VodafoneNet kullanmak mantıksız

Bu konuyu okuyanlar

Uygar Yurtcan

Öğrenci
Katılım
10 Ağustos 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
2015 Ocak ayından beri VodafoneNet kullanıyorum o dönem yaşadığım ilçenin Merkezinden bir satış temsilcisi gelip 32Mblik tarifeye beni ikna etti öncesinde SüperOnline TTnet kullanmıştım tabiki memnun kalmadım
yaşadığım yerde sık sık internetle ilgili problemler oluyordu mesela en son TTnet kullanırken Pingim çok yükselmeye başlamıştı problemin cihazla veya kablolarla ilgili olmadığını biliyorduk Port değiştirmelerini rica ettik yapmadıklarında da Vodafone a geçmeye karar verdim ilk 3-4 ay sorun yaşamadım
İlk problemde anladım ki Vodafone büyük pişmanlık öncelikle müşteri temsilcileri Bilgisiz İlgisiz ve ulaşılamıyor
Mesela ilk sorunum şuydu 20 gün DSL ışığım yanmadı ve sinyal alamadım günde en az bir saat müşteri hizmetleriyle konuştum kayıt açılıyor 72. saat içinde dönüş yapılacak deniliyor fakat hiçbir dönüş olmuyordu tekrar arıyordum tekrar sonuç çıkmıyordu defalarca Telekom müdürlüğüne gittim ve TTnet müşterisi olmadığım için yardımcı olamayacaklarını VodafoneNet'in kendilerini araması gerektiğini sonra işlem yapılacağını söylediler.
problemin çözülmesine yakın bir daha böyle bir sorun yaşamamak için muhakkak Arızanın sebebini iletmelerini rica ettim fakat çözüldüğünde hiçbir şekilde nedenini öğrenemedim 1.5 yıl içinde buna benzer birçok sorun yaşadım şuana kadar hiçbir sorunumu çözebilmiş değiller
örneğin 2 tane kullanıcı kodum var ve Jetfatura ve Vodafone.forum gibi sitelere üye olamıyorum ve giriş yapamıyorum Faturalarımı kredi kartıyla internetten ödeyemiyorum bayiiye gittiğimde iki kullanıcı kodum olduğunu söylüyorlar müşteri hizmetlerine birinin nasıl açıldığını ve silinmesini istediğimi her arızadan sonra muhakkak hatırlatıyorum fakat bu kadar zor olmadığını düşündüğüm bu basit şeyi bile çözemiyorlar ayrıca neden 2 tane kullanıcı kodum olduğunu soruyorum buna bile cevap veremiyorlar
yaklaşık 2 haftadır yurtiçi sunucularda 80-160 arası pingim oluyor 26mbit download almama rağmen video izlerken sürekli donmalar oluyor neredeyse interneti kullanamıyorum
3. arıza kaydını açtırmak için aradığımda diğer kayıtlara ne olduğunu sordum ne dediler biliyor musunuz ''başka kayıt görüntüleyemiyoruz'' adamların dünya umrunda değil Ocak ayında TTnet'e geçmeyi düşünüyorum en azından Türk Telekom Müdürlüğüne gittiğimde onların müşterisi olduğum için belki benimle biraz ilgilenirler ve arızalar daha kısa sürede çözülür
 

onuryrnc

Öğrenci
Katılım
14 Ekim 2017
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
47
Merhaba
Biz Vodafone'nin 8Mbs Hız 50 GB kota Aylık 59,90 TL Ye Geçmek İstiyoruz Vodafone Hız Açısından Modem acisindan Nasıl Acaba Detaylı anlatirmisin
 
Üst