Nasihatlerinizi buyurun Acil yardım edin :(

Bu konuyu okuyanlar

benimmoralsıffır

Öğrenci
Katılım
21 Mayıs 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
merhaba arkadaşlar 1 ay önce maalesef dükkanımıza turktelekom internet sözleşmesi yaptık. yapmaz olaydık bağlandıktan hemen sonra 7-8 gün bağlantı kopup durdu teknik destek geldi kablo felan baktı kendi kafasına göre bişiler yapmaya çalıştı ama bu sefer mobil teldeki gsm hatlarının verdiği 1 gb netin bittikden sonraki hız limiti gibi 24 mbps hız 75 gb kota diye anlastık hız testi yapıyorum speedtest.comdan 23 mbps görüyor eyvallahda abi bırakın 720 pikseli yav 360 piksel videoyu bile donarak oynatıyor bu nasıl oluyor arıyorum müşteri hizmetleri ne zaman arasak sağolsunlar 45 dkda bağlıyorlar diyorum böyle böyle net çok aşırı yavaş diye diyorlarki bizde bi sorun yok sorun sizin cihazda farklı cihazlarla gidiyorum macbook,toshiba satellite..
felan aynı abi değişiklik yok evde süper online var 16 mbps hızla jet bildiğiniz 4k videoyu bile donmadan açıyor.. neyse bu sefer aradım modem şirketi ZYXEL'i arayın dediler modem güncellemesi yapın aradım onlarada anlattım durumu dediler tamam yapalım güncellemeden sonra aynıysa tekrar turktelekomu arayın dediler,modem güncellemesi yaptık aynı halt şimdi söyleyin ben napayım ? abiler ablalar arkadaşlar kafayı yiyecem biliyorum fazla yazmışım sıktığım için üzgünüm mağdurum ama vaziyet bu...
24 mbps hız 75 gb kota 64.99 24 ay taahhüt 1 ay oldu daha ..
 

UgurcanAlan

Asistan
Katılım
21 Mayıs 2016
Mesajlar
315
Reaksiyon puanı
58
Puanları
28
Öncelikle iyi günler,
TürkTelekom bu kardeşim.Olanlar gayet normaldir.Şimdi ara TürkTelekom müşteri hizmetlerini, onlara bağlantı sorununu çözmelerini aksi taktirde sözleşmeyi bozup aboneliğini sonlandıracağını söyle.Eğer hala öyle geçiştirmeye devam ederlerse aboneliğini sonlandır ve UyduNET'e geç.Sana hiçbir personel dur diyemez sonuçta sana verilen söz tutulmuyor ve şunu unutma müşteri her zaman haklıdır!.

HADİ SANA KOLAY GELSİN :)
 

benimmoralsıffır

Öğrenci
Katılım
21 Mayıs 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Öncelikle iyi günler,
TürkTelekom bu kardeşim.Olanlar gayet normaldir.Şimdi ara TürkTelekom müşteri hizmetlerini, onlara bağlantı sorununu çözmelerini aksi taktirde sözleşmeyi bozup aboneliğini sonlandıracağını söyle.Eğer hala öyle geçiştirmeye devam ederlerse aboneliğini sonlandır ve UyduNET'e geç.Sana hiçbir personel dur diyemez sonuçta sana verilen söz tutulmuyor ve şunu unutma müşteri her zaman haklıdır!.

HADİ SANA KOLAY GELSİN :)
eyvallah hocam sağolasında 24 ay taahhütlü antlaşma sonlandırırsam bi bedel 250-300 tl istiyorlar diye duymuştum
ben kullanalı daha 1 ay oldu
 

Tr-turqx

Öğrenci
Katılım
31 Mayıs 2008
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
15
Puanları
8
Yaş
37
merhaba arkadaşlar 1 ay önce maalesef dükkanımıza turktelekom internet sözleşmesi yaptık. yapmaz olaydık bağlandıktan hemen sonra 7-8 gün bağlantı kopup durdu teknik destek geldi kablo felan baktı kendi kafasına göre bişiler yapmaya çalıştı ama bu sefer mobil teldeki gsm hatlarının verdiği 1 gb netin bittikden sonraki hız limiti gibi 24 mbps hız 75 gb kota diye anlastık hız testi yapıyorum speedtest.comdan 23 mbps görüyor eyvallahda abi bırakın 720 pikseli yav 360 piksel videoyu bile donarak oynatıyor bu nasıl oluyor arıyorum müşteri hizmetleri ne zaman arasak sağolsunlar 45 dkda bağlıyorlar diyorum böyle böyle net çok aşırı yavaş diye diyorlarki bizde bi sorun yok sorun sizin cihazda farklı cihazlarla gidiyorum macbook,toshiba satellite..
felan aynı abi değişiklik yok evde süper online var 16 mbps hızla jet bildiğiniz 4k videoyu bile donmadan açıyor.. neyse bu sefer aradım modem şirketi ZYXEL'i arayın dediler modem güncellemesi yapın aradım onlarada anlattım durumu dediler tamam yapalım güncellemeden sonra aynıysa tekrar turktelekomu arayın dediler,modem güncellemesi yaptık aynı halt şimdi söyleyin ben napayım ? abiler ablalar arkadaşlar kafayı yiyecem biliyorum fazla yazmışım sıktığım için üzgünüm mağdurum ama vaziyet bu...
24 mbps hız 75 gb kota 64.99 24 ay taahhüt 1 ay oldu daha ..


Merhaba ,

Sizinle aynı paketi ve aynı ISS firmasını kullanıyoruz şuan size yazarken özellikle denemek için youtube den 720 pHD video açtım bırakın donmayı daha 1 dk olmadan 4dk lık kısım doldu sorunun ISS firmasında değilde Modemde veya tarayıcıda veya cihazda olma durumu söz konusu olabilir mi? Başka modemle deneme şansınız oldumu hiç ?

Kolay gelsin..
 

benimmoralsıffır

Öğrenci
Katılım
21 Mayıs 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
Merhaba ,

Sizinle aynı paketi ve aynı ISS firmasını kullanıyoruz şuan size yazarken özellikle denemek için youtube den 720 pHD video açtım bırakın donmayı daha 1 dk olmadan 4dk lık kısım doldu sorunun ISS firmasında değilde Modemde veya tarayıcıda veya cihazda olma durumu söz konusu olabilir mi? Başka modemle deneme şansınız oldumu hiç ?

Kolay gelsin..
aynı cihazları evde kullanıyorum hiç bir sorun olmuyor yazımı tam okusaydınız anlardınız hocam modem fikrinde belki olabilir deniyeceğim ama tek öğrenmek istediğim ben iptal ettirirsem taahhüt parası ödemek zorundamıyım
 

Tr-turqx

Öğrenci
Katılım
31 Mayıs 2008
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
15
Puanları
8
Yaş
37
Merhaba,

Yazını iyi okudum iptal ettirirseniz ceza çıkar evet..
 
Üst