Youtubeden video indirmek
  1. #1
    jöl

    Unhappy Youtubeden video indirmek

    arkadaşlar program da indirdim fakat bir türlü istediğim videoyu indiremiyorum tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı ? teşekkürler.
  2. #2
    _taha

    Standart

    Videoget......
  3. #3
    armagano

    Standart

    İnternet Download Menager YAni İdman
  4. #4
    ulas31

    Standart

    free youtube dovlaod
  5. #5
    souris

    Standart

    Benim incelemesini yaptığım programı tavsiye ederim Vdownloader kullanımı oldukça basit süper bir yazılım


    http://forum.shiftdelete.net/junior-...irakmasin.html
  6. #6
    ulas31

    Standart

    ister mp3 e çevir istersen video indir
  7. #7
    Frespo

    Standart

    arkadaşlar firefoxu kullanıosanız onunn "downloadhelper" adlı eklentisini bi kurun süper bişi youtubedan başka bi kaç sitede denedim ve oldu hatta genelde flv uzantılı olarak indirdiğiniz dosyaları mpeg gibi formatlara da çevirebiliyorsunuz. öneririm.
  8. #8
    Frespo

    Standart

    v downloader bi arkadaş önerisiyle kullandım ama pek beğenedm
  9. #9
    souris

    Standart

    Vdownloader istediğin formatta istediğin şeyi indiriyor *mp3 yap *avi yap *3gp yap ne istersen ayrıca farklı siteleride destekliyor
  10. #10
    fenerligenc

    Standart

    real player programı harika sadece youtube değil izlediğin her videoyu anında indirme seçeneği var şiddetle tavsiye ederim
  11. #11
    jöl

    Standart

    teşekkürler..
  12. #12
    OnLT

    Standart

    Arkadaşlar ben Orbit'i kullanıyorum hem Türkçe bir download yöneticisi (Flashget gibi) hemde YouTube Video Google MetaCafe Vimeo ... gibi video sitelerinden tek tıkla .flv video indiriyor ben onu tavsiye ederim.
  13. #13
  14. #14
    aliihsangs12

    Standart

    Alıntı fenerligenc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    real player programı harika sadece youtube değil izlediğin her videoyu anında indirme seçeneği var şiddetle tavsiye ederim
    eğer Firefox 3 kullanmıyorsan bence de en iyisi real player plugin ama maalesef FF3 ile uyumlu değil.

    bilgisayarında Total Video Converter tarzı bir çeviri programı varsa Real Player kadar kaliteli ve FF3 ile uyumlu var Sothink'i (eklenti halinde ve flv. olarak indiriyor.) öneririm. ;)
  15. #15
    goki

    Standart

    ben tubehunter kullanıyorum biçok siteden video yu istediğin formatta indirebiliyo bunun haricinde bide Sothink Web Video Downloader bu program var buda biçok siteden indirebiliyo ama sadece video olarak
  16. #16
    DENIZCI_1

    Standart

    birde ORBİT deneyin
  17. #17
    bumba

    Wink

    Alıntı fenerligenc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    real player programı harika sadece youtube değil izlediğin her videoyu anında indirme seçeneği var şiddetle tavsiye ederim
    Real Player bir bilgisayarda olması gereken son programlardan biri diye düşünüyorum. O kadar çok açığı varki adamlar programı güncellemekten bıktı.
  18. #18
    Serkannd

    Standart

    şuraya bak bi soruya 2 sayfa yanıtlar,alternatifler,linkler,yorumlar yasal değil ya ondandır

    orbit tavsiyemdir..
+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 15-12-2012, 12:27
  2. İnternetten film indirmek harammı
    soldier01 - forum Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 13-10-2010, 13:58
  3. Müzik 'indirmek' artık yasal
    EzOhİsTaN - forum İnternet Haberleri
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 29-01-2008, 11:27
  4. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 20-01-2008, 15:24
  5. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 06-01-2008, 20:50