Arama sonuçlarınız

  1. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor

    Arkadaşlar bilgisayarım tuşa bastığım andan itibaren kendini 5 10 saniye aralıklarla resetliyodu bazen normal açılıyodu 10 15 dk sonra kapanıyodu. Şimdi basınca tüm herşey normal çalışıyo ışıklar fanlar dönüyo fakar ne monitöre ekran geliyo ne de klavyenin ışıkları yanıyo yardım edebilicek var...
  2. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor.

    Abi dediğini yaptım işe yaramadı şimdi açılırken tam fanlar dönüyo klavye'nin ışığı yanıyo şalteri kapamış gibi duruyor sonra 2 3 saniye sonra tekrar başlıyo öyle çalışıyo ama yine ekran yok.
  3. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor.

    Abi ben baktım ona benim kart h110m-k ne cmos yazan bi yer var kartta ne de çıkartacak klips tarzı şey
  4. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor.

    6 ay oldu alalı montajlı geldi macunu bitmiş olma şansı varmı 1588354335 Hocam bundan önce 350 wattlık psu vardı onu değiştirdik şimdi 300 wattlık var yine aynı sorun biosta cpu sıcaklığı 31 32 gibi gösteriyo anakart 29 30 gösteriyor.Anakartı uzay montaj denemek istiyorum bilgilendirebilir...
  5. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor.

    Abi yazın için teşekkürler fakat şimdi sorun farklı oldu lütfen ne zaman görürsen tekrar döner misin.Sorun şu bilgisayar açılıyor normal 10 15 dakika kadar sonra hiç ellemesem bile res atıyor buna da bi çözüm bula bilir misin
  6. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor.

    Arkadaşlar bilgisayarım'ın tğm fanları dönüyor fakat ekran gelmiyor.Monitör bozuk değil. Evet ekran kartını söküp onboard denedim.hdd bozuk değil bios pilini çıkartıp bekledim.ramlari tek tek denedim hepsini yaptım.başka ne yapabilirim.uzay montaj da denesem bi farklılık olur mu.
  7. Z

    Donanım Bilgisayar restart atıyor

    Yok abi yok bozuk değil hdd
  8. Z

    Donanım Bilgisayar restart atıyor

    Hdd'den olduğunu düşünmüyorum çünkü 2 adet var bir tanesini çıkarpı diğerini tek çalıştırınca yine aynısı oluyor. 1588174059 Arkadaşlar sorun ne olabilir çıldırıcam 1588177397 2 Abii
  9. Z

    Donanım Bilgisayar restart atıyor

    Yok abi herşeyi yaptım böyle çıkarıp takma işlerini. Bi anakart'ı çıkartmadığım kaldı
  10. Z

    Donanım Bilgisayar restart atıyor

    Arkadaşlar video'da ki gibi oluyor bazen normal açılıyor geziniyorum en fazla 5 dakika sonra tekrar böyle oluyor.Geçen gece sahurdan sonra uykuya bıraktım öğlen uyanınca klavye'nin tuşuna bastım klavye yandı söndü 1 saniye arayla her tuşa bastığımda böyle oldu sonra kapadım açtım böyle...
  11. Z

    Donanım Bilgisayar resleniyor.

    Arkadaşlar yok mu bi çözümü olan
  12. Z

    Donanım Bilgisayar resleniyor.

    Abiler ekran kartını çıkarttım şimdi sadece klavye yanıyo ekran tepki bile vermiyor
  13. Z

    Donanım Bilgisayar resleniyor.

    Geçen gece uykuya bıraktım sabah açılmadı 1588018748 Hocam 2 aydır kullanıyorum şimdi oldu
  14. Z

    Donanım Bilgisayar resleniyor.

    Video da olduğu gibi oluyor sürekli napabilirim arkadaşlar.
  15. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor

    Alın beyler izleyin 1588018822 Arkadaşlar yok mu bi çözüm.
  16. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor

    Beyler video atıcam ama dosya çok büyük diyo
  17. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor

    Bazen simsiyah hiç gelmiyor bazen bios a girebiliyorum biostayken gene kapanıyo en fazla 1 dakika açık kalıyor ( Bios a girmesinin sebebi 2. Hdd te windows var hangisine gireceğimi seçmem için otomatikman giriyor.)
  18. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor

    Hocam söküp takmadığım parça kalmadı. Anakart H110M-K 1588000767 Denedim tık yok.
  19. Z

    Donanım Bilgisayar açılmıyor

    Arkadaşlar 2 gün önce sahura kadar oynadım bilgisayarımla sonra uykuya bırakıp uyudum sabah açtığımda fanlar sönüyor fakar görüntü gelmiyordu. O günden beri görüntü gelmiyor fakat hem anakartın ışığı yanıyor hemde tüm fanlar dönüyor. Lütfen yardımcı olun karantina da delirmek üzereyim
  20. Z

    PSU yeterli mi?

    Arkadaşlar bilgisayarım'da sıkıntı vardı sürekli kendini tekrardan başlatıyordu bende yeni bir PSU aldım normalde 350'idi şimdi aldığım 300'lük ve hata düzelmedi.Bende parçayı götürmek için sökücektim sonra dedimki ekran kartını (GTX 1050TI) çıkartıp deniyim ve şu an bilgisayar çalışıyor şimdi...
Üst