Explorer Exe Hatası ...
  1. #1
    zizuu1984

    Standart Explorer Exe Hatası ...

    bilgisayarı açıyorum ekranda hiçbirşey yok..sadece görev yöneticisi çalışıyor..explorer.exe yok...yeni görev yapıyorum yine olmuyor ...virus programından tarattım ..combofixte yaptım...sistem geri de yükledim ama aynı...ne yapabilirim
  2. #2
    POWER

    Standart

    Kullandığınız windows sürümü nedir? Onarım yapmanız lazım
  3. #3
    kowalskii

    Standart

    Ben format atar geçerdim En temizi
  4. #4
    zizuu1984

    Standart

    windows-7 32 bit kardesım...format atmamam lazım ondan yoksa atcaktım
  5. #5
    POWER

    Standart

    Win 7 dvd sini takın ve onarmayı kullanın.
  6. #6
    zizuu1984

    Standart

    bununla ilgili resimli anlatım falan var mı kardesım..yada anlatan bi link..
  7. #7
    POWER

    Standart

    Başka bir forumdan alıntıladım. Açıklama için FMA619'a teşekkürler.
    "-Bilgisayarınız CD'den veya DVD'den başlatılmak üzere yapılandırılmamışsa, bilgisayarınızla birlikte verilen bilgilere bakın. Ayrıca, bilgisayarınızın BIOS ayarlarını da değiştirmeniz gerekebilir.

    4)Dil ayarlarınızı seçin ve ardından İleri'yi tıklatın.

    5)Windows yükleme diskini kullanıyorsanız Bilgisayarınızı onarın'ı tıklatın.

    6)Onarmak istediğiniz Windows yüklemesini seçin ve İleri'yi tıklatın.

    7)Sistem Kurtarma Seçenekleri menüsünde açmak için aracı tıklatın."
  8. #8
    kowalskii

    Standart

    İnternette virüsü silin. caodec hatasından da kaynaklanıyor olabilir. Bir win 7 dvd si ile onar ve bu aşağdaki yöntemi söylüyorlar. Belki işine yarar

    Alıntı : http://www.maxicep.com/pc-teknik-yar...ri-195966.html

    kayıt girdisini değiştirmek için aşağıdakilerini not defterine yazın daha sonra dosya>kaydet>dosya ismi ''explorer.reg''(tırnaklar yok) aynen böyle olacak(.reg yapmamızın amacı not defterini uzantısını kayıt defterinin reg adlı uzantısına dönüştürmek neden bunu yapıyoruz:kayıt defterinin eski kayıtlarıyla yeni kayıtlarını değiştirmek için)daha sonra kaydettiğimiz explorer.reg adlı dosyaya çift tıklayıp gelen yazıda kayıt defteri girdilerini değiştirmek istiyormusunuz uyarısına evet diyip değiştiririz.bu girdiyi değiştirmeyi mutlaka güvenli modda yapmalıyız ve bilgisayarı yeniden başlatmalıyız aksi takdirde eski girdiler değişmez.yeni kayıtlar için;hepsini aynen kopyalayın.
  9. #9
    zizuu1984

    Standart

    tşkler arkadaslar...hemen bi deneyim
  10. #10
    XLİVE

    Standart

    başka bir pc den upload et explorer.exe ve kendi pc at calışır

    ayrıca kardeş kaspersky kullanıyorsan antivirüs aç onu yedek bolumune bak explorer.exe dosyası varsa sağ tıklayıp geri yukle de windows klasorunun icine yukle eski haline donecektir

    ---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

    güvenlik kip ve dizin hizmetlerinde actığında aynı hatayıveriyormu

    ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:34 ----------

    ve bide şunu dene

    Sistemde problem oluşmuş gibi. Bilgisayarınız açın, C / Özellikler / Araçlar / Hata denetim / Şimdi denetle ye gelin. 2 seçeneğinde işaretli olduğundan emin olup denetle deyin. Bilgisayar yeniden başladığında işlem yapılacağı şeklinde bir uyarı gelicek tamam deyin ve bilgisayarınıza restart atın. Bilgisayar açılırken scandisk'e izin verin ve dosyaları onarmasını sağlayın.
  11. #11
    rise

    Standart

    Resimdeki gibi sfc /scannow komutunu denediniz mi ?

  12. #12
    XLİVE

    Standart

    hocam aslında sorun ortada bu gibi sorunlarla cok karşılaştım ama benim karşılatşm sorunlarda explorer.exe hatası verirken masaüstünü görebiliyordum ama bu arkadaş masaüstünde görmüyor sadece görevyöneticini görüyor sanırım bunun nedeni de yüklediği bir program ve programlar olabilir bu programlarsan biri explorer.exe engeliyor günlik kipde aca bilse benim 1 bölümdeki verdiğim cözümlelerle cözebilir
  13. #13
    mckenzie

    Standart

    Hocam Program Ekle Kaldıra gir Sonra Sağda Windows Özellikleri Aç Kapa Diye Yer Var Ona Tıkla Ordan İe'nin Tikini Kaldır Sonra Tamam de Explorer Kaldırsın sonra Tekrar Son Güncel Sürümünü İndir Kur yada Kurma Benim Gibi Sorunsuz Chrome Kullan
  14. #14
    rise

    Standart

    Alıntı mckenzie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam Program Ekle Kaldıra gir Sonra Sağda Windows Özellikleri Aç Kapa Diye Yer Var Ona Tıkla Ordan İe'nin Tikini Kaldır Sonra Tamam de Explorer Kaldırsın sonra Tekrar Son Güncel Sürümünü İndir Kur yada Kurma Benim Gibi Sorunsuz Chrome Kullan
    Internet Explorer ile Windows Explorer uygulamalarını karıştırmış olmayasınız ?



  15. #15
    mckenzie

    Standart

    Alıntı rise Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Internet Explorer ile Windows Explorer uygulamalarını karıştırmış olmayasınız ?

    Hocam Siz Karıştırmayın ? İkiside Aynı şey Explorer Düzgün Başlamadığı için o hatayı alıyor dediklerimi yapsın düzelir..
  16. #16
    rise

    Standart

    Alıntı mckenzie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam Siz Karıştırmayın ? İkiside Aynı şey Explorer Düzgün Başlamadığı için o hatayı alıyor dediklerimi yapsın düzelir..
    İkisi de aynı şey öyle mi ?
    O zaman niye farklı iki klasöre iki ayrı dosya olarak koymuşlar, aksesuar olsun diye mi ?

    iexplore.exe olmadan da Windows çalışır.
    explorer.exe olmadan Windows' u komut penceresi ile mi kullanacağız ?
  17. #17
    XLİVE

    Standart

    Alıntı mckenzie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam Siz Karıştırmayın ? İkiside Aynı şey Explorer Düzgün Başlamadığı için o hatayı alıyor dediklerimi yapsın düzelir..

    hocam yapma ömrümü bilgisayara verdim ama ilkez sende duyuyorum iexplorer.exe ve explorer.exe aynı oldunu

    iexplorer.exe internet tarayıcı altında calışır

    explorer.exe ise tamamen windows bir sistem parcasıdır örneğin explorer.exe calışmayınca masaüstünü göremeyiz buda xp cd den tekrer onarma yapalır explorer.exe ieplorer.exe aynı değildir mckenzie hocam özür ama bence bu konuda biraz araştırma yapabilirsin.

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Explorer.exe Runtime Hatası
    BeBeT0 - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 20-10-2011, 15:27
  2. Explorer.exe ve drwtsn32 hatası
    Ketumm - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 02-01-2010, 08:46
  3. Explorer.exe hatası
    sarsıntı - forum Windows
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17-09-2009, 12:29
  4. Explorer.exe hatası
    goodman - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 03-07-2009, 10:23
  5. explorer.exe hatası
    adrenalin760 - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 12-07-2008, 18:43