Arama sonuçlarınız

  1. M

    İphone 11 dokunmatik ve donma sorunu

    İphone 11. Şifresi. dokunmatik 1605610567 https://eksiup.com/v/480251191 1605610633 Bi bakıp yardımcı olurmusunuz 1605611074 Beyler cevap vericek misiniz acil
  2. M

    İphone 11 dokunmatik ve donma sorunu

    Sadece fotoğraf atılıyor galiba
  3. M

    İphone 11 dokunmatik ve donma sorunu

    Video atabiliyor muyuz buraya
  4. M

    İphone 11 dokunmatik ve donma sorunu

    Biraz araştırma yaptım donma sorunu çoğu kişide varmış iOS güncellemesi sonrasında çıkan bir şey büyük ihtimal ama bu dokunmatik sorunu iOS’la alakalı olabilir mi onu sormak istedim 1605609708 Ve zaten acayip büyük bi dokunmatik sorunu yok herhangi bi uygulamaya basıyorum olmuyor uygulamanın...
  5. M

    İphone 11 dokunmatik ve donma sorunu

    Servise götürdüm iTunes ile sıfırladılar ve cihazın sorunsuz çalıştığını söylediler
  6. M

    İphone 11 dokunmatik ve donma sorunu

    Cihazı alalı bir buçuk ay falan oldu ilk başlarda her şey normaldi ama son bir iki haftadır ufak ufak kasmalar gözlemliyorum, ve herhangi bir uygulamaya bastığımda açmıyor birkaç kere basmam gerekiyor bu sorunlar iOS güncellemesi ile mi alakalı yoksa cihaz hatalı mı? Yardımcı olursanız sevinirim
  7. M

    iPhone 11 ekran sorunu

    İphone 11 kullanıyorum günde 1 kez ekran rengi çok fazla koyulaşıyor (ayarlar - erişilebilirlik - ekran ve Metin puntosu - beyaz noktaları azalt) ayarını fullediğinde olan görüntünün aynısı. Ayar kapalı olmasına rağmen yinede ekran kararıyor kapatıp açtığımda düzeliyor. Sebebi nedir?
  8. M

    İphone 11 ekran sorunu

    True ton açık neden olduğunu bende anlamadım biraz araştırma yaptım ama bi sonuç veya çözüm yok
  9. M

    İphone 11 ekran sorunu

    İphone 11 kullanıyorum günde 1 kez ekran rengi çok fazla koyulaşıyor (ayarlar - erişilebilirlik - ekran ve Metin puntosu - beyaz noktaları azalt) ayarını fullediğinde olan görüntünün aynısı. Ayar kapalı olmasına rağmen yinede ekran kararıyor kapatıp açtığımda düzeliyor. Sebebi nedir?
  10. M

    İphone 11 Safaride donma sorunu

    İphone 11 ile safariden özel bölümünden Twitter’dan herhangi bir video izlemeye çalışsam sayfa açılmıyor ve dokunmatik kitleniyor sadece safariden çıkabiliyorum.bu yüzden cihaz değişimi yaptım ama yeni cihazda da aynı sorun var bu Cihazla mı alakalı yoksa internetle mi bir türlü çözmedim...
Üst