Etiketli Kullanıcı Listesi

Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 6 ve 6

System32 erişim izni ve seri no

Windows 8 forumunda System32 erişim izni ve seri no konusunu incelemektesiniz.

Merhaba arkadaşlar. yönetici olmama rağmen system32 ye erişim izni sağlayamıyorum izin bölümündeki tiklere bir şey yapamıyorum ve dosya atarken sürekli olarak yönetici izni istiyor çözümü nedir ? bilgisayarım mağazadaki son ...

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    29-07-2013
    Mesajlar
    15

    Standart System32 erişim izni ve seri no

    Merhaba arkadaşlar. yönetici olmama rağmen system32 ye erişim izni sağlayamıyorum izin bölümündeki tiklere bir şey yapamıyorum ve dosya atarken sürekli olarak yönetici izni istiyor çözümü nedir ?


    bilgisayarım mağazadaki son üründü yani reyondaki gösterimde olan üründü. 3 gün önce aldım ve üzerinde w8 seri no gelmemiş bunu nasıl temin edebilirim ?
    Konu eSa tarafından (29-07-2013 Saat 11:42 ) değiştirilmiştir. Sebep: Başlık büyük harf ile başlamalı. Lütfen forum kurallarımızı okuyunuz..

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    26-01-2013
    Mesajlar
    57

    Standart

    Alıntı kelshey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. yönetici olmama rağmen system32 ye erişim izni sağlayamıyorum izin bölümündeki tiklere bir şey yapamıyorum ve dosya atarken sürekli olarak yönetici izni istiyor çözümü nedir ?


    bilgisayarım mağazadaki son üründü yani reyondaki gösterimde olan üründü. 3 gün önce aldım ve üzerinde w8 seri no gelmemiş bunu nasıl temin edebilirim ?
    http://answers.microsoft.com/tr-tr/w...e-e74865435076 Bu adresteki yönlendirmeleri denemeni öneririm.
    win8 single language sürümünde anahtar biosa gömülüdür ve anahtarı öğrenmenin sana hiçbir faydası olmaz.Çünkü bu anahtarı başka bir sistemde bilgisayar da kullanamazsın.Ama illa öğrenmek istiyorsan google da belarc diye programı arat sana anahtarı gösterecektir hiçbir faydası olmasada.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    29-07-2013
    Mesajlar
    15

    Standart

    işletim sistemimi değiştirmeyi düşünüyorum şu an ok eksik.
    ileride tekrar dönebilirim onun için lazım kod

    teşekkürler kardeşim inş olur

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    26-01-2013
    Mesajlar
    57

    Standart

    Anahtarın biosa gömülü olması demek kurulum anında anahtara gerek duymadan biostan direkt lisanslamasıdır.Tabii internete bağlı iken.

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    29-07-2013
    Mesajlar
    15

    Standart

    Nasıl yani ben bilgisayara tekrar yüklersem win8i otomatik olarak lisanslımı olacak ? orjinal cd olmasa bile

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    O işlemi yapmaya çalıştım ama bende kullanıcılar ve gruplar diye bir yer yok orda tıkandım kaldım

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    26-01-2013
    Mesajlar
    57

    Standart

    Alıntı kelshey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasıl yani ben bilgisayara tekrar yüklersem win8i otomatik olarak lisanslımı olacak ? orjinal cd olmasa bile

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    O işlemi yapmaya çalıştım ama bende kullanıcılar ve gruplar diye bir yer yok orda tıkandım kaldım
    Konuyu incele.
    http://forum.donanimhaber.com/m_71048899/tm.htm

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. P4 titan series 845GE anakarta, Hangi Ekran Kartı?
    muratmeray - forum Donanım Tavsiyesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 14-11-2009, 10:58
  2. Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 02-01-2008, 18:54
  3. Komikler - Seri 1
    mr.meseli - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25-12-2007, 00:32
  4. ASUS ATİ EAH2400 Series Ekran Kartını tanıtamıyom yardım Lütfen
    ekselans0042 - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 01-11-2007, 18:38
  5. PCI Seri bağlantı noktası
    mehmet - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 24-09-2007, 20:33

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •