Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 20 ve 20

Konu: Packard Bell Recovery! Nasıl yapılır

  1. #1
    Rektör
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    22
    Mesajlar
    12.519

    Standart Packard Bell Recovery! Nasıl yapılır

    Arkadaşlar merhaba

    Packard bell marka dizüstü bilgisayarım iyice hantallaştı. Format atmayacağım ama recovery yapmak istiyorum. Nasıl yapacağım? Bir de doğru biliyorum değil mi, driverler, sistem ilk aldığım şekli ile geri yüklenecek. Doğru mudur?

  2. #2
    Super Moderator REDFOKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2009
    Mesajlar
    18.743
    Pc açılışında F tuşlarından biri Recovery çalıştırıyordur sürücüleri falan kendisi yükler işletim sistemi ilk aldığın güne döner ama pc içindeki bilgiler için seçenekler vardır mesela D sürücüsüne dokunmaya bilir yada onuda biçimlendirebilirsin o seçenek sana kalmış .En azından asuslarda var bu seçenek.

  3. #3
    Rektör
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    22
    Mesajlar
    12.519
    bende d bölümü yok ki . Formatlıyım ayırayım d'i. Sistemi ve driverleri yüklese yeter. Başarısız olma yüzdesi nedir?

  4. #4
    Super Moderator REDFOKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2009
    Mesajlar
    18.743
    Eğer o bölüme daha önce müdahale etmediysen sıkıntı çıkacağını sanmıyorum

  5. #5
    Rektör
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    22
    Mesajlar
    12.519
    Ubuntu kurmuştum ama, onda da yeni bölüm açmıştım. Sistemde şöyle bir program var. En üsttekini seçtiğimde, ilk açtığım gibi olacak demi? @REDFOKS, yanıtını bekliyorum. Ona göre başlayacağım.


  6. #6
    Super Moderator REDFOKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2009
    Mesajlar
    18.743
    İlk seçenek tamamen ilk aldığın hale geri getirecek ubuntuyu falan komple siler
    Konu REDFOKS tarafından (24-10-2011 Saat 14:51 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    Rektör
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    22
    Mesajlar
    12.519
    Ya windows kurulu açılacak değil mi?

  8. #8
    Super Moderator REDFOKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2009
    Mesajlar
    18.743
    Aynen öğle pc format atmak gibi düşün

  9. #9
    Rektör
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    22
    Mesajlar
    12.519
    Alıntı REDFOKS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öğle pc format atmak gibi düşün
    Geri dönüşü olmayan yola girdim. Umarım sorun çıkmaz. Teşekkürler modum.

  10. #10
    Super Moderator REDFOKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2009
    Mesajlar
    18.743
    Alıntı by efsane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geri dönüşü olmayan yola girdim. Umarım sorun çıkmaz. Teşekkürler modum.
    Rica ederim sıkıntı olmaz ama sen genede sonuç nedir yaz buraya

  11. #11
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    24-05-2012
    Mesajlar
    2
    En üstteki seçenek yapıldığında yalnızca C diski sıfırlanıyor ama windows kurulu olarak mı açılıyor? Ona göre yapacağım lütfen yardımcı olur musunuz?

  12. #12
    SDN Okuru
    Guest
    şifre istiyor ne şifresi bu

  13. #13
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-01-2012
    Mesajlar
    217
    Alıntı mnygz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En üstteki seçenek yapıldığında yalnızca C diski sıfırlanıyor ama windows kurulu olarak mı açılıyor? Ona göre yapacağım lütfen yardımcı olur musunuz?
    kardeş adı üstünde fabrika ayarı dogru yoldasın dümdüz devam et aldıgın gün nasılsa pc o şekle gelicek hiç korkma daya gitsin başarı oranı yüzde ikiyüz işlem esnasında pc kapanmasın yeter elektirik kesintisi filan ona dikkat et

  14. #14
    SDN Okuru
    Guest
    bende bilgisayarımı fabrika ayarına geri yüklemek için yazdığınız işlemi yaptım ama windows yüklenemediği için açılamıyor diyo daha öncesinde windows vardı sorunu nasıl çözebilirim acaba yardımcı olur musunuz?

  15. #15
    Profesör Regionella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-12-2006
    Mesajlar
    1.755
    Packard bell recovery management programı bilgisayarımdan silinmiş. bu programın klasörü veya exe versiyonunu yollayabilirseniz sevinirim.


  16. #16
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaşım o recovery management dan bende yapmıştım bi sıkıntı olmadı ama şimdi tekrar yapacağım. Tuşunu unuttum hangi tuş ile geldin o kısıma ?? lütfen yardım et zor durumdayım

  17. #17
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaslar packard bell marka lap topum var pc aciliyo fakat baslatilamiyodu format atmaya ugrastim denedim sonunda buldum aslinda cok kolay benim pc de [AltGr ve f10 ayni anda pc yi acarken basinca cd siz format atiliyo kendiliginden sizi yonlendiriyo ama format atildiktan sonra digerleri gibi ayri bir vindows dosyasina eskiden yuklu programlari atmiyo tamamen siliyo eger yardimci olabildi isem ne mutlu

  18. #18
    SDN Okuru
    Guest
    f tuşu derken f kaç belirtirseniz çok memnun olurum . teşekkürler..

  19. #19
    Profesör Regionella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09-12-2006
    Mesajlar
    1.755
    Alıntı Regionella Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Packard bell recovery management programı bilgisayarımdan silinmiş. bu programın klasörü veya exe versiyonunu yollayabilirseniz sevinirim.
    güncel


  20. #20
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    06-11-2013
    Mesajlar
    1
    başlat menüsünde arama kısmına recovery yaz geliyo zaten


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337