VodafoneNET'e Geçmek İsteyenler, Hat Değerlerini Merak Edenler. Buyrun

Bu konuyu okuyanlar

Halil Berat DOĞAN

Öğrenci
Katılım
22 Şubat 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
32
Vodafonenet'e Geçmek İsteyenler, Hat Değerlerini Merak Edenler. Hepinize yardımcı olmaya çalışacağım.

Diğer İnternet Servis Sağlayıcılarından veya Sıfır kurulum olarak Vodafone'a geçmek isteyenler yardımcı olmaya çalışacağım.
Hangi paket size uygun birlikte karar verelim ve işlemleriniz konusunda hızlıca yardımcı olacağım.

En iyi şekilde bilgi almak isteyenler ve ciddi geçiş veya sıfır bağlantı düşünenler pm olarak ulaşabilirler.

İşlemleriniz en hızlı şekilde gerçekleşecek ve sırada bekleyen bağlantılar veya kurulumlar nedeniyle vakit kaybınız en az olacak.
Sözleşmeyi İmzaladıktan sonra Aktivasyon işlemleriniz genellikle bölgenize bağlı olarak 2 ile 15 Gün Arasında Gerçekleşmektedir.
İzmir ve Bursa Bölgelerine Vodafone Kuryeleri, Diğer Şehirlere Vodafone tarafından MNG Kargo İle Gitmektedir Sözleşmeniz.
ADSL'den VDSL'e geçişlerde Port Ayarları ve Hız Sabitleme İçin TurkTelekomdan Ekip Gelir ve Ankastreden Ayar yaparlar. Telefonunuza mesaj geldikten sonra Vodafone İnternetiniz Aktif olur.
ADSL'den ADSL'e geçişlerde Sözleşmeyi imzaladıktan sonra TürkTelekomdan Ekip GELMEZ ve Mesaj geldikten sonra İnternetiniz Aktif olur.

Ben Müşteri Temsilcisi olarak Kampanya Bölümünde görevliyim. Yeni müşterilerin girişini yapıyorum. Yaşadığınız sorunlarla ilgili iletişim için Müşteri Hizmetlerini Aramanız Gerekiyor.
VODAFONE Müşteri hizmetleri: 0 (542) 542 00 00
 
Son düzenleyen moderatör:

PixelArt

Öğrenci
Katılım
31 Ağustos 2016
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Yaş
27
Peki kardeşim binada kutu yoksa bağlarlar mı ? Çok merak ediyorum. Konuda eskiymiş ama.
 

mehmetp835

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
23
Puanları
18
bi soru sormak istiyorum ben vodafonenet kullanıyorum 32mbps lik paketteyim modem ışıkları yanıyo fakat internet kesiliyo modemi açıp kapamadan düzelmiyo müşteri hizmetlerini aradığımda kablolarda sorun vardır deyip geçiştiriyolar kaçkez kontrol ettirdik hiçbi sorun yok kaç aydır bu böyle hız daha 23 ün üstünü görmedik 20-23 arası ne yapmam gerekir iptal etset taahüt bedeli ayrı bi sıkıntı bide vdsl kutusu 10metre ötede apartmana fiber döşenebilirmi napmam gerek aynı sokakta süperonline müstakil bi daireye fiber döşedi
--- Gönderi Güncellendi ---
eğerki kablo çekme şansları varsa 100mbps lik pakede geçmeyi düşünüyoruz ama altyapınız 39mbps ye kadar destekliyom diyip 32mbpslik paket sattılar şuanda hızınınız 22mbps ye kadar destekliyo diyolar
 

tolg

Öğrenci
Katılım
15 Şubat 2013
Mesajlar
35
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Bence hakkınızı arayın . Eğer sağlıklı internet veremiyorlarsa o faturayı ödemek zorunda değilsiniz. Hız konusunda birşey diyemeyiz ama kesintiler konusu için vodafone ile görüşün hızınızı biraz daha düşürün . Eğer sonuç alamazsanız hattınızın evde başka bir telefona girip girmediğine falan bakın paralel bağlı olabilir mi diye. Ayrıca modemi de değiştirmeyi deneyin şimdilik bildiğim kadarı ile bu kadar yardımcı olabilirim.
 

mehmetp835

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
23
Puanları
18
eğerki kablo çekme şansları varsa 100mbps lik pakede geçmeyi düşünüyoruz ama altyapınız 39mbps ye kadar destekliyom diyip 32mbpslik paket sattılar şuanda hızınınız 22mbps ye kadar destekliyo diyolar
Bence hakkınızı arayın . Eğer sağlıklı internet veremiyorlarsa o faturayı ödemek zorunda değilsiniz. Hız konusunda birşey diyemeyiz ama kesintiler konusu için vodafone ile görüşün hızınızı biraz daha düşürün . Eğer sonuç alamazsanız hattınızın evde başka bir telefona girip girmediğine falan bakın paralel bağlı olabilir mi diye. Ayrıca modemi de değiştirmeyi deneyin şimdilik bildiğim kadarı ile bu kadar yardımcı olabilirim.

iptal edemiyoruz taahüt olayı var müşteri hizmetleri zaten Allaha emanet bi defa bi abla çıkmıştı müşteri hizmetlerinde sorununuz modemde gibi gözüküyo ama şuan işlem yapamıyorum başka kaydınız olduğu için demişti daha sonra arayarak modemin kontrol edilmesini yada değiştirilmesini söyleyin dedi ben bidahaki aradığımda aynen böyle şöyledim ve söyledikleri şey böyle bi hizmetimiz yok modemi kontrol etmek veya değiştirmek gibi değişik bi firma
 

tolg

Öğrenci
Katılım
15 Şubat 2013
Mesajlar
35
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Personeller tecrübeli değil. Eğer işi bilen bir personel denk gelirseniz adan z'ye herşeyi sorun. Ama bana sorarsanız Superonline bakın cayma bedeli 120tlye kadar karşılıyorlar.yeni bağlantı yaptıysanız. Ya da bitmek üzereyse taşıyabilirsiniz.
 

mehmetp835

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
23
Puanları
18
Personeller tecrübeli değil. Eğer işi bilen bir personel denk gelirseniz adan z'ye herşeyi sorun. Ama bana sorarsanız Superonline bakın cayma bedeli 120tlye kadar karşılıyorlar.yeni bağlantı yaptıysanız. Ya da bitmek üzereyse taşıyabilirsiniz.
aynen hatta vdsl dede 200tl civarına kadar karşılıyolardı fakat süperonlineyle daha önceden bazı sorunlar yaşadım bidahada geçmeyi asla düşünmüyorum vodafonedan kalır yanı yok ben zaten yılın çoğunluğunu geçirdiğim yerde kablonet kullanıyorum keşke ordada kablonetin altyapısı olsa düşünmeden iptal ettiririm vodafone aboneliğini
 
Üst