazınızla ilgili kullanıcı hatası tanısı konulduğunda, lütfen tüketici hakları mahkemesine gidin. Sonuna kadar hakkınızı arayın. Benim iki servisşansım olmasaydı kesinlikle tüketici hakları mahkemesine başvuracaktım.
 

Ekli dosyalar

  • htc1 (NXPowerLite).jpg
    htc1 (NXPowerLite).jpg
    70 KB · Görüntüleme: 504
  • htc2 (NXPowerLite).jpg
    htc2 (NXPowerLite).jpg
    75.5 KB · Görüntüleme: 529

mzafa

Asistan
Katılım
16 Mayıs 2017
Mesajlar
244
Reaksiyon puanı
45
Puanları
28
Arkadaşlar merhaba. Yakın zamanda HTC 10 cihazımda yaşadığım bir sorunu sizlerle paylaşmıştım. Okumayanlar iki mesaj öncesine bakabilirler. Özetle: KVK garantili cihazımı şarj almaması şikayetiyle KVK servisine göndermiş ve servisten de cihazımda sıvı teması görülmesi ve bunun da garanti dışı olması nedeniyle ekranının değişeceğini ve bunun 478 TL masrafı olduğu cevabını almıştım. KVK'dan cihazımı geri istedim ve Teleservice gönderdim. Yaklaşık 10 gün süren Teleservice macerası sonrası cihazımın Anakartı garantiden değişti. (KVK ekran değiştirecekti, Teleservise Anakartı değiştirdi.) Ayrıca kulaklıkla ilgili şikayetim vardı, cızırtı yapıyordu sanki, sonuç: yenisi gönderildi. Şarj cihazının kablosunda kopukluk vardı, sonuç: yenilendi. Teleservice'nin ataşehir'deki şubesine yıllar önce HTC Desire S telefonumu göndermiştim ve yine memnuniyetle cihazım onarılmış ve geri gönderilmişti. Şu sn cihaz elimde ve çatır çatır çalışıyor. Keşke diyorum, bu kadar iyilik yapmışken kasa ve bataryayı da yenileselerdi :)))

Not: cihazınızla ilgili kullanıcı hatası tanısı konulduğunda, lütfen tüketici hakları mahkemesine gidin. Sonuna kadar hakkınızı arayın. Benim iki servisşansım olmasaydı kesinlikle tüketici hakları mahkemesine başvuracaktım.

Valla iyi olmuş dostum bende dedim yine telefondan bir şikayet mi var. :)

Birde telefonu kılıfsız kullanan arkadaşlar var mı çok çiziliyor mu ?
Ben kiyabilirsem askerden sonra kılıfsiz kullanayim diyorum ama korkuyorum
 

Mateist

Müdavim
Katılım
10 Ekim 2011
Mesajlar
1,290
Reaksiyon puanı
238
Puanları
63
Valla iyi olmuş dostum bende dedim yine telefondan bir şikayet mi var. :)

Birde telefonu kılıfsız kullanan arkadaşlar var mı çok çiziliyor mu ?
Ben kiyabilirsem askerden sonra kılıfsiz kullanayim diyorum ama korkuyorum
Bir süre kullandım kılılfsız çizilme olmadı ama her düşürüşümde bir hasar oluştu hafif de olsa. Kılıfsız kullanmanı tavsiye etmem :D
 

barispamukcu

Öğrenci
Katılım
18 Haziran 2015
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Kesinlikle kılıfsız kullanma. Telefon zaten elde kayıyor. En ufak bir darbede de çizik kalıyor. Spigen'in çok güzel koruyucu kılıfı var. 40-50 tl civarında ben en son onu kullanmaya başladım. Orjinal kılıfını aldım maalesef hep çizdi telefonu .
 

mzafa

Asistan
Katılım
16 Mayıs 2017
Mesajlar
244
Reaksiyon puanı
45
Puanları
28
Kesinlikle kılıfsız kullanma. Telefon zaten elde kayıyor. En ufak bir darbede de çizik kalıyor. Spigen'in çok güzel koruyucu kılıfı var. 40-50 tl civarında ben en son onu kullanmaya başladım. Orjinal kılıfını aldım maalesef hep çizdi telefonu .

Spigen'in Htc 10 için kılıfları çok kaba gelmişti bana, bende düz beyaz silikon kılıf kullanıyorum
 

barispamukcu

Öğrenci
Katılım
18 Haziran 2015
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Silikon kılıf 4 tane eskittim. Elbette güzel. Ama spigen e alışıyorsun hemen. Ve telefonu iyi koruyor
 

Burak.c.d

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2018
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
8
Puanları
8
Yaş
23
Arkadaşlar hepsiburada dan alacağım htc 10 black in kutusu tam olur mu ve cihazda sorun olur mu ayrıca 8.0 güncellemesinde kamera, performans, ses, ekran ve arayüzde sıkıntı var mı? Kulaklıkta gürültü engelleyici var mı veya type c kulaklık kullanan varsa gürültü engelleyici 10 evo ve u11 de olduğu gibi çalışıyor mu cevaplarınız için teşekkür ederim
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Arkadaşlar hepsiburada dan alacağım htc 10 black in kutusu tam olur mu ve cihazda sorun olur mu ayrıca 8.0 güncellemesinde kamera, performans, ses, ekran ve arayüzde sıkıntı var mı? Kulaklıkta gürültü engelleyici var mı veya type c kulaklık kullanan varsa gürültü engelleyici 10 evo ve u11 de olduğu gibi çalışıyor mu cevaplarınız için teşekkür ederim
10 evoda gürültü engelleyici yok sadece U11'in kutusundan çıkan kulaklıkta var. Eğer gürültü engelleyici özellikli bir kulaklık alırsanız HTC 10'da da çalışır.
 

Burak.c.d

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2018
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
8
Puanları
8
Yaş
23
Allah allah ben 10 evo nun tanıtım videosunda gürültü engelleyici özelliğini gördüm satış politikası mı acaba bu arada bir dönüştürücü ile type c girişinden taksam kulaklığı gürültü engelleyici yine de çalışır mı
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Allah allah ben 10 evo nun tanıtım videosunda gürültü engelleyici özelliğini gördüm satış politikası mı acaba bu arada bir dönüştürücü ile type c girişinden taksam kulaklığı gürültü engelleyici yine de çalışır mı
Hangi kulaklığı takmaya çalışıyorsunuz? 10 almayacak mısınız neden 3.5 MM'den takmıyorsunuz?
 
Üst