chadduman
Öğrenci
- Katılım
- 20 Kasım 2019
- Mesajlar
- 99
- Reaksiyon puanı
- 51
- Puanları
- 18
- Yaş
- 26
3 gündür desteğe yazıyorum twitter'a yazıyorum. Hiç birinden geri dönüş yok şaka gibi kafalarına göre hızı değiştiriyorlar.
Dava açmanızda fayda var o zaman madem görmezden geliyorlar.3 gündür desteğe yazıyorum twitter'a yazıyorum. Hiç birinden geri dönüş yok şaka gibi kafalarına göre hızı değiştiriyorlar.
Ekli dosyayı görüntüle 94128Ekli dosyayı görüntüle 94129
Dava açsada 75mb'e kadar dedikleri için kazanamaz.Dava açmanızda fayda var o zaman madem görmezden geliyorlar.
sanırım altyapn 30mb desteklıyor ?
Çözümü kendim buldum bizim kutu açıkta kablolar birbirine karışmış uçları biribirne değiyor bende kablo karmaşasını düzelttim. Birbirine değen uçları ayırdım elektrik bandıyla güzelce sardım. Hızım eski hızından 3mbit daha yüksek oldu.Aynı durumdayız galiba. Ben de 75'lik pakete geçtim.
Hız profilimi güncellememişler.
Arıza anı teknik bilgilerine tıklarsan görürsün.
Nmshıznprofili yazıyor. Orda muhtemelen 3500/6000 yazıyor. Halbuki paketimiz üst paket.
Durumumuz aynı değil, konuyu ilk yanlış anlamışım. O mesajı düzenleyip silinmesi için raporlamıştım.Çözümü kendim buldum bizim kutu açıkta kablolar birbirine karışmış uçları biribirne değiyor bende kablo karmaşasını düzelttim. Birbirine değen uçları ayırdım elektrik bandıyla güzelce sardım. Hızım eski hızından 3mbit daha yüksek oldu.Ekli dosyayı görüntüle 94306
Hocam ben demiyorum ki firma sıkıntılı değil müşteri hizmetleri berbat ama ütüne düşünce yapıyorlar diretin BTK yada şikayette bulunun herkes hakkını ararsa bu kadar rahat olamazlar.Durumumuz aynı değil, konuyu ilk yanlış anlamışım. O mesajı düzenleyip silinmesi için raporlamıştım.
Ben geçiş için başvurdum, onaylandı ve tamamnlandı yazıyor online işlemlerde. 3 gün oldu.
Ancak hızım değişmedi. Nmshızprofili yazar teknik bilgiler kısmında. O güncellenmemiş, hala 35000/6000 yazıyor.
Destek kaydı açtım bugün öğlen. Cevao bekliyorum. Gelmezse şikayet ederim tabii. Ancak çok kolay çözülcek bir şey yetkili biri tarafından. Umarım uğraştırmazlar bizleri.Hocam ben demiyorum ki firma sıkıntılı değil müşteri hizmetleri berbat ama ütüne düşünce yapıyorlar diretin BTK yada şikayette bulunun herkes hakkını ararsa bu kadar rahat olamazlar.
Ayn öylede olabiliyor boşuna internet sağlayıcısına sövmeyelimsanırım altyapn 30mb desteklıyor ?
https://pic.nperf.com/r/3246041318671282-VFR5A50c.pngAyn öylede olabiliyor boşuna internet sağlayıcısına sövmeyelim
download güzel upload da idare eder
Aktivasyon için gelen adamlar aktivasyonu ankastrenin orada yaptı neden eve gelip kurmadınız dedim eve gelemiyoruz biz sadece aktif hale getiriyoruz dedi. Tartışmak istemedim aktivasyonu yaptı. Evdeki dsl portuna taktım dsl bağlantısı sağlayamadım. Elektirik kalemiyle kontrol ettim güç gelmiyor oda belkide bunu bildiğinden bahane üretti bende balkondan cat 6 salladım demir kapının üst deliğinden bilidiğim kadarıyla bağladım. Bir ara kesinti oldu onlar geldi benim taktığım portu değiştirdiler ben hiç kontrol etmedim tabi bantalamamışlar bile daha yeni aklıma geldi öyle düzeltebildim.Hayırlı olsun. Demek kablo uçlarını sarmıyorlar.
Adamlar sanki uğraşmam diyip nasıl varsa öylede bırakıyorlar kendi haline.
Karmaşık kabloları Böyle birşey mi yaptın? ?
Ekli dosyayı görüntüle 94394