Arama sonuçlarınız

  1. StratejikSEO

    Rehber Google’da İlk Sayfada Olmak için Yapılması Gerekenler

    Google günümüzdeki en önemli arama motoru olma unvanına sahiptir. İnsanlar tarafından gün içerisinde sık sık yardımına başvurulan Google’da, her gün milyarlarca arama sorgusu gerçekleştirilmektedir. Kullanıcıların aradıklarına ulaşabilmek için başvurdukları Google, web siteler açısından da büyük...
  2. StratejikSEO

    Rehber Yerel SEO Stratejileri

    Ticaret piyasasındaki en büyük zorluklardan biri, yerel işletmelerin, büyük firmalar ile rekabet etme noktasında yaşadıkları zorluklardır. Ayrıca yerel işletmeler rekabet konusunda sadece sektördeki firmalar ile değil, aynı zamanda müşteriler ile de bir mücadele içerisindedir. Bu rekabet...
  3. StratejikSEO

    Dijital Pazarlamada Yol Haritanızı Oluşturmak için Dijital CheckUP

    Merhaba ShiftDelete Ailesi; Ara ara yaptığımız paylaşımlarla sizlere bilgi vermeye çalışıyoruz. Şimdi de sizlerle yeni bir projemizi tanıtmak için bu konuyu açmak istedim. Direkt bu konu üzerinden satış hedeflemediğimiz için burada yer almasının daha doğru olacağını düşündüm ama moderatörlerin...
  4. StratejikSEO

    Dijital Pazarlamada Yol Haritanızı Oluşturmak için Dijital CheckUP

    SDN Yönetimi tarafından izin alınmaksızın yapılacak kampanya, satış ve reklamlar geçersiz olacaktır.
  5. StratejikSEO

    SEO’nun KİTABI mı OLUR ?

    Merhaba Arkadaşlar Ben Enver Çakır. Sanal Yönetmen ve Stratejik SEO markalarının kurucusuyum. Bu markalar altında yaptığımız paylaşımlarda sektöre yararlı olmaya çalışmanın yanı sıra; bugün yeni çıkarmış olduğum SEO kitabının haberini ve mutluluğunu sizlerle paylaşmak istedim. “SEO’nun Kitabı...
  6. StratejikSEO

    SSL Kurulumundan Sonra SEO için Yapılması Gerekenler

    Http’den Https Protokolüne Geçiş Yaptınız Mı? Siteniz ne kadar güvenli? Ziyaretçilerinizin verilerini ne kadar koruyabiliyorsunuz? Sitenize gelen ziyaretçilerin ilk olarak kişisel verilerini korumakla yükümlü olduğunuzu söylemek isteriz. Belli bir güven çerçevesi oluşmadığı zaman ziyaretçiniz...
  7. StratejikSEO

    Sesli Arama Optimizasyonu için SEO Rehberi

    SEO alanında çalışan ve kendisini geliştirmek isteyenlerin bildiği üzere, Google her geçen zaman yeni güncellemeler ve algoritmalar ile karşımıza çıkıyor. Kullanıcı deneyimini her daim optimize etme amacı güden Google, bu yönde yaptığı çalışmalarla ve getirdiği kurallarla arama sonuçları...
  8. StratejikSEO

    Yeni Kurulan Wordpress Siteler için A'dan Z'ye SEO Rehberi

    WordPress dünya genelinde en popüler olan blog sistemleri arasında yer almaktadır. Nitekim birçok e-ticaret sitesi oluşturmak için bile güçlü bir altyapıya sahiptir. Altyapısı güçlü olduğundan tercih edilme oranı da yüksektir. Türkiye özelinde baktığımızda ise dünyanın geri kalanına paralel...
  9. StratejikSEO

    UX ve SEO Rehberi - SEO Performansını Etkileyen UX Kriterleri

    Günümüzde kullanıcı deneyimi SEO açısından en çok önem arz eden konular arasında yer almaktadır. Dolayısıyla kullanıcı deneyimi ve SEO arasındaki ilişkiye yönelik birçok soru yöneltilmektedir. Biz de bu konuya yönelik bilgilendirici bir blog yazısı hazırlamak istedik. Yazı boyunca kullanıcı...
  10. StratejikSEO

    En İyi SEO Ajansı Nasıl Anlaşılır?

    SEO Ajansı Ne Yapar? SEO çalışmalarına ilgisi olan kişilere yönelik bu hafta başka bir yazı hazırladık. Yazımızın içeriği genel olarak SEO ajansları ile ilgili soruların cevaplarından meydana gelecek. Yazı boyunca ‘SEO ajansı ne iş yapar?’, ‘SEO ajansında kimler çalışır?’, ‘En iyi SEO ajansları...
  11. StratejikSEO

    Sosyal Medya Yönetimine Neden İhtiyacınız Var?

    Son yıllarda dijitalleşmenin artması ile birlikte sosyal medyanın kullanımı hızla yaygınlık kazandı. Bugün gelinen noktada sosyal medya kanalları insanlar arasında büyük popülerlik kazandığı için markalar için de büyük önem arz ediyor. Bu haftaki blog yazımızda markalar için sosyal medya...
  12. StratejikSEO

    Tarama Bütçesi Nedir? Nasıl Optimize Edilir?

    İngilizcesi ‘Crawl Budget’ olan tarama bütçesi, Google’ın bir web sitesini değerlendirmeye alma sürecinde, Google botlarının sitenizdeki sayfalardan kaç tanesinin gezildiğini gösteren bir terimdir. Tanımdan da anlaşılacağı üzere söz konusu terimi ifade etmede kullanılan ‘bütçe’ kelimesi parasal...
  13. StratejikSEO

    SEO Çalışmalarında Dikkat Edilmesi Gereken Site içi SEO Faktörleri

    SEO çalışmaları iki aşamada gerçekleşmektedir. Bunlar; Site içi SEO ve Site dışı SEO çalışmalarıdır. Dünya çapında en çok kullanılan arama motoru olan Google’da, anahtar kelimelerinizde site sıralamanızı yükseltmek için Google yönergelerine uygun web sitesine sahip olmanız gereklidir. Google...
  14. StratejikSEO

    Hastaneler için SEO ve Dijital Pazarlama Stratejileri

    Özel hastanelerinde bir işletme olduğu göz önüne alınarak rakip hastaneler arasından sıyrılması ve hizmetlerini öne çıkarması gereklidir. Her özel sektörde olduğu gibi hastanelerinde dijital pazarlama kanallarını kullanarak geleneksel reklamcılığın etkisini yitirmeye yüz tuttuğu şu dönemlerde...
  15. StratejikSEO

    Ziyaretçilerin tıklama oranını ve sitede kalma süresini arttırma yolları

    Ziyaretçilerin Tıklama Oranını Arttırma Google’ın çokça önem verdiği hemen çıkma oranı sitelerin arama motoru sonuçlarındaki sıralamasını etkileyen bir faktördür. SEO açısından önemli bir noktaya sahip olan bu faktöre SEO çalışmaları yapılırken son derece dikkat edilmesi gereklidir. SEO...
  16. StratejikSEO

    Rent a car seo çalışması

    Rent a Car hizmetinde daha kolay ulaşılabilir olmak için SEO çalışması yaptırmanız gereklidir. Neden mi? Çünkü insanlar araç kiralamak istedikleri zaman ilk olarak mobil cihazlardan veya bilgisayar üzerinden arama yapmaktadır. Bireysel veya kurumsal fark etmeksizin araç kiralamasının avantajlı...
  17. StratejikSEO

    Uluslararası Lojistik Hizmeti Veren Firmalar için SEO Çalışması

    Uluslararası lojistik firmaları ülkeler arası hizmet vermektedir. Farklı ülkeler arasında ürünlerin güvenle taşınmasını sağlayan lojistik firmalarının kendilerini dünyaya duyurmanın ilk aşaması web siteleridir. Lojistik firmaları web siteleri üzerinden tüm ülkelere vermiş olduğu hizmetleri...
  18. StratejikSEO

    Google Analytics Kullanım Rehberi – Gelişmiş Segmentlerin Kullanımı

    Google Analytics’in edinme sekmesinde yer alan verileri nasıl inceleceğimizi bir önceki “Google Analytics Kullanım Rehberi – Edinmeye Genel Bakış” adlı yazımızda sizlerle paylaşmıştık. Bu yazımızda yine Google Analytics’in sitemizi incelememizde biz sunduğu özelliklerden biri olan “Segmentleri”...
  19. StratejikSEO

    WordPress Site Hızını Arttırmanın Yolları

    WordPress Site Hızını Arttırmanın Yolları WordPress alt yapısında kullandığınız internet sitenizin yüklenme hızı çok mu yavaş? Sitenizin yüklenme hızını etkileyen ve yavaş açılmasını tetikleyen birçok neden olabilir. Sitenin yavaş açılması kullanıcı deneyimini de olumsuz yönde etkilemektedir...
  20. StratejikSEO

    Teknik SEO için Kullanabileceğiniz SEO Araçları

    Teknik SEO Araçları Bilindiği üzere SEO çalışmalarını site içi ve site dışı olmak üzere iki mecrada yürütülmektedir. Teknik SEO bu noktada site içi SEO düzenlemelerini kapsamaktadır. Site içi SEO çalışmalarında sitenin yazılım, tasarım ve içerik düzenlemeleri yapılmaktadır. Teknik SEO...
  21. StratejikSEO

    Google Analytics Kullanım Rehberi – Edinmeye Genel Bakış

    Google’ın ücretsiz olarak sunmuş olduğu araçlardan Google Analytics, sitemizin ziyaretçilerini ölçümlememiz için bizlere detaylı veriler sunmaktadır. Google Analytics verilerini daha iyi analiz etmenize yarayacak bilgileri sizler için “Google Analytics Kullanım Rehberi” adıyla bir yazı dizisinde...
  22. StratejikSEO

    Mobil SEO ve WordPress AMP Kurulumu

    Mobil SEO Nedir? İnternet sitelerine girişte mobil cihazların sayısı günden güne artış göstermektedir. Web sitelerinin de bu doğrultuda site yazılımlarını geliştirerek kullanıcı isteklerini göz önüne almalıdır. Mobil uyumlu site tasarımı ile tüm cihaz boyutlarında düzgün bir şekilde...
  23. StratejikSEO

    SEO Çalışmalarında Sizi Başarıya Ulaştıracak 5 SEO Stratejisi

    SEO STRATEJİLERİ Dijital pazarlama rekabet oranı yüksek olan bir mecradır. Hedef kitlenize ulaşmanızı sağlayacak SEO çalışmalarında doğru stratejiler geliştirerek firmanızı ön plana çıkarabilirsiniz. Çünkü insanlar dijital platformlarda arama yaparken karşılarına çıkan ilk sayfadaki siteleri...
  24. StratejikSEO

    Google Analytics Kullanım Rehberi – Kullanıcı Deneyimini Arttıracak Araçlar

    Google Analytics Kullanıcı Deneyimini Arttıracak Araçlar kullanici deneyimini arttiricak araclar - Google Analytics Kullanım Rehberi - Kullanıcı Deneyimini Arttıracak AraçlarDijital pazarlamada kullanıcı deneyimini arttıracak yöntemler son derece önem kazandı. Sitenize gelen ziyaretçilerin...
  25. StratejikSEO

    Sosyal Medyanın SEO’ya Katkısı Nedir ?

    Sosyal Medya Performansının SEO’ya Katkısı Sosyal medya hesapları SEO’nun gizli kahramanı desek yanlış olmaz. Sosyal medya hesaplarında artan etkileşimler, dolaylı yollardan SEO’yu etkileyerek sitenizin sıralamasına olumlu yönde katkılar sağlamaktadır. Şimdi birlikte sosyal medyanın etkili...
  26. StratejikSEO

    KOBİ’ler için Dijital Pazarlama Stratejileri

    Dijital Pazarlama Stratejileri Küçük ve orta işletmelerin ülke ekonomisi üzerinde önemli etkileri bulunmaktadır. Kobilerin yönetimi büyük işletmelere göre daha esnek bir yapıya sahiptir. Bu yüzden Kobiler için geliştirilen çözümlerin uygulanabilmesi ve yapılan işlemlerden daha hızlı sonuçlar...
  27. StratejikSEO

    SEO Testi

    Merhaba SDN Ailesi; Sitemizde oluşturduğumuz bir SEO testinin buradan da paylaşımını yapmak için konu oluşturuyorum. Bundan sonra her ay genel ya da SEO'nun belirli bir alanına ait düzenli olarak SEO Testi yayınlayacağız. Sizlerden de gelecek önerileri ve eleştirileri değerlendirerek gerekli...
  28. StratejikSEO

    Google Analytics Kullanım Rehberi & Kitleye Genel Bakış

    Google Analytics Kullanım Rehberi & Kitleye Genel Bakış Dijital pazarlama çalışmalarının başlangıcı ve devam eden süreç içerisinde en önemli aşama yapılan çalışmaların analizi ve ölçümlenmesidir. Stratejik SEO olarak SEO başta olmak üzere ayrıntılı bilgi vermeye çalıştığımız konulara “Google...
  29. StratejikSEO

    Adwords mü? SEO mu?

    Dijital pazarlama çalışmaları içerisinde Google AdWords reklamları ve SEO çalışmaları çok önemli iki ayrı alandır. Firma ve markaların kullanıcılara kolay ulaşabilmesi, ürün ve hizmetlerinin tanıtımlarını yapabilmesi, site ziyaretçi sayısını yükseltmesi ve satış oranlarını arttırabilmesi adına...
  30. StratejikSEO

    Sosyal Medya Danışmanı Ne Yapar?

    Sosyal Medya Danışmanlığı Sosyal medya danışmanlığı; sosyal medya yönetimi, içerik üretme ve geliştirme, hedef kitle etkileşimi sağlama, organik takipçi arttırma, sosyal medya pazarlama fikirleri geliştirme ve sosyal medya reklam çalışmalarını yönetme gibi geniş bir yelpazede hizmet...
  31. StratejikSEO

    Doğal Reklamcılık ile İçerik Pazarlaması Arasındaki Fark Nedir?

    Doğal reklamcılık nedir? Doğal reklamcılık ürün ve hizmet tanıtımları için doğal bir kurgulama yöntemi ile eğlenceli ve eğitici içeriklerin hazırlanması ve kullanıcılar ile buluşturulmasıdır. Doğal reklamcılık yönteminde marka tarafından verilmek istenen mesaj kullanıcıların bulunduğu ve mesaj...
  32. StratejikSEO

    Dijital Pazarlama Teknikleri

    Dijital Pazarlama Nedir? Dijital pazarlama, elektronik ortamlar üzerinde markaların ürün ve hizmetlerini tanıttığı, hedef kitleye ulaşabilmek için iletişimlerini dijital kanallar üzerinden yürüttüğü bir pazarlama yöntemidir. Dijital pazarlamanın geleneksel pazarlamaya oranla en büyük...
  33. StratejikSEO

    Manuel Spam Cezasını Gidermek için Yapılması Gerekenler

    Manuel Spam Cezası Nedir? Manuel spam cezası kopya içerik, anti SEO çalışmaları, düzensiz link alımı, backlink satın alınması, yanlış backlink konumlandırılması ya da başka bir nedenden dolayı Google’ı kandırmaya yönelik hamleler sonucu Google’ın web sitelere uygulamış olduğu bir yaptırımdır...
  34. StratejikSEO

    Native Advertising, Doğal Reklamcılık Nedir?

    Native Advertising nedir? Native Advertising bir diğer adıyla doğal reklamcılık dijital pazarlama sektörünün yükselen trendi olarak dikkatleri çekmektedir. Dijital reklam ajansı olarak hizmet veren firmalar tarafından yoğun olarak tercih sebebi olan doğal reklamcılık; marka ve firmaların...
  35. StratejikSEO

    SEO için En Doğru Robots.txt Yönetimi

    Robots.txt Nedir? Robots.txt en basit anlamda web sunucusuna yerleştirilen bir komut dosyasıdır. SEO çalışmaları açısından önemli olan robots.txt dosyası sayesinde arama motoru botlarına sitenizde hangi bölümlerin dizine eklenip, hangi bölümlerin eklenmeyeceğinin bilgisi verilmektedir. Arama...
  36. StratejikSEO

    Google AdWords Editör Hesap İşlemleri

    Google AdWords Editör Google AdWords Editör, Google AdWords reklamlarına ait kampanyaları çevrim dışı olarak yönetmenize imkan vermektedir. Birçok düzenleme yapabilmenize olanak tanıyan bu sistem ile birden fazla kampanya hesabını Editör üzerinden indirerek kullanabilme şansınız vardır. Google...
  37. StratejikSEO

    Zararlı Backlinklerden Kurtulmak İçin Neler Yapılmalıdır?

    Her Backlink Fayda Sağlar mı? Site dışı SEO çalışmaları kapsamında önemli bir yere sahip olan backlink çalışmaları, genel SEO çalışmaları kapsamında da oldukça önemli bir yere sahiptir. Yani SEO çalışması yapılan bir web sitenin üst sıralara çıkartılması, site değerinin yükseltilmesi ve arama...
  38. StratejikSEO

    Google AdWords Editör Hesap İndirme

    Google AdWords Editör'de Hesap Nasıl İndirilir? Google AdWords Reklamları için oluşturduğunuz hesap sayfanızda yer alan reklam kampanyalarınızı çevrimdışı olarak yönetebilmeniz için Google tarafından sunulan Google AdWords Editör ücretsiz bir uygulamadır. Google’ın bu ücretsiz uygulaması...
  39. StratejikSEO

    İçerik Pazarlaması için Faydalı Araçlar

    İçerik Pazarlaması için Kullanılabilecek Araçlar SEO Çalışmaları ve Dijital Pazarlama Çalışmaları için İçerik Pazarlamasının önemi her geçen gün daha fazla artmakta ve İçerik Pazarlama Çalışmaları çok hızlı bir şekilde büyümekte ve çok etkili bir hale gelmektedir. Her gün milyonlarca insan...
  40. StratejikSEO

    Google AdWords Editör Nedir?

    Google AdWords Editör Nedir? Google AdWords Editör, Google AdWords Reklamları hesabınızda bulunan reklam kampanyalarını çevrimdışı olarak yönetmek için kullanabileceğiniz ücretsiz bir Google uygulamasıdır. AdWords editör ile bir veya birden fazla hesabı indirebilir ve bu hesaplarda...
  41. StratejikSEO

    Viral Pazarlama İlkeleri ve Stratejileri

    Viral Pazarlama İlkeleri ve Stratejileri Viral pazarlamada amaçlanan hedefe ulaşılmasını kolaylaştıracak bazı temel unsurlar bulunmaktadır. Bu kriterleri viral pazarlamanın ilkeleri olarak adlandırabiliriz. Kullanıcıya ulaşmanın ve onların aksiyona katılmasını sağlayacak olan bu viral pazarlama...
  42. StratejikSEO

    SEO ve İçerik Pazarlaması İlişkisi

    SEO ve İçerik Pazarlaması SEO çalışmalarının en önemli bileşenlerinden birisi hiç şüphesiz içeriklerdir. Özgün ve kaliteli içerikler üretmek, arama motorlarındaki bulunabilirliğinizi ve değerinizi yukarılara çıkaran bir faktördür. İnternet kullanımının yaygınlaşması ve dijital dünyadaki...
Üst