Arama sonuçlarınız

  1. Burakfr0

    Bu 2 PC'den hangisini almalıyım?

    İkinci el de abartı fiystlar görüyorum
  2. Burakfr0

    Bu 2 PC'den hangisini almalıyım?

    Hahahahahaha 3bin lira olsa canavar toplardım beş para etmez bu bilgisayarlar
  3. Burakfr0

    Sahip olması imkansız rüya araçlar

    Bi mazda rx7 fc/fd Mk4 Supra Evo VIII R32 ve R34 Başka bişey istemiyorum
  4. Burakfr0

    Turbox anakart almak vs aliexpressten gigabyte getirtmek

    Bozuk çıkma olasılığı oluyor ve işlemci ekran kartını vs yarın alacağım w ay onların gelmesini beklesem işlemci vs çalışmazsa geri almak istemeyebilir.
  5. Burakfr0

    H55 anakart xeon x3440 uyumlu

    Arkadaşlar satan varsa ulaşsın lütfen
  6. Burakfr0

    Reuters: Türkiye’de 'az al çok öde' dönemi yaşanıyor

    Ekonoğmi çoh iyi yeenim
  7. Burakfr0

    Foxconn h55 mxv ile x3440 uyumu

    Arkdaşlar uygun anakart bulamıyorum foxconn anakart alıp 3 veya 3.2 ghz de kullansam bi sorun olurmu zaten hd 6570 ile kullanacağım stok frekansta bile yeterli olacağını düşünüyorum gigabyte ile arasında performans farkı ne kadar olur.
  8. Burakfr0

    Turbox anakart almak vs aliexpressten gigabyte getirtmek

    Hocam link atabilir misiniz acaba o şekilde ne kadara gelir 1050 tl bütçem vardı 700 e işlemci, soğutucu ram ekran kartı aldım kalanı anakarta gidecek hdd için de babamdan isteyeceğim 1610903460 Ve ruble daha değersiz olduğundan rusyadan getirtsem ?
  9. Burakfr0

    Turbox anakart almak vs aliexpressten gigabyte getirtmek

    Arkadaşlar 1156 anakart lazım tr de gigabyte alınca 650 küsüre geliyor aliexpressten alırsam kargoyla 380 gibi bi fiyata geliyor satıcıya da fiyatı düşük girmesini isteyince vergi az geliyor sizce ne yapmalıyım 1610903232 Xeon x3440 ve hd6850 kullanacağım pci e 2.0 sanırım
  10. Burakfr0

    Valorant oyunu ekran kartını mı yorar işlemciyi mi?

    Kusura bakmayın hocam yanlış görmüşüm
  11. Burakfr0

    Foxconn anakart alınır mı

    İkinci el arıyorum işlemci ram soğutucu ekran kartı psu aldığım zaman 400 tl kalıyor o 1tb hdd 100 tlye bulmak mümkün oluyor ama anakartı yakında bulamıyorum
  12. Burakfr0

    Valorant oyunu ekran kartını mı yorar işlemciyi mi?

    Valorant ram ağırlıklı
  13. Burakfr0

    Foxconn anakart alınır mı

    Gigabyte asus asrock üçünden birini artık hangisi gelirse alacağım ama bulamıyorum şehir dışından kargoya da güvenemiyorum
  14. Burakfr0

    Valorant oyunu ekran kartını mı yorar işlemciyi mi?

    İşlemci ve ekran kartını eşit rami ikisinden 2 kat fazla kullanıyor
  15. Burakfr0

    2. El öneri yapabilecekler

    Hocam bundan yakınd bulamadım ecsonic h55 nasıldır
  16. Burakfr0

    Foxconn anakart alınır mı

    Evet ben de bunları duyduğum için istemiyordum foxconn adından bile belli oluyor aslında kalitesi asrock gigabayt ve asus arıyorum ama ya bozuk oluyor ya işlemci ile bir satıyorlar
  17. Burakfr0

    Foxconn anakart alınır mı

    Aslında bi önceki anakartım asrock n68c-s ucc idi xt b40 işlemci ile kullanıyordum oc performansı yaklaşık 1ghz kadardı ama şuan asrock h55 bile bulamıyorum izmir içinde 1610867886 0.5 0.6 ghz kadar oc yapıp kullanacağım için emin olamadım foxconn da oc yapılmıyor diyorlar
  18. Burakfr0

    2. El öneri yapabilecekler

    Hocam bi anakart kaldı yardımcı olabilir misiniz
  19. Burakfr0

    H55 anakart bulamıyorum

    Arkadaşlar xeon x3440 için ikinci el anakart arıyorum ancak esc ve foxconn dışında izmir içi bulamadım yardımcı olursanız sevinirim
  20. Burakfr0

    Casper Servis Deneyiminiz Hiç Oldu Mu?

    Kuzenim servise i3 laptopu gönderdi yanlışlıkla i5 göndermişler tekrar servise gidince fark ettiler
Üst