Türk telekom internetim sürekli kesiliyor

Bu konuyu okuyanlar

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
3-4 günde bir internetim kesiliyor.dışarıdan gelen kablo direk modeme bağlı.durduk yere kesiliyor.müşteri temsilcisini arıyorum bana birkaç soru sorduktan sonra modemin arkasındaki kabloyu çıkarıp takmamı söylüyor.bende çıkarıp takıyorum düzeliyor.ama müşteri hizmetlerini aramadan kendim bu işlemi yaptığımda düzelmiyor.müşteri temsilcisine soruyorum biz birşey yapmıyoruz diyor.bkablonun ucunu değişin falan diyor .sizce bunun sebebi nedir ?neden böyle oluyor
 

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
3-4 günde bir internetim kesiliyor.dışarıdan gelen kablo direk modeme bağlı.durduk yere kesiliyor.müşteri temsilcisini arıyorum bana birkaç soru sorduktan sonra modemin arkasındaki kabloyu çıkarıp takmamı söylüyor.bende çıkarıp takıyorum düzeliyor.ama müşteri hizmetlerini aramadan kendim bu işlemi yaptığımda düzelmiyor.müşteri temsilcisine soruyorum biz birşey yapmıyoruz diyor.bkablonun ucunu değişin falan diyor .sizce bunun sebebi nedir ?neden böyle oluyor
Hat değerlerinizi paylaşır mısınız? Modeminiz eski mi ? Başka bir modemle deneme imkanınız var mı? Kesinti durup dururken mi oluyor yoksa her kesildiğinde modem çok ısınmış mı oluyor?
Kesinti olduğunda modemde ne görünüyor, internet ışığı yanmıyor ama diğer ışıklar ne durumda modem kendini yeniden mi başlatıyor?
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Hat değerlerinizi paylaşır mısınız? Modeminiz eski mi ? Başka bir modemle deneme imkanınız var mı? Kesinti durup dururken mi oluyor yoksa her kesildiğinde modem çok ısınmış mı oluyor?
Kesinti olduğunda modemde ne görünüyor, internet ışığı yanmıyor ama diğer ışıklar ne durumda modem kendini yeniden mi başlatıyor?
modemim airties TD w9970.başka bir modem kablolu eski modemim var.ama şuan internetim bağlı.kesinti durduk yere oluyor.ısınma hiç olmuyor.zaten geceleri yatrken fişini çıkarıyorum.kesinti olduğunda sadece power ve iki adet wifi ışığı yanıyor.modem kendini yeniden başlatmıyor
 

Ekli dosyalar

  • HAT DEĞERLERİ.JPG
    HAT DEĞERLERİ.JPG
    34.9 KB · Görüntüleme: 337

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
modemim airties TD w9970.başka bir modem kablolu eski modemim var.ama şuan internetim bağlı.kesinti durduk yere oluyor.ısınma hiç olmuyor.zaten geceleri yatrken fişini çıkarıyorum.kesinti olduğunda sadece power ve iki adet wifi ışığı yanıyor.modem kendini yeniden başlatmıyor
O zaman modemde sorun yok.
Hat değerlerine bakıp cevap vereceğim.
 

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
Aa unutmuşum. Bir dakika
Mesaj otomatik birleştirildi:

modemim airties TD w9970.başka bir modem kablolu eski modemim var.ama şuan internetim bağlı.kesinti durduk yere oluyor.ısınma hiç olmuyor.zaten geceleri yatrken fişini çıkarıyorum.kesinti olduğunda sadece power ve iki adet wifi ışığı yanıyor.modem kendini yeniden başlatmıyor
Anormallik gözükmüyor benim anladığım kadarıyla. Diğer arkadaşlar da bir baksın.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Aa unutmuşum. Bir dakika
Mesaj otomatik birleştirildi:


Anormallik gözükmüyor benim anladığım kadarıyla. Diğer arkadaşlar da bir baksın.
ozaman anormallik bu Türk telekomda
amaçlari nedir anlamadim
ek masraf mi çikartmak istiyorlar yoksa başka birşey mi
 

Yıldırım E.

Müdavim
Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
2,202
Reaksiyon puanı
1,681
Puanları
113
444 1 444'ü arayıp arıza kaydı oluşturabilirsiniz ekip en fazla 4 iş günü içerisinde gelir.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
444 1 444'ü arayıp arıza kaydı oluşturabilirsiniz ekip en fazla 4 iş günü içerisinde gelir.
bunu defalarca yaptim.kayit oluşturuyorlar ama sonra kendiliğinden internet bağlaniyorlar.bu yüzden gelen yok.
çoğu aramalarimda müşteri hizmetleri kabloda sorun olduğunu kendiniz degıştirmniz gerektiğini söyluyorlar.yani ekipler geldiğinde kablo degışimde falan ucret aliniyormus.kablo dedigim modeme takilan uç kısım.madem bunda sorun var ozaman mt yi aradiğimda nasil düzeliyor.boyle bir sorun varsa internetin hiç bağlanmamasi gerekmezmi..bu tt müşteri temsilcilerinin anlamama sorunu var
 

Yıldırım E.

Müdavim
Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
2,202
Reaksiyon puanı
1,681
Puanları
113
Elektrikçi çağırmanızı tavsiye ederim o zaman.
 

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
bunu defalarca yaptim.kayit oluşturuyorlar ama sonra kendiliğinden internet bağlaniyorlar.bu yüzden gelen yok.
çoğu aramalarimda müşteri hizmetleri kabloda sorun olduğunu kendiniz degıştirmniz gerektiğini söyluyorlar.yani ekipler geldiğinde kablo degışimde falan ucret aliniyormus.kablo dedigim modeme takilan uç kısım.madem bunda sorun var ozaman mt yi aradiğimda nasil düzeliyor.boyle bir sorun varsa internetin hiç bağlanmamasi gerekmezmi..bu tt müşteri temsilcilerinin anlamama sorunu var
Siz zamnediyorsunuz ki bilerek kesiyorlar arayınca düzeliyor. Hayır öyle değil, kesilme zamanları belli olmuyor.
Kabloları değiştirin derken modemden apartmanın girişindeki kutuya kadar değiştirin demişler. Kablolarda ek vs. Var mı? Ya da kablolar eskiyse değiştirebilirsiniz.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Siz zamnediyorsunuz ki bilerek kesiyorlar arayınca düzeliyor. Hayır öyle değil, kesilme zamanları belli olmuyor.
Kabloları değiştirin derken modemden apartmanın girişindeki kutuya kadar değiştirin demişler. Kablolarda ek vs. Var mı? Ya da kablolar eskiyse değiştirebilirsiniz.
zaten kutudan modeme harici kablo ile bağli.bağlanti yerlerini kontrol ettim bir kopukluk yok.uzerlerini bant ile sarmişlar..bir defasinda mt bana hizimin düşük olduğundan kopmalar olduğunu söylemişti (8 megabit)ne alaka bilmiyorum.bircok kez aramama ragmen teknik ekipler lutfedip gelip bakmadilar.sanirim kendimiz gelmesi icin talep edecegiz.buda ucretli oluyor.bu tt den hersey beklenir
keşke zamaninda gidip en uygun interneti bağlatsaydim heralde bir farki olmazdi
 

ene49

Asistan
Katılım
2 Temmuz 2016
Mesajlar
283
Reaksiyon puanı
61
Puanları
28
Yaş
43
Ben 4 yıldır ttnet kullanıyorum benim internetimin kesilmediği gün yok.
Hergün ara sıra kesiliyor alıştım artık.
İki ay sonra sözleşmem bitiyor ttneti çöpe atacam artık.
Bıktım usandım artık.
 

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
zaten kutudan modeme harici kablo ile bağli.bağlanti yerlerini kontrol ettim bir kopukluk yok.uzerlerini bant ile sarmişlar..bir defasinda mt bana hizimin düşük olduğundan kopmalar olduğunu söylemişti (8 megabit)ne alaka bilmiyorum.bircok kez aramama ragmen teknik ekipler lutfedip gelip bakmadilar.sanirim kendimiz gelmesi icin talep edecegiz.buda ucretli oluyor.bu tt den hersey beklenir
keşke zamaninda gidip en uygun interneti bağlatsaydim heralde bir farki olmazdi
Tamam sorunu bulduk. Ek kablo var. O eki herhangi bir elektrikçi veya tt elemanı çağırıp kaldırtmanız lazım. O ekten dolayı olabilir.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Tamam sorunu bulduk. Ek kablo var. O eki herhangi bir elektrikçi veya tt elemanı çağırıp kaldırtmanız lazım. O ekten dolayı olabilir.
galiba yanliş söyledim.ek kablosu değil bağlanti kablosu.birincisi disaridan kutuya gelen kablo.orada harici kablo ile bâglanip modeme çekildi
ikinci baglanti yeri ise dişaridan gelen kablo ile modeme takilan kablonun birleştirilmesi.uzerleri izole bantla sarilmis.kontrol ettim bağlanti kopuk degil.bunuda yapan tt elemanlari.hatta bir ara kedndileri de kontrol etmişlerdi
 

Laufeyson

Müdavim
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,870
Reaksiyon puanı
13,075
Puanları
113
galiba yanliş söyledim.ek kablosu değil bağlanti kablosu.birincisi disaridan kutuya gelen kablo.orada harici kablo ile bâglanip modeme çekildi
ikinci baglanti yeri ise dişaridan gelen kablo ile modeme takilan kablonun birleştirilmesi.uzerleri izole bantla sarilmis.kontrol ettim bağlanti kopuk degil.bunuda yapan tt elemanlari.hatta bir ara kedndileri de kontrol etmişlerdi
O kabloların bağlandığı yere ek deniyor. O bağlantı olmamalı direkt modeme gelmeli.
 
Üst