Tasarım Programı ?
  1. #1
    MuzuR

    Standart Tasarım Programı ?

    Dış Cephe Kaplama sistemlerinde

    kullanan bir program varmış arkadaşlar ;

    Tasarım programı okunuşu Kolen drift Yazılışda

    Corend Drift gibi bişi ama bulamıyorum.

    Bu programı bilen ( yazılışı ile )

    ve kullanabilen varmı ?
  2. #2
    pafter

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    CorelDRAW programını arıyorsun sanırım
    http://www.corel.com/servlet/Satelli.../1191272117978
  3. #3
    MuzuR

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Alıntı pafter Nickli Üyeden Alıntı
    CorelDRAW programını arıyorsun sanırım
    http://www.corel.com/servlet/Satelli.../1191272117978
    evt işte bu o.O süpersin ya hemen indirip
    çalışmam lazım üzerinde ;(
    Çok teşekkür ederim pafter cok sağol
  4. #4
    Wolker

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Corend Drift 'den Corel Draw'a ulaşan arkadaşı ayrıyeten bende tebrik ve takdir ediyorum (sırt sıvazlama)...
  5. #5
    MuzuR

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Alıntı Wolker Nickli Üyeden Alıntı
    Corend Drift 'den Corel Draw'a ulaşan arkadaşı ayrıyeten bende tebrik ve takdir ediyorum (sırt sıvazlama)...
    Ya napim biri ağız ucuyla söyledi bana :L
  6. #6
    Wolker

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    agız ucuyla söyleyen arkadaş içinde ekstra birşey düşünürüz artık
  7. #7
    Jerusalem

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    CorelDraw 'ın dış cephe kaplama sistemleriyle bi' ilgisi olduğunu bilmiyordum. Corel Draw, profesyonel bi' masaüstü yayıncılık programı tabi resim işleme fonksiyonları da mevcut.Ayrıca.
  8. #8
    MuzuR

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Alıntı Jerusalem Nickli Üyeden Alıntı
    CorelDraw 'ın dış cephe kaplama sistemleriyle bi' ilgisi olduğunu bilmiyordum. Corel Draw, profesyonel bi' masaüstü yayıncılık programı tabi resim işleme fonksiyonları da mevcut.Ayrıca.
    Çok tşk ederim Jerusalem.Resim işleme fonksiyonu demişsin zaten.Bana getirilen bina resimlerini işlicem.
    Sözde o söyleyen kişi bu programı bana bir hafta gibi kısa bir süre içinde öğretebileceğini söyledi ama genede indirip kendi kendime kurcalıcağım.
  9. #9
    myefsane

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Alıntı Wolker Nickli Üyeden Alıntı
    Corend Drift 'den Corel Draw'a ulaşan arkadaşı ayrıyeten bende tebrik ve takdir ediyorum (sırt sıvazlama)...
    walla bende tebrik ediyorum...
  10. #10
    mila12

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Corel Draw programı çok güzel bir programdır tabi fiyatı daha güzeldir 950 Ytl yada 1000 Ytl satış fiyatına sahiptir.
  11. #11
    MuzuR

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Ben suan demosunu indiriorum 15 günlük kısıtlamalı
    Ama öğreniyim fiyatı sorun diğil (A)
  12. #12
    Jerusalem

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Alıntı MuzuR Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Jerusalem Nickli Üyeden Alıntı
    CorelDraw 'ın dış cephe kaplama sistemleriyle bi' ilgisi olduğunu bilmiyordum. Corel Draw, profesyonel bi' masaüstü yayıncılık programı tabi resim işleme fonksiyonları da mevcut.Ayrıca.
    Çok tşk ederim Jerusalem.Resim işleme fonksiyonu demişsin zaten.Bana getirilen bina resimlerini işlicem.
    Sözde o söyleyen kişi bu programı bana bir hafta gibi kısa bir süre içinde öğretebileceğini söyledi ama genede indirip kendi kendime kurcalıcağım.
    Bir hafta! o.O Kolay gelsin.
  13. #13
    MuzuR

    Standart Ynt: Tasarım Programı ?

    Alıntı Jerusalem Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı MuzuR Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Jerusalem Nickli Üyeden Alıntı
    CorelDraw 'ın dış cephe kaplama sistemleriyle bi' ilgisi olduğunu bilmiyordum. Corel Draw, profesyonel bi' masaüstü yayıncılık programı tabi resim işleme fonksiyonları da mevcut.Ayrıca.
    Çok tşk ederim Jerusalem.Resim işleme fonksiyonu demişsin zaten.Bana getirilen bina resimlerini işlicem.
    Sözde o söyleyen kişi bu programı bana bir hafta gibi kısa bir süre içinde öğretebileceğini söyledi ama genede indirip kendi kendime kurcalıcağım.
    Bir hafta! o.O Kolay gelsin.
    Ya sadece binanın dış rengini ve motifini filan koyuyorsun.Bilmiyorum nasıl bi program ama autocad filan cok ıyı biliyorum.Sanırım ona benzer bir programdır.Komutlar filan...
    Bütün tasarım programları birbirine benziyor zaten ;)
    Neyse bi kuruyum da (A)
  14. #14
    amesfa

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?

    Ard arda yazılan yorumlar silinmiştir.

    Konu uygun bölüme taşınmıştır.
  15. #15
    ferotti

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?

    CorelDRAW da dış cephe kaplama işi nasıl yapılıyormuş biri bi anlatsın da merak ettim. CorelDRAW 1.21 versiyonundan beri hergün kullanmak zorunda olduğum bu program bu işe de mi yarıyormuş diye kendimi yiyim. Yoksa bunu tavsiye eden düz yazı yazmak için word yerine excel mi kullanıyor acaba merak ettim.
  16. #16
    pafter

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?

    Arkadaşa kim tavsiye etmişse bir bildiği vardır diye düşünüyordum ama Coreli iyi kullanan arkadaşlar bi kaç şey söylemişler program hakında detaylı bilgim olmadığı için birşey diyemiyorum (Ben biraz AE, 3DS max, Ai, PS kullanıyorum, Corel hiç kullanmadım ve bilmiyorum) ben ilk mesajındaki sözlerinden yola çıkarak nette baktım mimari alanlardada kullanılıyor diye bir cümle gördüm ama nekadar kapsıyor bu cümle ile ne kastediliyor bilmiyorum isim benzerliğide vardı arkadaşta nasıl okunduğunu bilmiyormuş ve prg ismini tam verememiş yani bilmiyormuş sonra acaba bumudur diye örnek verdim arkadaşta evet bu dedi aksi halde kullanım alanı ile ilgili ayrıntılı bilgim yoktur bilmeyenlerin yanılmasını istemem açıklık getiren arkadaşlarada teşekkürler en azından ben bu alanla alakası olmadığını öğrendim saygılar.
  17. #17
    cgrszone

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?

    inkscape kullanın corel draw ile bir çok özelliği aynıdır ve ayrıca ücretsizdir...

    http://www.inkscape.org/
  18. #18
    MuzuR

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?



    Ya arkadaşlar neden bende orda gösterilen seçenek çıkmıyor anlamıyorum.
    Birde bu programa illa yazı üstü içinmi resim konuluyor ...

    Yani photoshop veya autocat gibi resim eklenmiyormu ?
  19. #19
    mila12

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?

    Yardımcı olmak isterdim ama corel den anlamam pek ama keşke yeni sürümünü indirseydin. X4 olanı.
  20. #20
    MuzuR

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?

    X3 buldum indirdi.Şu resim ekleme işini bi halletseydim. ;)
  21. #21
    amesfa

    Standart Yanıt: Tasarım Programı ?

    Konu ile alakasız mesaj silinmiştir. ;)
  22. #22
    SDN Okuru

    Standart

    ben bulamadım bunu kulanmasını hıc bılmıyorum benım ısım yalıtıkm yanı ınsaat alcı boya dıs cephe yalıtımı ısı yapıyorum bır bınanın fotosunu cekıp ona sekıl guzel musterıye gostermek ıcın pragram arıyorujm yardım edermısınız
  23. #23
    jemalizm

    Standart

    Gogole Sketcup 10 numaradır, ve kolaydır deneyin.

    http://www.facebook.com/media/set/?s...0120350&type=2
  24. #24
    SDN Okuru

    Standart doku kütüphanesi

    google sketchup programında doku kütüphanesi oluşturmayı düşünüyorum bitirme ödevim olarak nasıl bir yol izlemeliyim ve başarabilir miyim acaba yardımcı olursanız çok sevinirim
+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Piyasa Değeri 4 000 TL Olan Web Tasarım&Grafik Tasarım Seti
    TurX - forum Photoshop ve Grafik Tasarımı
    Cevaplar: 182
    Son Mesaj: 17-12-2011, 17:53
  2. Tasarım harikaları :p
    iol99 - forum Komik Resim
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 19-10-2008, 20:23
  3. Flaş WEb Tasarım
    Batikoyweb - forum Tavsiye Ettiğiniz Siteler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 16-01-2008, 15:27
  4. Grafik&tasarım
    hera17 - forum Tavsiye Ettiğiniz Siteler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 10-01-2008, 02:34
  5. Tasarım Harikası
    cathlack - forum Otomobil
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 30-12-2007, 08:44

Bu Konudaki Etiketler