Amazon.de Hesap Kilitlendi mesajı ve çözümü

Bu konuyu okuyanlar

Hakkı Alkan

Rektör
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,887
Reaksiyon puanı
2,152
Puanları
113
Merhaba arkadaşlar,

Amazon.de için bir sipariş verdim ve Hesap Kilitlendi mesajı aldım.

Mesajın tamamı şöyle;

"Güvenlik nedeniyle hesabınız kilitlendi. Hesabınızın kilidini nasıl açacağınız ile ilgili talimatlar için lütfen e-posta hesabınız kontrol edin."

Gelen e-postada da bazı bilgileri fax ile yollayın diyor. Yahu yıl 2017, ne fax'ı? Bir de yurt dışına fax çekmek ne demek, vs inanın fax nasıl kullanılır unuttum. Bu sıkıkıntı sizin de başınıza geldi mi? Çözüm nedir?
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
Türkiye operasyonu başlamadan Türk olmuşlar işi yokuşa sürme konusunda level atlamışlar ustaya saygı duruşu sunarım...
biz adamın biri 18 saat oyalayıp bugün git tekrar gelme demiştik takograf işinde...
 

Hakkı Alkan

Rektör
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,887
Reaksiyon puanı
2,152
Puanları
113
Gelen mesaj da bu;

Guten Tag,

um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

- der Karteninhaber
- die Kreditkartennummer
- die gespeicherte Rechnungsadresse

Geben Sie bitte Ihre Bestellnummer und Ihre E-Mail-Adresse an, um die Bearbeitung innerhalb von 24 Stunden zu gewährleisten.

Unsere Faxnummer finden Sie auf der Hilfeseite von Amazon.de:

www.amazon.de/fax

Sollten Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, so können Sie uns die Kreditkartenabrechnung per Post an folgende Adresse senden:

Amazon.de GmbH
Abteilung: Adressen-Bestätigung
Gewerbepark D55
D-93059 Regensburg

Nach erfolgter Überprüfung benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Wir hoffen auf Ihr Verständnis für diese Sicherheitsmaßnahme, die zum Schutz unserer Kunden durchgeführt wird.

Freundliche Grüße
 

Mustafa Deliktaş

Müdavim
Emektar
Katılım
9 Ağustos 2015
Mesajlar
3,292
Reaksiyon puanı
2,239
Puanları
113
Gelen mesaj da bu;
alıntıdır

Size gelecek olan emailde, hesabınızı açmanız için gereken adımlar yazacaktır. Hesabınız güvenliğiniz için dondurulduysa sizden şunları isteyeceklerdir:
- alışveriş yaptığınız kredi kartınızın ekstresi. Ekstreniz elinizde mevcutsa ya da ekstreniz email ile geliyorsa oradan yazdırıp aşağıdaki adım ile devam edin.
- ekstrenin üzerinde boş bir yere Amazon hesabınıza girdiğiniz şekilde Adınız, Soyadınız, Adresiniz, Cep Telefonu Numaranız, Amazon'da kullandığınız Email adresinizi yazın, imzanızı atın.
- eksterinizi tarayıcınız varsa taratıp, yoksa fotoğrafını çekip PDF formatında kaydettikten sonra http://www.hellofax.com adresinden oluşturacağınız hesap ile emailde size verilecek olan linkteki telefon numarasına fakslamalısınız, kendi faks makineniz varsa oradan da fakslayabilirsiniz tabiki. Verdiğimiz site ücretsizdir. (telefon numaralarını ayrıca aşağıda bulabilirsiniz.)

Hesabınızı Amazon.de kilitlediyse, fax: +498938038801
Hesabınızı Amazon.com kilitlediyse, fax: +12062661838
Hesabınızı Amazon.co.uk kilitlediyse, fax: +442033004484

Alternatif olarak hesabınız Amazon.de üzerinden kilitlendiyse amazon.de adresinden "Hesabımda oturum açamıyorum" seçeneğini seçin ve telefon bilgilerinizi girin, sizi arasınlar ve detaylı bilgi versinler. Bazı durumlarda hesabınızı müşteri temsilcileri de açabilir.
--- Gönderi Güncellendi ---
bir kullanıcı yorumu

Arkadaşlar bugün tekrar aradım.(3. sefer) Ödeme yaparken adres bilgilerimi farklı verdiğim için hesap kilitlenmiş. Başlıktaki almanca mesajda yazan Amazon.de'nin fax adresine kredi kartı numarası, yeni adres, ve kredi kartı sahibinin ismini atın ve bizi tekrar arayın, biz de bilgiler güncellenmiştir diye uyarırız hallolur dediler.
 

Curuk elma

Asistan
Katılım
28 Ağustos 2017
Mesajlar
225
Reaksiyon puanı
33
Puanları
28
Yaş
40
Merhaba arkadaşlar,

Amazon.de için bir sipariş verdim ve Hesap Kilitlendi mesajı aldım.

Mesajın tamamı şöyle;

"Güvenlik nedeniyle hesabınız kilitlendi. Hesabınızın kilidini nasıl açacağınız ile ilgili talimatlar için lütfen e-posta hesabınız kontrol edin."

Gelen e-postada da bazı bilgileri fax ile yollayın diyor. Yahu yıl 2017, ne fax'ı? Bir de yurt dışına fax çekmek ne demek, vs inanın fax nasıl kullanılır unuttum. Bu sıkıkıntı sizin de başınıza geldi mi? Çözüm nedir?
Hakki bey isterseniz yeni hesap açın hiç uğraşmayın bence bu islerle
 

Hakkı Alkan

Rektör
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,887
Reaksiyon puanı
2,152
Puanları
113
alıntıdır

Size gelecek olan emailde, hesabınızı açmanız için gereken adımlar yazacaktır. Hesabınız güvenliğiniz için dondurulduysa sizden şunları isteyeceklerdir:
- alışveriş yaptığınız kredi kartınızın ekstresi. Ekstreniz elinizde mevcutsa ya da ekstreniz email ile geliyorsa oradan yazdırıp aşağıdaki adım ile devam edin.
- ekstrenin üzerinde boş bir yere Amazon hesabınıza girdiğiniz şekilde Adınız, Soyadınız, Adresiniz, Cep Telefonu Numaranız, Amazon'da kullandığınız Email adresinizi yazın, imzanızı atın.
- eksterinizi tarayıcınız varsa taratıp, yoksa fotoğrafını çekip PDF formatında kaydettikten sonra http://www.hellofax.com adresinden oluşturacağınız hesap ile emailde size verilecek olan linkteki telefon numarasına fakslamalısınız, kendi faks makineniz varsa oradan da fakslayabilirsiniz tabiki. Verdiğimiz site ücretsizdir. (telefon numaralarını ayrıca aşağıda bulabilirsiniz.)

Hesabınızı Amazon.de kilitlediyse, fax: +498938038801
Hesabınızı Amazon.com kilitlediyse, fax: +12062661838
Hesabınızı Amazon.co.uk kilitlediyse, fax: +442033004484

Alternatif olarak hesabınız Amazon.de üzerinden kilitlendiyse amazon.de adresinden "Hesabımda oturum açamıyorum" seçeneğini seçin ve telefon bilgilerinizi girin, sizi arasınlar ve detaylı bilgi versinler. Bazı durumlarda hesabınızı müşteri temsilcileri de açabilir.
--- Gönderi Güncellendi ---
bir kullanıcı yorumu

Arkadaşlar bugün tekrar aradım.(3. sefer) Ödeme yaparken adres bilgilerimi farklı verdiğim için hesap kilitlenmiş. Başlıktaki almanca mesajda yazan Amazon.de'nin fax adresine kredi kartı numarası, yeni adres, ve kredi kartı sahibinin ismini atın ve bizi tekrar arayın, biz de bilgiler güncellenmiştir diye uyarırız hallolur dediler.
kardeşim süpersin. hemen deniyorum.
--- Gönderi Güncellendi ---
Edit: Belge oluşturuldu ve faks, ücretsiz olarak gönderildi.

Edit 2: Fax gitmiş. Mail geldi. Şöyle diyor; "
Success! Your fax has been sent.
Your fax has been sent to +498938038801. You can see your fax anytime by clicking View on HelloFax.
"

Mutlu son! Hesabım açıldı. Gelen mesaj şöyle;

"Guten Tag,

Sie können Ihr Kundenkonto ab sofort wieder uneingeschränkt nutzen.
Bitte überprüfen Sie gegebenenfalls den Status Ihrer Bestellungen und schreiben Sie uns, falls Sie noch Fragen haben sollten.

Sie erreichen uns über das Kontaktformular auf unseren Hilfeseiten.

Freundliche Grüße

Amazon.de
http://www.amazon.de"
 
Son düzenleme:

Mustafa Deliktaş

Müdavim
Emektar
Katılım
9 Ağustos 2015
Mesajlar
3,292
Reaksiyon puanı
2,239
Puanları
113
kardeşim süpersin. hemen deniyorum.
--- Gönderi Güncellendi ---
Edit: Belge oluşturuldu ve faks, ücretsiz olarak gönderildi.

Edit 2: Fax gitmiş. Mail geldi. Şöyle diyor; "
Success! Your fax has been sent.
Your fax has been sent to +498938038801. You can see your fax anytime by clicking View on HelloFax.
"

Mutlu son! Hesabım açıldı. Gelen mesaj şöyle;

"Guten Tag,

Sie können Ihr Kundenkonto ab sofort wieder uneingeschränkt nutzen.
Bitte überprüfen Sie gegebenenfalls den Status Ihrer Bestellungen und schreiben Sie uns, falls Sie noch Fragen haben sollten.

Sie erreichen uns über das Kontaktformular auf unseren Hilfeseiten.

Freundliche Grüße

Amazon.de
http://www.amazon.de"

Yardımcı olduysak ne mutlu bize :)
 

necmi366

Öğrenci
Katılım
16 Ekim 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
Merhaba İyi Günler Aynı Sorunu Yaşıyorum Ancak Benden Fatura Beyannamesi İstiyorlar ve fatura beyannamesi ne bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
--- Gönderi Güncellendi ---
@Hakkı Alkan
 

akserhat0

Öğrenci
Katılım
9 Haziran 2019
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
20
benim hesabım da sipariş vardı ama hesabım kitlendi sipariş iptal edilmiş mi dir?
 

zaney

Öğrenci
Katılım
23 Haziran 2012
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar bende bu durumun mağduruydum. Neyseki ÇÖZÜLDÜ!

Öncelikle Mustafa Deliktaş arkadaşın değini yaptım Amazon.de için faks attım.
Fakat fax yerine ulaşmadı sanırım numaraları değişmiştir.

Sonra Amazon.com.tr yi (+90 850 390 21 53) aradım onlar bana DE 'yi aramamı söylediler. Türkçe hizmetlerinin olduğunu söylediler.
+49 941 788 789 00 numarayı aradım Tükçe bilen yoktu sadece ingilizce ve almanca hizmet veriyorlarmış.

Sonra benden bir kaç tane hesabımla ilgili bilgi istedi , ad soyad , mail adresi vs.
Sonrasında açıldı.
 
Üst