Teşekkürler Teknosa(evet evet başlık doğru)

Bu konuyu okuyanlar

MüktesebaT

Müdavim
Katılım
11 Ağustos 2010
Mesajlar
1,096
Reaksiyon puanı
41
Puanları
0
Şu konuda maruzatımı dile getirmiştim.

http://forum.shiftdelete.net/konu-disi/176983-urun-fisini-kaybettim-degisme-hakkim-var-mi.html

teknosadan bir ürün aldım logitech marka ürün 2 gün sorunsuz çalıştı.kutusunu içindeki fişle beraber çöpe gitti.

geçen cumartesi alışveriş yapmıştım onların kayıtlarında fiş olmaz mı?

ayrıca ürünün kutusu yok ama ürün arızalı logitechi aradım başka pclerde denediğiniz halde çalışmıyorsa ürün arızalıdır dediler.

aldığınız yerden değiştirin dediler

iş yerinden eve gittim klavyeyi v.s aldım bir de garanti belgesini teknosaya gitim.Aklımdan neye nasıl itiraz edeceğim diye planlar yapıyordum girerken.O öyle derse ben böyle derim gibi cümleler tasarlıyordum:))

Adama ürünü buradan aldığımı fişini ve kutusunu attığımı yalnzıca granti belgesi olduğunu söyleyerek girişi yaptım..

karşı taraftan atak beklerken aldı o çalışmayan kablosuz klavye vericisini bir pc de denedi ardından gidip başka bir kutudan o bozuk parçanın yenisini getirip bana verdi.

''ama daha kavga edecektik'' diyesim geldi tuttum kendimi.Bu nasıl iş arkadaş bu kadar da çabuk değiştirilmez ki ürün üstelik fişi de yok...diyesim geldi yine tuttum kendimi...

:):

Mağazadan dışarı çıkıp teknosanın namını bilen arkadaşları arayıp sevincimi ve şaşkınlığımı paylaştım..

Umarım bu yaşadıklarım bir rüya değildir.

hee unutmadan TEŞEKKÜRLER ATAPARK VARLIBAŞ TEKNOSA A PERSONELİ :):)
 

sdelta

Müdavim
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,228
Reaksiyon puanı
140
Puanları
63
Teknosa daha iyi bu konularda diğer firmalara göre. Daha pahalıya satıyor ama daha kaliteli hizmet veriyor.
 

mr_rain

Müdavim
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,957
Reaksiyon puanı
441
Puanları
83
Teknosa daha iyi bu konularda diğer firmalara göre. Daha pahalıya satıyor ama daha kaliteli hizmet veriyor.

Aslında tam tersi ama şansına denk gelmiş. Geçmiş olsun önce, sonra da hayırlı olsun :)
 

orcnd

Müdavim
Katılım
13 Ekim 2008
Mesajlar
6,394
Reaksiyon puanı
255
Puanları
63
teknosadan en son 3-4 yıl önce alışveriş yaptım. o zamanlar hem fiyat hemde hizmet açısından üstündü. artık fiyat olarak nadiren kampanyalar ile üstünlük elde ediyor. fakat ciddi kan kaybettiler geleceklerini iyi görmüyorum
 

MüktesebaT

Müdavim
Katılım
11 Ağustos 2010
Mesajlar
1,096
Reaksiyon puanı
41
Puanları
0
Sağolun ama ürün gözümden düştü valla ..yani o aparat ayrıca satılıyosa bilemem ama artık gözümde:her an arıza çıkarabilecek bir ürün..

bu arada aldığım ürün logitech s520 kablosuz klavye
 

Lonesomecowboy

Doçent
Katılım
3 Şubat 2010
Mesajlar
615
Reaksiyon puanı
198
Puanları
43
Aslında tüketiciyi koruma yasası açık.Tüketici ayıplı malı 30 gün içerisinde ade edr.Ya değişim talep eder,ya onarım ister, ya da para iade ister.Aynı konu borçlar kanununda da geçer.Dolayısıyla fişinizi vs.de kaybetmiş olsanız,kanundan kaynaklanan bu hakkınızı kullanabilirsiniz.Çünkü garanti belgesi elinizde.Ayrıca satın aldığını günü yetkiliye bildirip mağaza kayıtlarından da yapmış olduğunuz alışverişe ulaşmanız mümkün.Karşı çıksalardı,tüketici hakem heyetine başvurup,malı ayıplı olduğu yönündeki kararı kolayca alırdınız.Ondan sonra tüketici mahkemesine dava açıp,klavyenin parası+dava masraflarını teknosadan alırdınız.Bence şube,bunlarla uğraşmamak için direk olarak ürünü değiştirmiş ve en doğrusunu yapmış.
Ancak şahsen teknosayı sevmeyen biriyimdir.Alışverişlerimin çoğunu mediamarkttan yapıyorum.Şu ana kadar aldığım cihazlarda hiçbir sorunla karşılaşmadım:)
 

NikeSteeL

Müdavim
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,420
Reaksiyon puanı
131
Puanları
63
Teknosa ve Teşekkür Tamamen Zıt Kavram

Bide Adları Çıktı 9 a İnmez 8 e Artık :)
 
Katılım
12 Ekim 2006
Mesajlar
2,620
Reaksiyon puanı
48
Puanları
0
vaay demek ataparkta ilgilendiler iyimiş sevindim :)
forumdaki teknosa pek iyi diil o konuda sanki
 

Alptekin46

Doçent
Katılım
10 Aralık 2008
Mesajlar
996
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
O elemanın iyi niyetine gelmiş sizin arızalı ürün ile diğerini değiştirmiş, sonra ki sattığına; aaaaaaaa sizinki bozukmuş fişinizi getirin değiştirelim diyecekler olay tatlıya bağlanacak...
 

exop

Asistan
Katılım
13 Ekim 2010
Mesajlar
334
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Bana ne çileler çektirmişlerdi bir tane bozuk laptop şarj aleti için.
 

pesimist

Müdavim
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,590
Reaksiyon puanı
2,007
Puanları
113
Yaş
40
O elemanın iyi niyetine gelmiş sizin arızalı ürün ile diğerini değiştirmiş, sonra ki sattığına; aaaaaaaa sizinki bozukmuş fişinizi getirin değiştirelim diyecekler olay tatlıya bağlanacak...

Olmaz öyle şey. Abartma :D
 

ahky

Müdavim
Katılım
16 Kasım 2007
Mesajlar
4,548
Reaksiyon puanı
65
Puanları
48
Teknosa ve Teşekkürler kelimesini yanyana gördüm, ilginç:)
 

tahir2023

Asistan
Katılım
24 Ekim 2006
Mesajlar
241
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
küçük ürünlerde olabiliyor. aynı durum 2000 tl lik laptop aldığınızda olmayabilirdi.
bence "denk gelmiş" denilebilir. şanslıymışsın kardeş.

tüketiciyi koruyan yasalar cart curt hepsi hikaye. herşey bireysel mücadeleye hakkını aramasını bilmeye bakıyor.malesef biraz sert konuşmak gerekiyor bu gibi durumlarda.
 

Lonesomecowboy

Doçent
Katılım
3 Şubat 2010
Mesajlar
615
Reaksiyon puanı
198
Puanları
43
Sertlik fayda etmedi,o zaman ne yapacaksınız merak ettim.yarı otomatik makinayla şubeye mi dalacaksınız?
Yazdıklarım saçma şeyler değildir.Hukuk insanlara kendi haklarını kendi arama yetkisini vermez.Öyle olsaydı etraf kan gölüne dönerdi.Hak aramak istiyorsanız yasalar orada.Ve bu yasalar sizin için var.Tamam bazı aksaklıkların olduğunu kabul ediyorum ama böyle bir yöntem varken kabadayılıkla olayı çözmek ne kadar insancıl anlayamıyorum.
iyi geceler...
 
Üst