Windows 7 ürün anahtarı

Etiketli Kullanıcı Listesi

Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 22 ve 22
  1. #1
    Mert Ekinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-12-2010
    Mesajlar
    24

    Standart Windows 7 ürün anahtarı

    Arkadaşlar ben Windwos 7 indirdim meğerse kullanımı kısıtlıymış ücretsiz olması için ürün anahtarı istiyor kullandığım Windows 7 ultimate 32 bit şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    configure - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-11-2010
    Mesajlar
    106

    Standart

    Burada yasa dışı paylaşım yasak diye biliyorum; ama...

  3. #3
    Mert Ekinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-12-2010
    Mesajlar
    24

    Standart

    kardeşim sorunumu anlatıyorum işte.

    ---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:56 ----------

    He birde mesaj atıyorsan tam yaz ama lı mamalı yazmada bizde bilelim. ;)

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    09-01-2009
    Yaş
    29
    Mesajlar
    11.209

    Standart

    yanlıs yerde yanlıs seyi ariyosun...

  5. #5
    keyloger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-01-2008
    Yaş
    25
    Mesajlar
    13.238

    Standart

    Şimdi soru şu, yasadışı bir tane serial bulayım kullanayım mı diyorsun yoksa elinde fazladan anahtarı olan bana özel mesajla atsın ben de kullanayım mı diyorsun?

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    08-11-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    15.576

    Standart

    Yoğurdu sarımsaklasakta mı sakLasak ? sarımsaklamasakta mı saklasak ? misali : )

  7. #7
    Mert Ekinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-12-2010
    Mesajlar
    24

    Standart

    Alıntı ReDo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoğurdu sarımsaklasakta mı sakLasak ? sarımsaklamasakta mı saklasak ? misali : )

    forumada bilen varsa söyleyebilirmi diyorum?

    ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

    Alıntı aykutyenihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlıs yerde yanlıs seyi ariyosun...
    neyi yanlış yerde arıyorum ki konu windwos 7.

  8. #8
    keyloger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-01-2008
    Yaş
    25
    Mesajlar
    13.238

    Standart

    Alıntı Mert Ekinci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    forumada bilen varsa söyleyebilirmi diyorum?

    ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:11 ----------



    neyi yanlış yerde arıyorum ki konu windwos 7.
    Bilen burada söyleyemez, parasını verip almıştır birisi, seninlede paylaşmak ister, özelden falan paylaşırsınız. Ama öyle her bilen yazamaz.

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    19-12-2009
    Mesajlar
    2.953

    Standart

    Alıntı Mert Ekinci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    forumada bilen varsa söyleyebilirmi diyorum?

    ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:11 ----------



    neyi yanlış yerde arıyorum ki konu windwos 7.
    Korsan içerik paylaşımı bu forumda yasak. Konu doğru bölümde olsa da aradığın şey siteye ters. Boşuna uğraşma buradan cevap alamazsın demek istiyor arkadaşlar

  10. #10
    Mert Ekinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-12-2010
    Mesajlar
    24

    Standart

    Alıntı keyloger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilen burada söyleyemez, parasını verip almıştır birisi, seninlede paylaşmak ister, özelden falan paylaşırsınız. Ama öyle her bilen yazamaz.
    tamam teşekkürler.

    ---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:17 ----------

    Alıntı S_T_A_L_K_E_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Korsan içerik paylaşımı bu forumda yasak. Konu doğru bölümde olsa da aradığın şey siteye ters. Boşuna uğraşma buradan cevap alamazsın demek istiyor arkadaşlar
    Tamam teşekkürler.

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    09-01-2009
    Yaş
    29
    Mesajlar
    11.209

    Standart

    windows 7 etkinlestirilmesi en kolay isletim sistemi tek tıkla kırılıyo zaten. buralarda aramak yerine yarım saat google'i karistir istedigini bulursun. bu forumu bilgisayarinla ilgili sorunlari cözmek, biseyler ögrenmek yada geyik yapmak icin kullan. gerisi icin bu siteye gerek yok. iyi forumlar

  12. #12
    yumluanarsist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11-06-2009
    Mesajlar
    12.030

    Standart

    http://www.google.com/#hl=en&expIds=...5ff6e4754518c3

    Bu insanlar hiçbir şey bilmiyorlar.

  13. #13
    murat250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-02-2009
    Yaş
    24
    Mesajlar
    728

    Standart

    Alıntı S_T_A_L_K_E_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Korsan içerik paylaşımı bu forumda yasak. Konu doğru bölümde olsa da aradığın şey siteye ters. Boşuna uğraşma buradan cevap alamazsın demek istiyor arkadaşlar
    Yasak değilmiş. Bkz: http://forum.shiftdelete.net/isletim...ml#post1636296

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    09-11-2008
    Yaş
    34
    Mesajlar
    13.032

    Standart

    Arkadaş belki orijinal bi lisans istiyordur....

    Yok güzelim yok olsa dükkan senin....

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    19-12-2009
    Mesajlar
    2.953

    Standart

    Alıntı murat250 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle düşünürsek tabi ki yasak değil, ama konuyu okuyunca aklıma ilk gelen arkadaşın Windows'u kırmak için bir yöntem istediğiydi.

  16. #16
    acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-11-2010
    Mesajlar
    6.852

    Standart

    Bir teknomarkete git istediğin windows ürününü al onun kutusunda var zaten ürün anahtarı
    Satın al ömürboyu kullan.
    Sana başka türlü ürün anahtarı verseler bile çalışmaz.

  17. #17
    SiberWorm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-12-2009
    Mesajlar
    507

    Standart

    *****

    Buyur kardeş
    Konu Troy tarafından (12-12-2010 Saat 00:40 ) değiştirilmiştir. Sebep: yasal olmayan dosyalara verilen linkleri kaldırdım.

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    20-11-2010
    Mesajlar
    933

    Standart

    Alıntı Jeaquares Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.google.com/#hl=en&expIds=...5ff6e4754518c3

    Bu insanlar hiçbir şey bilmiyorlar.
    Sen biliyor musun? Biz öyle aradık da neden bir şey bulamadık

    İnternetten işe yarayan serial yok.Olsada telefon etkinleştirmeli oluyor onları da 5-6 ay sonra banlıyorlar...

    Sorunun tek çözümü küreklemek

  19. #19
    Troy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-06-2005
    Yaş
    34
    Mesajlar
    14.884

    Standart

    birisi sana bu iyiliği yaparsa bunu gerçekten öğrnemek istiyorum. en ucuzu birkaç yüz lira olan bu serial'i sana bakalım hangi hayırsever verecek?

  20. #20
    Bilimzeka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-01-2011
    Mesajlar
    594

    Standart

    Yazardım ama Yasak diolar kardeş

  21. #21
    LadyArch3r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05-01-2011
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1.866

    Standart

    ama lisans anahtarı felanda istememiş bir avukata başvurmamız lazım imada bulunmuş

  22. #22

    Üyelik Tarihi
    28-02-2011
    Mesajlar
    5

    Standart

    basit bir programla bunu yapabiliyorsun aslında ben windows 7 home vardı yükseltme anahtarı ile yukselttım toplam 10 dk surdu ve şimdi hem guncel hemde ultimate x64 guvenlık guncelleştirmeside yapdım bi sorun yok vallahi biraz araştırr bence

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 256
    Son Mesaj: 27-01-2011, 11:05
  2. Windows 7 ürün anahtarı
    aymelek981 - forum Windows 7
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 07-04-2010, 17:32
  3. Windows 7 Beta Serial - Ürün Anahtarı
    Berkin Bozdoğan - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 22-12-2009, 18:43
  4. Cevaplar: 54
    Son Mesaj: 03-12-2009, 17:53

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •