Arama sonuçlarınız

  1. D

    Sdn kosPley

    Merhaba, bir süredir sdn yi takp edemiyordum, yada üye girişi yapmadan forum başlıklarına filan bakıyordum, Anlaşılan HİT fena halde düşmüş, adına kosplay denilerek 20. si yayınlanan taze ergen mıknatısı devreye girmiş, bu yöntem bizim "ulusal merkez" medyada bile tutmuştu, erotizm pornografi...
  2. D

    Microsoft Lisans Bedeli

    Microsoft lisans bedelleri özellikle büyük firmalarda büyük gider kalemi, fakat satılan ürünlerin hiçbir garantisi yok, tröst olmak böyle bişey,
  3. D

    Günün Komik Fotoğrafları

    Yeni!!?? iMac çıkmış ben saydım yanlış değilse 8 tane
  4. D

    Noah 2014 - Nuhun Gemisi Filmi

    minik bir katkı yapabilirimiyim, "kendi peygamberlerinin" ifadesi bizim toplum olarak sürekli "dış kaynaklardan" beslenmemizin neticesi, birçok arkadaş-akaraba ile bu tarz mevzuları konuşurken yaptığımız ortak hata, bu peygamberlerden bahsederken ötekileştiriyoruz. Eğer kastettiğimiz HZ.İsa ...
  5. D

    Ücretsiz kurslar geliyor

    okuldaki dersler ve/veya öğretmenler yetersizse niye çocukları okula gönderiyoruz Okuldaki dersler yeterliyse niye kursa gönderiyoruz, Okulda anlatamadıkları dersleri AYNI öğretmenler halk eğitm merkezlerinde nasıl anlatacak, hangi müfredatı kullanacaklar, ek kaynak (kitap vs) gerekecek mi...
  6. D

    Çoluk çocuk yazalım,

    Yapılan araştırmalara göre günümüzde her üç çocuktan birisi, konuşmayı öğrenmeden önce akıllı telefon veya tablet kullanıyor. Çocuklar teknolojiye bu kadar yatkınken, onlara bilgisayarda kod yazmayı öğretmeye ne dersiniz? Kim bilir belki de geleceğin Bill Gates veya Steve Jobs’ı sizin evden...
  7. D

    En İyi Film Replikleri

    Banker bilo yaptım ama hele bir sor niye yaptım
  8. D

    E-Ticaret Sitesi İçin Beta Testerlar Arıyoruz

    Ben de yardım etmek isterim, sadece hangi ve saatlerde olması gerekiyor, görevi aksatmamak için soruyorum.
  9. D

    Avrupa'nın 'medeni' ülkesi

    Sanırım konu Avrupanın medeni olup olmadığı tartışmak için değildi , forumlar bu tarz konular için pek yeterli değil zaten. Sadece bilgilendirmek için paylaşıldı belki ve bir iki yoruma bakarak " Türkiye insanı " hakkında bilgi edinmek de mümkün değil ama, kelime yanlış yazılmadıysa - Türkiye...
  10. D

    Su İçmek Orucu Bozmaz !

    İran, komik adamlar ülkesi. Ama iyi oluyor böyle haberler, daha iyi anlıyoruz şia yı Oruç için ne deniyor." İnsanın oruç dışında her ameli kendisi içindir. Oruç benim içindir, mükafatını da ben vereceğim.
  11. D

    Şeytana uymamak, insanın en büyük başarısıdır

    Yazının ana fikri zaten LUZUMSUZ HARCAMA yapmayın. Size luzumlu gibi gelen birçok luzumsuz harcama ve beraberinde gelen israf anlatılıyor. İç huzuru harcama yaparak değil bilakis harcamaları kısarak sağlarız, "kalpler ancak allah'ı anmakla mutmain olur"
  12. D

    Gezi Parkı Eylemi için açılan başlığı kapatalım mı?

    Bu konuların "doğası gereği böyle tartışıldığı" söylemi, kavga etmeyi seviyoruz bahaneye gerek yok, demek gibi. Çok daha düzeyli tartışılabilir-di-. Ancak kul hakkı denilen şeyin unutulmaya yüz tuttuğu günümüz dünyasında karşı taraf "ÖTEKİ" kişi, kurum, kuruluş, ırk, din, takım... farketmiyor...
  13. D

    SDN Üyeleri, Gezi Parkı Eylemi için ne düşünüyorlar? Tartışıyoruz!

    artık nasıl göründüğü...
  14. D

    SDN Üyeleri, Gezi Parkı Eylemi için ne düşünüyorlar? Tartışıyoruz!

    yok abi 411 olan hürriyetin pop soyoloğuydu. MANŞET aynen şöyleydi "411 el kaosa kalktı" yani meclisteki 411 milletvekili bir kanunu onaylıyor. Gücünü kimlerden aldığı belli malum medya bu manşeti atıyor. Çok bilmiş sabih BİRADER için 367 SABİH deniyor. Hep tam vaktinde birilerin imdadına...
  15. D

    Soldan sağa, Yukarıdan aşağıya,

    Sanma şâhım/ herkesi sen/ sâdıkâne/ yâr olur Herkesi sen/ dost mu sandın/ belki ol/ ağyâr olur. Sâdıkâne/ belki ol/ bu âlemde/ dildâr olur Yâr olur/ ağyâr olur/ dildâr olur/ serdâr olur bu dörtlük soldan sağa ve yukarıdan aşağıya doğru okunabilir ve dört satır aynı şekilde tekrar edilmiş...
  16. D

    SDN Üyeleri, Gezi Parkı Eylemi için ne düşünüyorlar? Tartışıyoruz!

    Baby Boomer’lar Y’lere anlayışlı, peki ya X’ler… Son yazımda, Y kuşağımızın hassasiyetlerine ilişkin 26 madde sıralamıştım. Listeye 60’lı yaşlarını süren Baby Boomer’lardan ve 40’lı yaşlarını süren X’lerden eklemeler geldi. Görüyorum ki önceki kuşaklar Y’lerin hassasiyetlerine katılmakla...
  17. D

    Türkçe Olimpiyatları 2013

    Babayiğit arıyorsun ismin cismin gizili, Önce Babayiğit gibi bi isminle cisminle bi görün, kaçak güreşmenin anlamı yok, burada adam da yemiyoruz, sağolsun modlar hertürlü küfür hakaret durumuna anında müdahil, Burada 2 satır yazıyla zaten anlatılamaycak bu mevzuya balıklama dalıp noluyor...
  18. D

    SDN Üyeleri, Gezi Parkı Eylemi için ne düşünüyorlar? Tartışıyoruz!

    sadece bilgi amaçlı paylaşıyorum doğru bilgi için http://www.zaman.com.tr/mustafa-armagan/inonu-taksimdeki-musluman-mezarligini-yok-etmisti_2098480.html zaman - Mustafa Armağan
Üst