Freedos nedir yardım!!!
  1. #1
    apotaha

    Standart Freedos nedir yardım!!!

    öncelikle herkese meraba...

    internette masaüstü bilgisayarlara bakarken nerdeyse tüm oyun bilgisayarlarında işletim sistemi freedos yazıyo bu freedos denilen şey nasıl bi şeydir bi açıklığa kavuşturur musunuz???
  2. #2
    __kadıköyRAP__

    Standart

    İçinde işletim sistemi olmuyor sen kendin yüklüyorsun.
  3. #3
    ultraslan19

    Standart

    freedos: bilgisayarın işletim sistemi yüklü olarak gelmez, sen istediğini seçer yüklersin... Yani boş bir kap olarak düşün, içine istediğini koy
  4. #4
    apotaha

    Standart

    bilgisayar o haldeyken çalışmaz mı peki
  5. #5
    say55

    Standart

    Alıntı apotaha Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgisayar o haldeyken çalışmaz mı peki
    çalışır smsiyah bi erkan görürsün senden dvd yi takmanı bekler.yüklersin sitemi çalışır...
  6. #6
    apotaha

    Standart

    o zaman pek de iyi bi şey değil bu yaa tabi elinde waindows cd si olmayanlar için)
  7. #7
    vegaturk

    Standart

    Freedos yani özgür sistem hür özgür sistem dediğime bakma o kadar özgür ki sistem falan yok yani Dos atmasyon aslında Boşdos demeleri lazım
  8. #8
    apotaha

    Standart

    ewet biraz öyle olmuş çok sağolun arkadaşlar k.i.b
  9. #9
    Mirack1907

    Standart

    Alıntı apotaha Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ewet biraz öyle olmuş çok sağolun arkadaşlar k.i.b
    Sende k.i.b
  10. #10
    keyloger

    Standart

    Arkadaşlar FreeDos %100 dos uyumlu bir işletim sistemi, yani bilgisayar boş gelmiyor, yanlış biliyorsunuz.

    http://www.freedos.org/

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Bal nedir?
    synthkey - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 01-04-2008, 00:27
  2. Aşk ... Aşk.. Nedir??
    -BeSTe- - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 16-03-2008, 12:44
  3. Torrent nedir?
    dertlinuke - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25-02-2008, 08:17
  4. Messenger nedir?
    Sebastian - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 01-02-2008, 08:20