Etiketli Kullanıcı Listesi

1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 34

Windows 7: Movie Maker Sorunu

Windows 7 forumunda Windows 7: Movie Maker Sorunu konusunu incelemektesiniz.

Movie Maker'i açtığımda bu çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim? ...

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    12-08-2012
    Mesajlar
    6

    Unhappy Windows 7: Movie Maker Sorunu


    Movie Maker'i açtığımda bu çıkıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    12-08-2012
    Mesajlar
    6

    Standart

    Resim açılmadı ise:

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    13-03-2012
    Mesajlar
    2.852

    Standart

    Aynı sorun bende de mevcut :/

  4. #4
    SDN Okuru

    Standart Ege

    ben de de ne yapcaz ya

  5. #5
    SDN Okuru

    Unhappy win7 movie maker sorunu

    masaüstü sağ tıkla ekran çözünürlüğünü aç,gelişmiş ayarlar>bağdaştırıcı>özellikler>sürücü>sürücüyü güncelleştir düzelmesi lazım

  6. #6
    SDN Okuru

    Standart

    olmuyo ya yaptım olmuyo lütfen yardım

  7. #7
    SDN Okuru

    Standart çözüm.

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olmuyo ya yaptım olmuyo lütfen yardım
    konuyu bende araştırırken buraya geldim ve bu tarz şeylerden çok anlamama rağen önceki yaptığım bişeyi denemk istedim. ve oldu. sorun galiba çift ekran kartı kullananalarda oluyor benimki gibi intel ve nvdia. güncellesende değişmiyor.
    --çözüme gelirsek bulunduğu dizini açtım eğer yoksa netten indir öyle bulsun dizini yani movie maker ı. sağ tıklayıp yüksek performanslı işlemciyle çalıştır dediğimde açıldı. saygılar.

  8. #8
    SDN Okuru

    Standart bunu yapın

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olmuyo ya yaptım olmuyo lütfen yardım
    önceki verdiğim çözüm olmadı liinkten en altta olan bu 2.6 tr sürümünü indirin .

  9. #9
    SDN Okuru

    Standart

    bende ise class facrtory sınıfı dekteklemiyor diye bişe çıkıyor yardım edin..

  10. #10
    SDN Okuru

    Standart movie maker sorunu

    arkadaşlar bendede bu sorun vardı movie maker ikonunun üstüne sağtuş tıklayıp grafik işlemciyle çalıştır deyin sonra yüksek performanslı grafik işlemciyle çalıştır deyin oluyor çok basit ben yazı ekleyemiyorum yardım ederseniz sevinirim açıklama yazısını yazıyorum ama resim üstünde çıkmıyor

  11. #11
    MertKARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14-08-2012
    Mesajlar
    266

    Standart

    2.6 sürümünü kullanabilirsiniz

  12. #12
    SDN Okuru

    Standart

    NE olur bna yardım edin bnde resimler gösterilmiyor 2.6 sürüm var zaten ama resimler çıkmıyor karanlık gözüküyor,hiçbsey gözükmüyor

  13. #13
    SDN Okuru

    Standart

    benimde resimlerim çıkmıyor

  14. #14
    SDN Okuru

    Standart

    Codec Bileşenii Soruyor Bna Seçenekler İletişim Kutusunda Diyor Ama Bulamadım Bi Yardım Edeermnz

  15. #15
    SDN Okuru

    Standart

    ben sağ tıklıyorum grafik işlemciyle çalıştır yazzmıor acil cevap

  16. #16
    SDN Okuru

    Standart

    byk ihtimaL attığınız bi fotoğrafın yerini değiştirdiniz o yüzden oluyor.. bendede oLmuştu fotou tekrar attm düzeLdi...

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart acil

    ne denediysen olmadı grafik işlemciyle çalıştır yamıyo yardım edermisiniz ? lütfen

  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    benimde bilgisayarıma movie maker yüklenmiyor hata veeriyor anlamadım bir türlü

  19. #19
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar söylediklerinizi denedim yok olmuyor aslında açılmıyor yardım edin

  20. #20
    SDN Okuru

    Question

    benimde movie maker açılıyor fakat sonra filmi kaydederken hemen bilgisayar kapanıyor sorun nedir acaba

  21. #21
    SDN Okuru

    Standart

    yaww arkidişler aşağıda başlata tıkla başlarken yazan şeyi bul üstüne gel windows temel parçalar açılıo tıkla ona sonra nette açılcak bi tane indir. bndede o sorun vardı hata veriyodu şimdi bi şey yok artık gayet süperrr

  22. #22
    SDN Okuru

    Standart

    çook saol senin sayende oldu çook tşk ederimm

  23. #23
    SDN Okuru

    Post movie maker

    arkadaşım movie makerı masaüstüne at sağ tıklayıp grafik işlemciyle çalıştır var onun üstüne gel sağa çıkacak yüksek performanslı nvdia işlemcisine tıkla oluyor ban yaptım oldu

  24. #24
    SDN Okuru

    Standart

    Arkadaşlar sağ tıklıyorum ama grafık işlemcıyle çalıştır falan çıktıgı yok lutfen yardım edın, video kartı da guncelledım hem nvdıa var hem ıntel ıkısıde son surum

  25. #25

    Üyelik Tarihi
    11-12-2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    3

    Standart

    sevgili admin o verdiğiniz sp2 ve vistalar kullanıyor vin7 de kullandığım ondan daha iyi onu ayarlamamıza yardımcı olursan sevinriz.

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 02-09-2013, 19:26
  2. Yeni Windows Movie Maker Yayınlandı
    Akhun Aktosun - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 01-08-2013, 01:35
  3. Windows xp movie maker hatası /
    sefircan - forum Windows 7
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 17-12-2011, 13:54
  4. Windows Movie Maker Film Birleştirmede Ses Sorunu
    muhsin42 - forum Multimedia / Ses - Görüntü - Video
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 24-03-2011, 19:06
  5. Windows Movie Maker Sorunu
    Kaide - forum Windows
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 02-03-2008, 02:42

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •