Yabancı ülkelerden K.K.T.C ye kargo nasıl yapılabilir ?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


emre0048

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
77
Puanları
8
Arkadaşlar öncelikle selamlar..Ben kıbrıs türk vatandaşıyım ve türkiye dışında yabancı ülkelerin sitelerinden (amazon,ebay vs.)alışveriş yapmak istiyorum.Bu benim için bir sıkıntı haline gelmeye başladı artık.Biliyorsunuz ki kuzey kıbrısı türkiye dışında tanıyan bir ülke yok..Size sorularım şunlar;

1-) Yabancı ülkelerden kıbrısa nasıl ürün getirtebilirim ?
2-)Adres kısmını nasıl doldurmalıyım ?(Mersin 10 turkey yazılmalı deniliyor ama tan detaylı bilmiyorum açıklarmısınız)
3-)Gümrük olayı hakkında sıfır bilgim var türkiyeye girişte ürün takılırmı gümrüge sonuçta kktc ye gelecek ?
4-)Getirtmek istedigim elektronik cihaz 300$ falan belli bir fiyatın üstünde hangi işlemler uygulanır ?

Yardımcı olabiliceklere şimdiden sonsuz teşşekürler..
 

cern99

Profesör
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
4,105
Puanları
113
Konum
İzmir
Amazon'da Kıbrıs seçeneği olması lazım. Adrese normal adresini yazsan olur. Bilmezler ise e postadan iletişime geçer. Gümrükte takılma olayı olmaz sonuçta koskoca Amazon bu.Türkiye ile boşuna uğraşma. Fakat bildiğim kadarıyla Kıbrısın da vergileri yüksek yani gene 1600TL gibi bir fiyata gelecek.
 

emre0048

Üyecik
Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
77
Puanları
8
Hocam dediginiz gibi olmuyor malesef cyprus secersem rum tarafina gidiyor ürün durup birde ayriyeten karşi tarafa gecemem dilde bilmiyorum baya sıkınti olur benim için.Turkiyede mersin uzerinden kibrisa ulasma olayi varmiş.Ama iste adrese ne yazicam tam detayli bilmiyorum
 

cern99

Profesör
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
4,105
Puanları
113
Konum
İzmir
Hocam dediginiz gibi olmuyor malesef cyprus secersem rum tarafina gidiyor ürün durup birde ayriyeten karşi tarafa gecemem dilde bilmiyorum baya sıkınti olur benim için.Turkiyede mersin uzerinden kibrisa ulasma olayi varmiş.Ama iste adrese ne yazicam tam detayli bilmiyorum
O mersin olayını bilmiyorum.
 

Kaan1001

Üyecik
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
3
Puanları
1
1) Aliexpress de Turkiye nin icinde kibrisin illeri otomatik olarak cikiyor. Amazon gibi sitelerde kibrisi secip mersin 10 Turkey yazdiginda urun mersin uzerinden geliyor.
68248
 

Kaan1001

Üyecik
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
3
Puanları
1
700 TL yi gecmeyecek sekilde ben urun getirdim hic birinde bir vergi odemedim urunler geldi. Burda gumrukte hic sorunum olmadi. Bence bir nedeni de burda bircok teknolojik urunun adada bulunamamasi olabilir.
 
Üst
stat counter