Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 7 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 166
Like Tree5Beğeni

Konu: TTNET Müşteri Hizmetleri Şikayet ! Bilgisayar (7/24) Açık Kalsın Bekleyin Bizi !

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart TTNET Müşteri Hizmetleri Şikayet ! Bilgisayar (7/24) Açık Kalsın Bekleyin Bizi !

    (14.10.2011) Tarihin'de Adsl Işığım Sürekli Yanıp Sönmeye Başladı, 444 0 375 Müşteri Hizmetlerini Aradım Ve Bir Bayan Bana İnternet Bağlantınız'da Sorun Gözükmüyor Dedi Ve Bende Yaşadığım Sorunu Tekrar Dile Getirdim Ve Sistem'de Bir Güncelleme Yaptı Ve Bağlantı Ne Olduysa Düzeldi, Bende Sevinerek Gittim Ve Birde Ne Göreyim Adsl Işığı Tekrar Yanıp Sönmeye Başlamış, Tekrar Aradım Bana Bu Sefer Parazit Olabileceğini (Splitter) Kaynaklı Olabileceğini Söylediler Gittim Değiştirdim Kablolarıda Yeniledim, İnternete 10 Dakila Girdim Tekrar Başladı Adsl Işığı Yanıp Sönmeye, 15.10.2011 Tarihinde TTNET Müşteri Hizmetlerini Aradığıma Pişman Oldum, Bayanın Bana Karşı Kullanmış Olduğu Konuşma Üslubu Gerçekten Beni Şok Etmeye Yetti, Gelelim Aramızda Geçen Konuşmaya;

    -3. Defa TTNET Müşteri Hizmetlerini Aradım Ve Yine Bir Bayan Çıktı Ve İyi Akşamlar ''Adsl Işığım Sürekli Yanıp Sönüyor, '' İnternet Bağlantım Kesiliyor '' Diye Sorunumu Belirttim Oda Arıza Kaydı Oluşturalım Dedi, Bende Tamam Dedim, Buraya Kadar Herşey Normal, Sonrasında Aldığım Cevap; Bilgisayarınız Ve Modeminiz Biz Gelene Kadar 24 Saat Açık Dursun Oldu, Bende Bilgisayarın Açık Durmasının Nedenini Sordum Sadece Modem Açık Dursa Olmazmı Dedim, Ve Bayan Birden Sinirli Bir Cevap Verdi, İkisininde Açık Kalması Gerekiyor Diye Ses Tonunu Yükselterek Bana Cevap Verdi.

    -Bende Normal Ses Tonum İle Bayan'a Bilgisayarın Gece Sabah'a Kadar Açık Kalamayacağını, Hem Bilgisayar Açısından Hemde Bilgisayarın Olduğu Oda Vede Uyuyanlar Açısından Sakınca Oluşturacağını Kibar Bir Dille Belirttim,

    -Müşteri Hizmetlerin'deki Bayan Bana Birden; Bilgisayarı Kapatırsanız Gece Açık Kalmassa, Yardımcı Olamayız Beni Bağlamıyor Şeklinde Bir Cevap Verdi,

    Bende, Modem'i Açık Bırakayım, Bilgisayarın Açık Kalmasının Mantığını Sorduğum'da;

    ! Müşteri Hizmetleri Bayan'dan Aldığım Cevap !

    -Açık Kalacak Bilgisayar, Başka Zaman İnternet'e Sabaha Kadar Girmiyormusunuz ? Ve Bilgisayarınızın Açık Kaldığı Olmuyor mu ? Bugün'de Açık Kalsın Ne Çıkar ! Cevabını Verdi !

    -Ben İse Bilgisayarı Kapatmak Zorundayım Dediğim de İse Telefonu Yüzüme Kapattı !

    -Şimdi Bana Söylediği Şu Sözler'e Çok Sinirlendim;

    Başka Zaman İnternet'e Sabaha Kadar Girmiyormusunuz ?

    -Hayır, Girmiyorum, Acaba Orada Müşteri Hizmetlerinin Bilgisayar Ekranın'da Benim Sabaha Kadar İnternete Girdiğim mi ? Yazıyor da Bana Bu Kelimeyi Sokak Ağzı İle Kullanıyor,

    Peki Sonuç Ne Oldu Diye Merak Edenler Varsa Yazayım !

    18.10.2011 Ve 3 Gündür Ne Gelen Var Ne Giden ! Bilgisayar Ve Modem Daha Ne Kadar Açık Kalacak Acaba Buradan TTNET Çalışanlarından Birisi Görüyorsa Soruyorum !

    - Son Olarak Bu Konuyu Yazmama Sebep Olan,

    444 0 375 TTNET MÜŞTERİ HİZMETLERİNE TEŞEKKÜR BORÇ BİLİRİM..
    Konu AliA tarafından (19-10-2011 Saat 06:33 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Sâ'fî - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    21
    Mesajlar
    12.539

    Standart

    @TTNETDestek, ustam ilgilenir misiniz?
    kartal7 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart

    by efsane Cevabın İçin Teşekkür Ederim Kardeşim, (İnşallah Sesimizi Duyan Bir TTNET Yetkilisi Çıkar)

  4. #4
    Sâ'fî - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-12-2008
    Yaş
    21
    Mesajlar
    12.539

    Standart

    Alıntı nikolayy100 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    by efsane Cevabın İçin Teşekkür Ederim Kardeşim, (İnşallah Sesimizi Duyan Bir TTNET Yetkilisi Çıkar)
    Hocam umuyorum ki diğer arkadaşlar gibi @TTNETDestek yine sorununuzu çözüme ulaştıracaktır..

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    02-10-2008
    Mesajlar
    13.663

    Standart

    @nikolayy100 bu durum sadece senin karşılaştığın bir durum değil. benim de daha önce başıma geldi. başkalarının da eminim gelmiştir. arıza kaydı bırakınca müşteri hizmletleri, arıza incelemesi sonuçlanana kadar modem ve bilgisayarın açık kalmasını istiyor. çünkü gelen arızaları sıraya diziyorlar ve fırsat buldukça sistemden kontol ediyorlar. sistemden konrtol edebilmeleri için de bigisayarın ve modemin açık, bağlantılarının doğru bir şekilde yapılmış, hazır olması lazım.

    bilgisayarın bulunduğu odada uyuyanlar varsa monitörü kapatırsın, sadece kasa ve modem açık kalır. bu kadar basit.

    "size geri döneceğiz" derken de, eve birilerinin gelmesini kastetmiyorlar. 24 saat içinde sistemden inceleme yapıyorlar. inceleme sonucunda gerek görürlerse eve teknik eleman yolluyorlar. aksi durumda sadece arayıp bilgi veriyorlar. yalnız benim işim düştüğünde kimse geri aramadı. ben arayıp sormak zorunda kaldım. senin de başına aynısı gelmiş demekki.

    umarım ttnet destek sorununu çözer.

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart

    rtsbora Sanırım TTNET'te Çalışıyorsun, fırsat buldukça sistemden kontol ediyorlar,

    Ama Ben Fırsat Buldukça İnternete Giremiyorum, Fırsat Bulduğum Saatler'de İnternet Olmuyor Ve Adsl Işığı Yanıp Sönüyor,

    Yinede Görüşüne Saygı Duyuyorum, Sonuçta Bu Sorunu Ben Yaşıyorum Ve Beni En İyi Benim Anlayabileceğimide Öğrenmiş Oldum.
    Konu AliA tarafından (19-10-2011 Saat 06:33 ) değiştirilmiştir.

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    02-10-2008
    Mesajlar
    13.663

    Standart

    Alıntı nikolayy100 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rtsbora Sanırım TTNET'te Çalışıyorsun, fırsat buldukça sistemden kontol ediyorlar,

    Ama Ben Fırsat Buldukça İnternete Giremiyorum, Fırsat Bulduğum Saatler'de İnternet Olmuyor Ve Adsl Işığı Yanıp Sönüyor,

    Yinede Görüşüne Saygı Duyuyorum, Sonuçta Bu Sorunu Ben Yaşıyorum Ve Beni En İyi Benim Anlayabileceğimide Öğrenmiş Oldum.
    hayır ttnette çalışmıyorum. deneyimlerimi paylaşmak istedim. amacım ttneti savunmak da değil. sadece bilgisayarını açık bırakmama konusundaki tavrını anlayamadım.
    Konu AliA tarafından (19-10-2011 Saat 06:34 ) değiştirilmiştir.

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart

    Şuan İtibari İle; 5 Dakida Bir Modemi Açıp Kapayarak İnternete Girebilmekteyim

    -Arkadaşlar Birgün Başınıza Gelirse O Zaman Anlarsınız Diyorum Ve Konumu Gerçek'ten Dikkatli Okuyup, Beni Haklı Haksız Bulan Herkese Ayrım Yapmadan Teşekkür Ediyorum, Ve Forumu Profesör Arkadaşlar'a Bırakıyorum,
    Konu AliA tarafından (19-10-2011 Saat 06:32 ) değiştirilmiştir.

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    02-10-2008
    Mesajlar
    13.663

    Standart

    Alıntı nikolayy100 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şuan İtibari İle; 5 Dakida Bir Modemi Açıp Kapayarak İnternete Girebilmekteyim

    -Arkadaşlar Birgün Başınıza Gelirse O Zaman Anlarsınız Diyorum Ve Konumu Gerçek'ten Dikkatli Okuyup, Beni Haklı Haksız Bulan Herkese Ayrım Yapmadan Teşekkür Ediyorum, Ve Forumu Profesör Arkadaşlar'a Bırakıyorum,
    böyle tavır koymana gerek yok. kötü birşey söylemedim.
    Konu AliA tarafından (19-10-2011 Saat 06:32 ) değiştirilmiştir.

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart

    rtsbora sana tavır almadım canım kardeşim, seni birincisi tanımıyorum,
    Ben 15.10.2011 Tarihinde Destek Talebi Oluşturdum Ve Bana 24 Saat İçinde Size Geri Döneceğiz Dediler Cep Numaramı Aldılar, Geri Dönmediler, Sen Yazmışsın ki;

    "size geri döneceğiz" derken de, eve birilerinin gelmesini kastetmiyorlar. 24 saat içinde sistemden inceleme yapıyorlar. inceleme sonucunda gerek görürlerse eve teknik eleman yolluyorlar.

    Şimdi Soruyorum Sana; Benim İnternet Bağlantım Halen Düzelmiş Değil,

    Sen Demişsin ki; inceleme sonucunda gerek görürlerse eve teknik eleman yolluyorlar,

    Peki O zaman; benim hattımı incelemişler sorun yok öyleyse neden ben halen Adsl Işığım Yanıp Sönüyor Ve 5 Dakikada Bir İnternet Kesiliyor,

    Gerek Görürlerse Olur mu Hiç, Beni Arayıp Sorununuz Düzeldimi Diye Sormaları Gerekmiyor mu, Ben Düzelmedi Deyince Eve Gelip Bakmaları da mı Gerekmiyor,

    Artık Eskisi Gibi Eve TTNET Ücretsiz Servis Çağırma Hakkımızda mı Özelleşti Yoksa ?

    Konu AliA tarafından (19-10-2011 Saat 06:31 ) değiştirilmiştir.

  11. #11
    Mirack1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-05-2007
    Yaş
    26
    Mesajlar
    5.475

    Standart

    Öncelikle konuştuğunuz Müşteri temsilcisinin adını ve konuştuğunuz tarih saati biliyorsanız şikayet ediniz. Dediğiniz gibi ise hiç bir temsilcinin böyle konuşma hakkı yoktur.

    Bilgisayarın açık kalma mantığı da yoktur. Sadece modemin açık kalması yeterlidir. Müşteri temsilcisinin eşref saatine denk gelmişsiniz anlaşılan.

    Son olarak bize tarifeniz ve telefon sisteminiz hakkında bilgi verirseniz ufak çaplıda olsa tecrübelerimize dayanarak yardım etmeye çalışırız.

    Ayrıca; Tamamı kalın,kalın renki,renkli yazmak forum kurallarınca yasaktır. Lütfen dikkat edin.

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    29-01-2010
    Mesajlar
    43

    Standart

    Aslında adını bilmesinide gerek yok, şikayetçi olduğunu belirtmesi yeterli.
    Numarasını verdiğine göre, o bilgilerie ulaşan tüm müşteri temsilcileri tespit edilecektir.

    İstekleri de makul aslında, açık bırakmam diye inat etmek? hele hele ki çözüm olacağı belirtildiği halde=?

    Birde başka prizleri denemeni tavsiye ederim, elektrik hattınızda bir sorun varsada bu yaşanacaktır.

    *Özelleştirme ne alaka hocam ya, canın yanmış anlaşıldı da; konuyu saptırma bari.

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart

    MirAge42, Bugün'de Sorunum Düzelmesse Dilekçe Yazıp Şikayet Edicem, Tarifem Sınırsız İnternet Kullanıyorum, Telefon Sistemim İse Kablolu Normal Telefon Kullanıyorum, Bu Arada Son Gelişme, Ttnet'e Gittim Ve Adsl Işığının Yanıp Sönmesi Yıldırım Düşüyormuş Ondanmış Dedi Elemanın Birisi Ve Ekledi Ben 20 Yıldır Bu İşi Yapıyorum, Ne Yapcamı Şaşırmış Durumdayım

  14. #14
    -Hewal- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27-06-2008
    Yaş
    34
    Mesajlar
    4.778

    Standart

    var ise komşuların dan veya arkadaşlarından onların modem ini alıp bir dene derim modem arızası na benziyor. Suda var ay sonunda elektirik faturasını o müşteri hizmetlerin deki bayan ödemiyor dünyadan bir haber kendisi elektirik fiyatlarına yeni güncelleme oldu zaten bir daha ki arayışın da bunu da hatirlat bence o müşteri hizmetleri ne

  15. #15
    Mirack1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-05-2007
    Yaş
    26
    Mesajlar
    5.475

    Standart

    Nerde cahil var sizi buluyor desenize.

    Dsl ışığı sürekli yanıp sönmesi ve bağlı kalmaması genelde hat ile ilgili problemden kaynaklanıyor. Santral ile ilgli olması % 20 .

    Telefon kullanırken cızırtılı parazit dediğimiz sesi duyuyor musunuz ?

    Telefon ile bağlantı kurmadan direk modeme kablo bağlantısı kurup tekrar denemenizi tavsiye ediyorum sorun devam ederse;

    Ev içine gelen ve ev içindeki tesisatı kontrol etmenizi öneriyorum.

    Son olarak telefonda herhangi parazitlenme yoksa tesisatta problem yoksa farklı bir modemle tekrar denemeniz gerekiyor.

    Buda çözüm olmaz ise;

    Sınırsız tarifeniz 8mb'e kadar olan tarife ise M.hizmetlerini arayıp hızınızın test edilip uygun hıza sabitlenmesini istemeniz gerekiyor.

  16. #16

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart

    Gebze'ye Yıldırım Düştüğünü Ben Daha 23 Senedir Görmedim, Düşse Bile O Gün Hava Güneşliydi Teknik Destek Oluşturduğum Gün, Eleman'a Dedim Güneşli Havada damı Yıldırım Düşüyor, Valla Abi Herşey Oluyor, 20 Senedir Bu İşteyim Diye'de Sürekli Tekrarlamasından Sonra Gelde Nerde Çözüm Ara, Gerçekten Sinirlenmeye Başladım Aklıma Geldikçe, Müşteri Hizmetlerinden Aldığım Sokak Ağzı Cevaplar'da Aklıma Geldikçe Arkadaş Bu Bir Rüya mı Diyorum ? Yoksa Gerçekten TTNET Mİ
    Konu nikolayy100 tarafından (19-10-2011 Saat 10:04 ) değiştirilmiştir. Sebep: harf hatası

  17. #17
    Mirack1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-05-2007
    Yaş
    26
    Mesajlar
    5.475

    Standart

    Amacınız TTNET firmasını sürekli kötülemek mi çözüm bulmak mı ?

  18. #18
    -Hewal- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27-06-2008
    Yaş
    34
    Mesajlar
    4.778

    Standart

    TTNET kotuleme diyor sun da müşteri hizmetleri konuşun da elle tutulur bir tarafı varmı onu bir şöyle çözüm önerilerini elbette yazıyoruz ama müşteri ye çantada keklik gözü ile bakıyorlar . Misal vereyim ben gidip türk telekom müdürl güne derdimi anlatıyorum adam beni sorunlu müşteri kategorisine sokacağım diye tehtid ediyor eee nerde kaldı kaliteli hizmet her şey mümkü diyorlar ya her rezillik mümkün bizzat gozlerim ile şahit oldum.

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    18-10-2011
    Mesajlar
    12

    Standart

    TTNET Firması Sorunumu Çözseydi Ben Şuan Burda Konu Açmış Olmazdım, Çözüm İse Hala Bulamadım, Müşteri Hizmetlerini Tekrar Aradım, Açan Kişi Bana Direk Hattınızda Sorun Görünmüyor Deyip Telefon Kapandı, Napıyor Bunlar Ya, Neler Oluyor Kimi Kime Şikayet Edicem, ttnet şubesine gidiyorum müşteri hizmetlerini arayın diyorlar, arıyorum arıza kaydı alıyorlar ne gelen var ne arayan ne soran, bu vatandaşın sorunu çözüldümü diyen hiç yok, ben kendimi burda yırttığımla kalıyorum, bu kadar çaresiz kalcamı hiç düşünmemiştim ttnet konusunda

  20. #20

    Üyelik Tarihi
    24-10-2011
    Mesajlar
    3

    Standart

    @nikolayy100 arkadaşım allah kolaylık versin. Çünkü aynı problemi çok daha farklı şekilde ben yaşadım. Sen arızanın çözümünü bekliyorsun ben iptal için başvurduğum halde benim internete herhangi bir şekilde bağlanmamı engellemek için port kapanışını dahi yapamadılar. Her nasılsa benim sistemimden, kablolarımdan, splitterımdan v.s. kaynaklandığını beyan ettikleri internet bağlantısı kesintisi şu anda bir başka servis sağlayıcı ile ve aynı donanım ile canavar gibi çalışıyor. Onun dışında bağlantı kuramadığım ve mağdur olduğum bir ayın fatura bedelini de bugün itibariyle bana tebliğ ettiler. Ben yarın tüketici hakları mahkemesine iptal dilekçem ile başvuru yapıyorum. Sana naçizane tavsiyem konuyla ilgili bir evraka sahip olman ve aynı kanalı kullanman. Çünkü yazdıklarından anlıyorum ki aynı soruları sormuşuz. Kimi kime şikayet edeceğim.

  21. #21

    Üyelik Tarihi
    24-10-2011
    Mesajlar
    2

    Standart

    walla arkadaşalar 5 yıldan fazla ttneti kullanıyorum 5 yıldır netim sürekli kopup bağlanıyor. müşteri hizmetlerini arıyorum sorunumu anlatıyorum her defasında bana aynı seyleri söyleyip duruyorlar. o an için netim geliyor 5 dk sonra yine kopuyor. arıza kaydı bırakıyorum ertesi gün düzeliyor 1 gün sonra yine aynı. ben artık aramaktan bıktım eskisi kadar sık aramıyorum artık ama aramayınca 1 gün 2 gün bağlanamıyorum nete cuma günü kesildi netim 3 gün boyunca giremedim aradım anca öyle düzelttiler bağlantıyı. canıma tak etti artık. slowfood sen hangi servise geçiş yaptın walla ben de ttneti iptal edip başka bi servise geçmeyi düşünüyorum.
    Konu qibrahamx tarafından (25-10-2011 Saat 00:10 ) değiştirilmiştir.

  22. #22
    EnverYigit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-06-2009
    Mesajlar
    1.349

    Standart

    Benimde hattım sorunluydu. İlk başta 4 mbit verdiler. akşamına değerler o kadar düştü ki 1 mbit in altına indi. Ve sürekli kopuyordu daha sonraları dsl ışığı yanmaz oldu. Onlarca arıza kaydı ve telekoma gitmemle sorun hallolmadı. Müstakil evde oturuyorum ve kablo direk modeme bağlıydı. Fakat telefon kablosunda ek vardı. Bende gittim yeni kablo aldım telekoma gittim tesisatımı yeniledim yeni kablomun telefon kutusuna bağlanmasını istiyorum diye. Neyse adam geldi kabloyu takmasını söyledim ve telefon kutusuna bakıp oksit vs olup olmadığını sordum oda baktı ve kutu paslanmış. Spreyle temizledikten sonra yeni kabloyu taktı. Şu an 8 mbit sorunsuz alıyorum ve santrale baya uzaktayım. Sen apartmanda oturuyorsan apartman girişindeki kutuya bakmanı ve çektirebiliyorsan yeni kablo çektirmelisin. Çünkü telefon kabloları çok ince ve dayanıksız.

  23. #23

    Üyelik Tarihi
    06-11-2010
    Mesajlar
    3

    Standart

    Konuyu açan arkadaşla tamamen aynı durumdaydım. Müşteri hizmetleri değil kastettiğim internet bağlantı problemi...
    Kablo yenilendi, aparatlar değiştirildi, adamlar eve kadar geldi, bağlantı ölçümü yapıldı. Sorun yine devam etti.
    Sonunda MODEMi değiştirdim ve sonuç olarak artık sorun yaşamıyorum.

  24. #24

    Üyelik Tarihi
    24-10-2011
    Mesajlar
    3

    Standart

    @qibrahamx ben farklı bir ISS e geçiş yaptım. İsmini vermem forum kurallarıyla ilgili bir problem yaratırmı bilmiyorum ama eğer bir sorun yaratmazsa verebilirim. Ancak şunu da unutmamalıyız ki hangi ISS' i kullanırsak kullanalım altyapı yine Türk Telekom' a ait. Yani herhangi bir problem olması halinde yine sorunun kaynaklarından biri onlar olabilir.(Bir not: 17.10.2011 tarihinden itibaren KALDIRMIYOR denilen hattan hiç kesintisiz 8 Mbps' e kadar Sınırsız A.K.K. olmaksızın ve ortalama 8.5 Mbps hız ile bağlanmaya devam ediyorum. Şu anki cevabımı yazdığım ana kadar. Ayrıca kesinti ve mağduriyetimin süresi hakkında bilgi vermediğimi farkettim. Söz konusu Arıza Kaydı 27.09.2011 de açıldı. 28.09.2011 tarihinde giderildi diye kapandı. 03.10.2011 tarihine kadar çözerler diye görüşmeye devam ettim. Bu tarihte iptal başvurusunu yaptım. ve 17.10.2011 tarihine kadar port kapanışı yapılmadı.)

    Bu arada;
    @
    ErdemTuna arkadaşım kesinlikle haklı olabilirsin. Ancak Bilgisayar teknisyenliği, Bilgisayar Teknik Müdürlüğü görevleri yapmış birisi olarak şunu söyleyebilirim. Eğer donanımımda benzer bir problem yaşıyor olsaydım, şu anda başka bir ISS olsa da problemi yaşamaya devam ediyor olurdum. Neticede görüştükleri kullanıcının söyledikleri yönergeleri doğru olarak uygulamış olabileceğini (Yani inanmak) de düşünerek cevap vermeleri daha mantıklı olurdu.(ADSL ışığınız sürekli yanıp sönüyor mu gibi berbat sorular mesela)
    Konu slowfood tarafından (26-10-2011 Saat 02:49 ) değiştirilmiştir.

  25. #25

    Üyelik Tarihi
    24-10-2011
    Mesajlar
    2

    Standart

    su anda modemimdeki internet ışığı yanmadığı halde internete girebiliyorum(nasıl bir iştir hiç anlamıyorum). yani sadece power ve adsl ışıgı yanıyor. belli saatlerde internetim gelip gidiyor 12-18 ve 22-24 saatleri arasında girebiliyorum sadece diğer saatler arası giremiyorum. ttneti arıyorum arıza kaydı alıp duruyolar bi çözüm yok yani. hiç yardımcı olmuyolar hiç. @slowfood pm den söyleyebilirsen sevinirim hangi ISS ye geçiş yaptıgını.

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Ttnet müşteri hizmetleri
    Darknes$ - forum TTNET
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 26-07-2014, 15:53
  2. Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 30-03-2011, 12:24
  3. TTnet müşteri hizmetleri
    uma350 - forum TTNET
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 09-01-2011, 22:15
  4. Tofaş Müşteri Hizmetleri + 16
    spybot - forum Komik Video
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 12-08-2009, 00:38
  5. Avea Müşteri Hizmetleri
    myefsane - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 06-02-2009, 19:02

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •